Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TESLA FANS 2015 Calendar --> Is binnen !!!

This site may earn commission on affiliate links.
@Xavier. Net de calender hier thuis gekregen.
Bedankt voor de snelle levering.

toch even een opmerking.
ik denk niet dat je momenteel bij de allerbeste drukker zit. Als ik zie hoeveel detail en kwaliteit er verloren gegaan is... jammer.
Het lijken met niet echt high res. afbeeldingen die gebruikt zijn.
View attachment 65142
View attachment 65143

Hoi Frank,

Bizar, ze hebben ze in de resolutie gekregen zoals ik ze binnen heb gekregen.
Het is een drukkerij in Beieren in Duitsland, waarvan we reeds overtuigend werk hebben gezien.
Ayla had over één foto een melding gekregen dat ie kantje boordje was qua resolutie, ik weet echter niet welke.

Hopelijk kun je er toch van genieten... .

Xavier
 
De kalender is binnen! Super resultaat. Dank
ImageUploadedByTapatalk1417806783.156592.jpg
 
Hello,

Voor de late beslissers nog een oproep.
Diegene die graag de verzending naar Nederland via Sluis verkiezen, maandag vertrekken de pakketten !!

We hebben nog enkele kalenders ter beschikking... .

Heeft iedereen al zijn exemplaar ontvangen?

Xavier
Heb m nog niet ontvangen maar volgens mij zit die van mij in de groepzending die maandag a.s. Op de bus zou gaan.
 
@Xavier
Heb vandaag je kalenders gepromoot bij SeC Amsterdam en een drietal achtergelaten. Waren erg in hun nopjes ermee. Eens kijken wat ze ermee doen qua social media.....

Ho, Heel leuk ! Ik heb nog een restvoorraadje, moesten ze er nog willen roep maar hé ... !!

Bedankt voor "Public Relations"

@Rrreutel: Vreemd, ze zijn allen in 1 pak afgegeven geweest in het postpunt te Sluis. Misschien moeten ze naar verschillende verdeelcentra ( zo gaat het hier toch in België )?

@Bas: Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad van plan om volgend jaar weerom een kalender te maken, waar ik weer jullie medewerking voor nodig ga hebben, maar ten gepasten tijde gaan we dan ook een rondvraag doen naar wensen voor de nieuwe uitgave.

Grtz.

Xavier