Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
toen ik deze morgen van huis vertrok stond er een vreemde tesla voor de deur en hij was nog aan het opladen ook!
Zal ik wel zoveel mogelijk naar de SuC rijden, komen ze van tesla de stroom gewoon terug halen bij je thuis:biggrin:

20151118_073611.jpg
 
Kon de politie de actie uiteindelijk wel waarderen ? :)

- - - Updated - - -

Ik heb een keer m'n baas en later één van m'n medewerkers rond laten rijden met een kentekenplaat 50-JA-AR. M'n baas werdt na 3 dagen aan de kant gezet door de politie:redface:. M'n medewerker heeft er 2 weken mee rondgereden totdat ie op de manege gefeliciteerd werdt door iemand. Toen hij vroeg hoe ze dat wist zei ze dat staat toch op je auto:biggrin::biggrin::biggrin:.

Kon de politie de actie uiteindelijk wel waarderen ? :smile:
 
Een verhaal over een draai om de oren krijgen in een ander draadje deed mij denken aan een gebeurtenis al weer enige tijd geleden bij ons in de auto.
We reden weg na een laadbeurt in Oosterhout richting België.
De snelweg opdraaiend vond mijn Komang het nodig om even de lipstick tevoorschijn te halen voor haar lippen.
Ik was in een ondeugende bui en trapte het pedaal even flink in.
Resultaat: lipstick op de zonneklep aan de zijde van de bijrijder, een flinke draai om mijn oren en buikpijn van het lachen!
Gelukkig kon detailer Serge de lipstick er weer vanaf krijgen.:redface::smile:
 
Last edited:
Een verhaal over een draai om de oren krijgen in een ander draadje deed mij denken aan een gebeurtenis al weer enige tijd geleden bij ons in de auto.
We reden weg na een laadbeurt in Oosterhout richting België.
De snelweg opdraaiend vond mijn Komang het nodig om even de lipstick tevoorschijn te halen voor haar lippen.
Ik was in een ondeugende bui en trapte het pedaal even flink in.
Resultaat: lipstick op de zonneklep aan de zijde van de bijrijder, een flinke draai om mijn oren en buikpijn van het lachen!
Gelukkig kon detailer Serge de lipstick er weer vanaf krijgen.:redface::smile:
Kreeg Serge het blauwe oog ook weggepoetst? :wink:
 
Een verhaal over een draai om de oren krijgen in een ander draadje deed mij denken aan een gebeurtenis al weer enige tijd geleden bij ons in de auto.
We reden weg na een laadbeurt in Oosterhout richting België.
De snelweg opdraaiend vond mijn Komang het nodig om even de lipstick tevoorschijn te halen voor haar lippen.
Ik was in een ondeugende bui en trapte het pedaal even flink in.
Resultaat: lipstick op de zonneklep aan de zijde van de bijrijder, een flinke draai om mijn oren en buikpijn van het lachen!
Gelukkig kon detailer Serge de lipstick er weer vanaf krijgen.:redface::smile:

haha,
30 jaar geleden hetzelfde meegemaakt maar dan met mascara.
wel 3 dagen ruzie gehad met mijn lief over de zwarte streep op de klep.
Uiteindelijk is het toch goed gekomen, we zijn nu toch al 28 jaar gehuwd.
Maar dit grapje heb ik nooit meer gedaan:wink:
 
Mooie ervaringen

Gisteren op bezoek geweest bij familie in Schilde. Doordat t koud was en we wat laat vertrokken waren was mijn verbruik aan de hoge kant. Eenmaal aangekomen gevraagd of ik wat kon bijladen. In de garage bij de brug was een voor mij nog onbekende krachtstroomaansluiting. Gelukkig had mijn oom een verloop naar een rode 32A socket en ik een verloop naar 16A. Helaas kreeg ik er geen sap uit. Later nog een gewoon stopcontact geprobeerd. De groene leds liepen op de UMC zodat t leek of er geladen werd. Helaas was dit niet het geval. Op het dashboard een melding dat de er ontkoppeld moest worden, laadpoort sluiten, op de rem trappen en het opnieuw proberen. Werkte helaas niet.
Later werd er voorgesteld of we nog een stukje wilde vliegen. Hierop natuurlijk geen nee gezegd want ik vermoede dat er in de hangar wel ergens krachtstroom moest zitten. En oh ja dat vliegen leek ons ook wel leuk:biggrin:. Ik had een geluksdag. 16A van de roldeuren werkte. Na over Antwerpen gevlogen te zijn heb ik zelf een half uur mogen sturen en dat viel niet mee maar wat een prachtige sensatie. Op een gegeven moment vlogen we over het wereldberoemde Waasmunster. Ik heb nog gezocht naar de Tesla garage van XFrank maar helaas niet gevonden. Toch was ik achteraf weer heel gelukkig om weer met m'n eigen stukje techniek op pad te kunnen, met een 100km bijgeladen. Wat blijft t toch een supergave bak! Zo blij als een kind:love:.
image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
Last edited: