You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je moet het hele verhaal lezen he!Waarom eigenlijk een nieuwe S kopen na het ongeval als de oude wel nog rijvaardig is om op te halen?
Je moet het hele verhaal lezen he!
Het ging om een skiongeval en dit had dus niets met de auto te maken.
Alleen kon de ongelukkige niet meer zelf rijden. De aankoop van een nieuwe S was er waarschijnlijk ook gekomen zonder het ongeval.
Dat is correctJe moet het hele verhaal lezen he!
Het ging om een skiongeval en dit had dus niets met de auto te maken.
Alleen kon de ongelukkige niet meer zelf rijden. De aankoop van een nieuwe S was er waarschijnlijk ook gekomen zonder het ongeval.
(nog) niet iedereen heeft een dashcam!Dashcam filmpje of het is niet gebeurd!
Gefeliciteerd ! (2x)
Wellicht had je je oude S dan in Italie kunnen verkopen, dan hadden 2 mensen een weekend vrij gehad
Gisteravond voor de eerste maal met deze tesla, de autopilot niet kunnen inschakelen wegens het slechte zicht.
Hierdoor heb ik een kleine 100km helemaal zelf moeten sturen. Ik vind dit best vermoeiend
Hopelijk moet ik dit niet al te veel meer meemaken
Inderdaad, dan weet je pas weer wat je mist. Wel benieuwd hoe ze dat met AP2.0 hardware en volledige autonomie gaan doen.
Ik vermoed toch verwarmingselementen. Doet bijv. BMW geloof ik ook bij hun radar (voor de TACC).
Ja maar die heeft ook geen AP2.0 ;-)
-edit-
"Snow or ice is not a problem since the cameras are equipped with heaters."
A look at Tesla’s new Autopilot hardware suite: 8 cameras, 1 radar, ultrasonics & new supercomputer
En:
Tesla Autopilot: a look at the camera defrosters making the system work in the snow
Cool
Dat is echt weer waarbij ik lekker thuis blijf. Zelfs in een Tesla is de lol er dan snel af.Gisterenavond/nacht midden in de sneeuwstorm mee mogen rijden met een Model S op de A15 (geschaarde vrachtwagen gezien) en A50. Indrukwekkende grip ook bij heuvel op, op achteraf gelegen wegen. Op een scheve rotonde (ja die bestaan) wilde hij echter even glijden. Energiegebruik: 250 Wh/km bij 50 km/u.
View attachment 210304 View attachment 210305