Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla-dichtheid

This site may earn commission on affiliate links.
In de wijk in Voorburg waar ik woon neemt de Tesla-dichtheid gestaag toe.

Ik kan een straal van 150m tekenen en inmiddels 5 woningen met een S voor de deur vinden. Een iets anders geplotte straal geeft binnen 400m 8 stuks S, met een goede kans dat ik er een paar niet ken. Nog 200m erbij geeft minstens 11.

Waar is de dichtheid het hoogst?

Kunnen we in Voorburg geen Tesla-koopverbod instellen?

Wordt bijna ordinair om een Tesla te bezitten.

Zelfs in de projectfolders van nieuwbouw projecten staan al Tesla's ingetekend.
 
Sinds wanneer gaan we voor het antwoord op Tesla vragen bij RTL te rade!?
Als je in Blaricum vraagt "waar zou u het liefst willen wonen?" zeggen de meesten "Voorburg", wedden?

Bovendien, de Blaricumse exemplaren staan allemaal op naam van Blaricumse holdings, terwijl de Voorburgse op naam van echte ondernemingen staan, in Rotterdam, Delft, Poeldijk en andere plaatsen waar echt wordt gewerkt, dat zegt niets over de Tesla's voor woonhuizen. Nogmaals, we tellen het aantal voor de deur van woonhuizen. Het is MIJN draadje. En Voorburg wint.
 
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN and Merijn
Een goeie.

In een straal van 200 meter zijn het er 3, 400 meter worden het er 5(of 6). Maar 600 meter dan worden het er een stuk of 100, toch zeker aan het einde van elk kwartaal! Dan valt Sec Gent erbinnen namelijk...

Tesla file bij de bakker op zondag komt dan ook frequent voor.
K.
 
Hier in Vleuten (Vleuterweide) tel ik 4 S-en en een X in ongeveer een straal van 500m

Wij verhuizen in mei naar Vleuterweide. Dus zijn er dan (minimaal) 5

Zelf weet ik in Vleuterweide een mooie rode (classic volgens mij), een nieuwe blauwe (voor de facelift) en een mooie witte (met facelift) te staan. Daarnaast zie ik regelmatig een zwarte rondrijden, ook een classic. De X nog niet gespot.