Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TESLA FANS 2015 Calendar --> Is binnen !!!

This site may earn commission on affiliate links.
Oef!

Met enige vertraging zijn ze binnen !!

De drukker heeft goed werk geleverd, ze voldoen aan de verwachtingen :cool:

Tes1.JPG
Tes2.JPG


De afmetingen zijn dichtgeklapt 30 x 21 cm, opengeklapt: 42cm hoog x 30cm breed

De prijs voor de kalender bedraagt € 10,-

Niet-forummembers zullen € 12,99 moeten neertellen.

Verzendingskost naar een Belgisch adres bedraagt € 3,-
( 2 tot 4 exemplaren kan voor € 4,- verstuurd worden )
Verzendingskost buiten België en binnen Europa bedraagt € 7,-
( 2 tot 4 exemplaren kan voor € 12,- verstuurd worden )


Voor onze Nederlandse vrienden heb ik een goedkoper alternatief: ik kan ze gegroepeerd posten in Sluis, maar dan 1-malig op 15 december aanstaande
dan zou de verzendkost binnen Nederland ook € 3,- bedragen ( voor 2 tot 6 exemplaren kan aan € 4,- )

Betaling kan via bankoverschrijving of Paypal

Bestellingen voor kalenders kunnen gemaild worden naar [email protected]
Ik stuur u dan de betalingsgegevens door.

Xavier
 
Verkeerde (oude) draadje te pakken. Hier dus maar nog een keer:

Ook een mailtje voor 2 gedaan.
Augustus is mijn maand. Niet mijn auto, maar wel precies mijn auto.
Geloof dat ik alleen de spoiler 'mis' als ik het goed zie. (en kan het interieur niet zien op de kleine preview foto).
Wiens auto is het?
 
Ik heb er 2 besteld (voor aflevering half december). Als er TMC-ers uit de buurt willen meeliften op de portokosten, er kunnen nog 4 kalenders bij voor hetzelfde tarief. (wel zelf ophalen in Haarlem, na 16 december dus).
 
Verkeerde (oude) draadje te pakken. Hier dus maar nog een keer:

Ook een mailtje voor 2 gedaan.
Augustus is mijn maand. Niet mijn auto, maar wel precies mijn auto.
Geloof dat ik alleen de spoiler 'mis' als ik het goed zie. (en kan het interieur niet zien op de kleine preview foto).
Wiens auto is het?

Ik heb de fotolistings hier niet direct bij me, maar ik meende dat het de auto van Maarten Steinbuch is.

Xavier

- - - Updated - - -

Ik zou 'm in een US draadje zetten, of op de worldwide Tesla facebook groep https://www.facebook.com/groups/304099646450566/ , dan gaat het héél hard!

Ik vrees dat het nu al hard gaat, we hebben er 'maar' 100 laten drukken omdat we langs geen kanten konden inschatten hoeveel we er zouden aan de man kunnen brengen.
De drukker heeft natuurlijk ook ietwat roet in het eten gestrooid met hun vertraging van toch bijna 14 dagen, zodat bijdrukken wel kan, maar toch krap wordt om voor 1 januari extra voorraad te hebben.
Met alle reserveringen die nu al binnen zijn zitten we op 48 verkochte exemplaren... .
Ik zie wel hoe het de eerstvolgende dagen nog loopt, eventueel bestellen we bij.
De interesse zal natuurlijk afnemen hoe dichter we bij 1 januari komen.

Enfin, als jullie tevreden zijn over het resultaat gaan we in elk geval veel sneller van start voor editie 2016.

Groeten,

Xavier
 
Ik ontvang er graag een van de overgebleven 48 !

Ik heb de fotolistings hier niet direct bij me, maar ik meende dat het de auto van Maarten Steinbuch is.

Xavier

- - - Updated - - -



Ik vrees dat het nu al hard gaat, we hebben er 'maar' 100 laten drukken omdat we langs geen kanten konden inschatten hoeveel we er zouden aan de man kunnen brengen.
De drukker heeft natuurlijk ook ietwat roet in het eten gestrooid met hun vertraging van toch bijna 14 dagen, zodat bijdrukken wel kan, maar toch krap wordt om voor 1 januari extra voorraad te hebben.
Met alle reserveringen die nu al binnen zijn zitten we op 48 verkochte exemplaren... .
Ik zie wel hoe het de eerstvolgende dagen nog loopt, eventueel bestellen we bij.
De interesse zal natuurlijk afnemen hoe dichter we bij 1 januari komen.

Enfin, als jullie tevreden zijn over het resultaat gaan we in elk geval veel sneller van start voor editie 2016.

Groeten,

Xavier
 
Ga het hele jaar foto's maken van de auto zodat ik er volgend jaar wel in kom.. :)

Ik heb de fotolistings hier niet direct bij me, maar ik meende dat het de auto van Maarten Steinbuch is.

Xavier

- - - Updated - - -



Ik vrees dat het nu al hard gaat, we hebben er 'maar' 100 laten drukken omdat we langs geen kanten konden inschatten hoeveel we er zouden aan de man kunnen brengen.
De drukker heeft natuurlijk ook ietwat roet in het eten gestrooid met hun vertraging van toch bijna 14 dagen, zodat bijdrukken wel kan, maar toch krap wordt om voor 1 januari extra voorraad te hebben.
Met alle reserveringen die nu al binnen zijn zitten we op 48 verkochte exemplaren... .
Ik zie wel hoe het de eerstvolgende dagen nog loopt, eventueel bestellen we bij.
De interesse zal natuurlijk afnemen hoe dichter we bij 1 januari komen.

Enfin, als jullie tevreden zijn over het resultaat gaan we in elk geval veel sneller van start voor editie 2016.

Groeten,

Xavier
 
@Xavier. Net de calender hier thuis gekregen.
Bedankt voor de snelle levering.

toch even een opmerking.
ik denk niet dat je momenteel bij de allerbeste drukker zit. Als ik zie hoeveel detail en kwaliteit er verloren gegaan is... jammer.
Het lijken met niet echt high res. afbeeldingen die gebruikt zijn.
calander januari.jpg

calender april.jpg