Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Hmm, ik bracht mijn auto voor winterbanden naar SC Duiven en tref nu dit logo in mijn kofferbak. Was ik eerst blind, of hebben ze dit er stiekem in gemaakt?
 

Attachments

  • 12283277_10153314009628175_934521162_n.jpg
    12283277_10153314009628175_934521162_n.jpg
    49 KB · Views: 70
Supergaaf, ik herinner nog de mijne langs Manhattan. New York. Leuke dingen! Nu de chargepoint is opgeslagen in je navigatie kan je er wellicht direct door naar de hangar de volgende keer [emoji6].

Gisteren op bezoek geweest bij familie in Schilde. Doordat t koud was en we wat laat vertrokken waren was mijn verbruik aan de hoge kant. Eenmaal aangekomen gevraagd of ik wat kon bijladen. In de garage bij de brug was een voor mij nog onbekende krachtstroomaansluiting. Gelukkig had mijn oom een verloop naar een rode 32A socket en ik een verloop naar 16A. Helaas kreeg ik er geen sap uit. Later nog een gewoon stopcontact geprobeerd. De groene leds liepen op de UMC zodat t leek of er geladen werd. Helaas was dit niet het geval. Op het dashboard een melding dat de er ontkoppeld moest worden, laadpoort sluiten, op de rem trappen en het opnieuw proberen. Werkte helaas niet.
Later werd er voorgesteld of we nog een stukje wilde vliegen. Hierop natuurlijk geen nee gezegd want ik vermoede dat er in de hangar wel ergens krachtstroom moest zitten. En oh ja dat vliegen leek ons ook wel leuk:biggrin:. Ik had een geluksdag. 16A van de roldeuren werkte. Na over Antwerpen gevlogen te zijn heb ik zelf een half uur mogen sturen en dat viel niet mee maar wat een prachtige sensatie. Op een gegeven moment vlogen we over het wereldberoemde Waasmunster. Ik heb nog gezocht naar de Tesla garage van XFrank maar helaas niet gevonden. Toch was ik achteraf weer heel gelukkig om weer met m'n eigen stukje techniek op pad te kunnen, met een 100km bijgeladen. Wat blijft t toch een supergave bak! Zo blij als een kind:love:.
 
Aardig wat gezien van de wereld, maar Nieuw Zeeland blijft mijn favoriet.


The time of my life gehad.
100 dagen vakantie, waarvan 88 in NZ (gezien visum), met vrouw + 4 kinderen. Zonder enige beslommering of muizenis. Puur genieten.

'slechts' 10.000 km gereden... (op 88 dagen dus).

@John : I'm your man. Nu nog de Tesla ter plaatse krijgen.


Mijn documenten voor de immigratiedienst lagen klaar.
Door omstandigheden niet doorgezet. Dat blijf ik mij dan weer wel beklagen.
 
Leuk dat je ons jouw auto wil uitlenen voor de NZ-trip.

heb je een tracking code ?
kwestie van mijn vliegtuigtickets niet te vroeg te boeken.

Waarom ik? :confused:
Ik wilde niet naar Nieuw Zeeland!
Ben juist blij dat hij eindelijk hier is!

Als de MS van mij in Rotterdam is afgeleverd, door rederij "bootjekomtzo", kan die van jou er gelijk in kan en dan door.
Het zal niet rap gaan, maar hij komt er vast!
 
Gisteren heb ik voor de eerste maal in 2 jaar tijd de "scheduled charging" ingesteld. om tegen 6uur te starten met laden
Deze morgen keek ik op de app en " not charging" was aangegeven.
k'ben onmiddelijk gaan kijken in de garage en had al vrij snel het probleem gedetecteerd.

Blijkbaar moet je bij scheduled charging ook nog eens de stekker insteken! wat een gedoe toch allemaal, dat rijden op elentriek:tongue:
 
Gisteren heb ik voor de eerste maal in 2 jaar tijd de "scheduled charging" ingesteld. om tegen 6uur te starten met laden
Deze morgen keek ik op de app en " not charging" was aangegeven.
k'ben onmiddelijk gaan kijken in de garage en had al vrij snel het probleem gedetecteerd.

Blijkbaar moet je bij scheduled charging ook nog eens de stekker insteken! wat een gedoe toch allemaal, dat rijden op elentriek:tongue:

LOL