Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom eigenlijk een nieuwe S kopen na het ongeval als de oude wel nog rijvaardig is om op te halen?
Je moet het hele verhaal lezen he!:confused:
Het ging om een skiongeval en dit had dus niets met de auto te maken.
Alleen kon de ongelukkige niet meer zelf rijden. De aankoop van een nieuwe S was er waarschijnlijk ook gekomen zonder het ongeval.
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Frank C and HWS
Kinderen....

Over een half uurtje naar een Kerstdienst, speciaal voor kinderen.

Hen werd gevraagd of ze een wens wilden opschrijven die dan meedraait in de kerkdienst.

Ik ken ze een beetje en had al een vermoeden en kon dus gelukkig nog net voorkomen dat er vanuit de jongste
de wens werd gedeponeerd "Dat onze Tesla roze was".

(Ik weet wel John, "met een witte blijf je zitten", maar ik denk dat dat meer met een jurk en een wedding te maken heeft.)
 
Gisterenavond/nacht midden in de sneeuwstorm mee mogen rijden met een Model S op de A15 (geschaarde vrachtwagen gezien) en A50. Indrukwekkende grip ook bij heuvel op, op achteraf gelegen wegen. Op een scheve rotonde (ja die bestaan) wilde hij echter even glijden. Energiegebruik: 250 Wh/km bij 50 km/u.
IMG_1689.JPG IMG_1694.JPG
 
Inderdaad, dan weet je pas weer wat je mist. Wel benieuwd hoe ze dat met AP2.0 hardware en volledige autonomie gaan doen.

Niet denk ik, tenzij ze een verwarmingselement bij de radar gaan plaatsen. Nu was de neus volledig dicht gesneeuwd. Zelfs de koplampen al geven die zoveel licht dat het er nog prima doorheen schijnt. Koplamp wissers zouden geen overbodige luxe zijn. Foto is genomen na sneeuwstorm rit (stond misschien 5 minuten stil). Interessant om te zien wat het effect is van het niet hebben van een enorme warmte bron onder de "motorkap".

IMG_1703.JPG
 
Last edited:
Gisterenavond/nacht midden in de sneeuwstorm mee mogen rijden met een Model S op de A15 (geschaarde vrachtwagen gezien) en A50. Indrukwekkende grip ook bij heuvel op, op achteraf gelegen wegen. Op een scheve rotonde (ja die bestaan) wilde hij echter even glijden. Energiegebruik: 250 Wh/km bij 50 km/u.
View attachment 210304 View attachment 210305
Dat is echt weer waarbij ik lekker thuis blijf. Zelfs in een Tesla is de lol er dan snel af.