Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
De autohandelaar (pur sang) die mijn X5 kocht (voor weinig) bracht mij na de overeenkomst terug naar huis. Stukje elektrisch rijden? Gedurende dat kwartier heeft hij 7x gezegd: "Snotverrr... da valt me niks tegen!" Dat is bijna één keer per 2 minuten. :smile:


gisteren een proefritje gedaan.
persoon in kwestie had de dag voordien een BMW (serie7) besteld via leasing.
heeft bij aankomst meteen naar de leasingmaatschappij gebeld om de bestelling aan te passen....
 
De matten liggen vrij stevig in de auto maar ik krijg nog steeds een stevige grijns als ik dit weer voor elkaar krijg :)

asumepyb.jpg
 
Vandaag de auto opgehaald, echt geweldig...!

Reed een stukje op de rechterbaan, rond de 115kmh, komt daar een Audi Q5 aanzetten met 150kmh ongeveer. Had een lege weg voor me, dus op het moment dat hij naast me rijdt trap ik het gas volledig in om 'm er helemaal uit te trekken. Ik keek in m'n spiegel en zag de mond van die vent gewoon open vallen van verbazing :biggrin:
 
Dat gebeurt bij mij continue. Was al zo toen ik hem ophaalde in Tilburg. Heel irritant. Ik heb al geprobeerd het met klittenband vast te zetten maar die plakt niet aan de mat. Binnenkort eens iets anders proberen.

Ik heb in mijn huidige auto 2 ronde clips die aan de bodem vastgemaakt zijn, waar de vloermatten aan vastgeklikt worden... dat is vast ook aan de bovenkant ook op een nette manier te "knutselen"... ik heb even geen plaatje bij de hand.... maar jullie kennen het vast wel.

Edit: google levert dit soort sites: Bevestigingsmateriaal
 
Ik heb in mijn huidige auto 2 ronde clips die aan de bodem vastgemaakt zijn, waar de vloermatten aan vastgeklikt worden... dat is vast ook aan de bovenkant ook op een nette manier te "knutselen"... ik heb even geen plaatje bij de hand.... maar jullie kennen het vast wel.

Edit: google levert dit soort sites: Bevestigingsmateriaal
Zoiets zou moeten helpen. Maar eens naar op zoek gaan... Schijnt te schelen in verbruik ;)
 
Vandaag de auto opgehaald, echt geweldig...!

Reed een stukje op de rechterbaan, rond de 115kmh, komt daar een Audi Q5 aanzetten met 150kmh ongeveer. Had een lege weg voor me, dus op het moment dat hij naast me rijdt trap ik het gas volledig in om 'm er helemaal uit te trekken. Ik keek in m'n spiegel en zag de mond van die vent gewoon open vallen van verbazing :biggrin:



weldra een nieuw post : rijbewijs ingehouden....:wink:


gefeliciteerd, en have fun !
 
goed dat ik dit lees, de rol zelfklevende klittenband lag al klaar :mad: wat nu, misschien een beter en zwaarder tapijtje kopen.

Ik heb het nu ook met wat halfslachtig knutselwerk (nietjes, paperclips etc) vastgezet maar moet nog even dit bij de lokale Halfords halen: Carpoint automatklemmen - Halfords

Absurd dat op een auto van 90-100k je je toevlucht moet nemen tot dergelijke fratsen, maar goed, geef hem de sporen je bent dat allemaal weer vergeten :)
 
Ik heb het nu ook met wat halfslachtig knutselwerk (nietjes, paperclips etc) vastgezet maar moet nog even dit bij de lokale Halfords halen: Carpoint automatklemmen - Halfords

Absurd dat op een auto van 90-100k je je toevlucht moet nemen tot dergelijke fratsen, maar goed, geef hem de sporen je bent dat allemaal weer vergeten :)

Hier heb je ze zelfs voor minder dan de helft van die prijs (2,09 EUR).
Want geef toe, na je een Tesla aangeschaft te hebben, kun je elke besparing van meer dan 2 EUR best gebruiken, hee :wink:
 
Kort geleden even bij Zevenaar geparkeerd. Na de lunch kom ik terug bij de auto en kan ik gelukkig nog wegrijden, maar is de rest grotendeels geblokkeerd.
"Wass ist dass, Tesla? Ich woll kaffee, jetzt!" :eek:
 

Attachments

  • Duitse vrachtauto Zevenaar.jpg
    Duitse vrachtauto Zevenaar.jpg
    151.4 KB · Views: 456
Kort geleden even bij Zevenaar geparkeerd. Na de lunch kom ik terug bij de auto en kan ik gelukkig nog wegrijden, maar is de rest grotendeels geblokkeerd.
"Wass ist dass, Tesla? Ich woll kaffee, jetzt!" :eek:

Zo, daar heeft iemand zijn best gedaan om zo veel mogelijk laadpalen in een keer te blokkeren. Guinness World Record poging of persoonlijke hetze tegen elektrisch rijden...? :tongue:
 
Kort geleden even bij Zevenaar geparkeerd. Na de lunch kom ik terug bij de auto en kan ik gelukkig nog wegrijden, maar is de rest grotendeels geblokkeerd.
"Wass ist dass, Tesla? Ich woll kaffee, jetzt!" :eek:

Ze zeggen wel eens dat de gemiddelde vrachtwagen chauffeur niet vooraan de rij heeft gestaan toen er verstand werd uitgedeeld.
Deze foto zet me toch aan het denken of die mensen dan toch gelijk hebben.

Ofwel hij/zij is gewoon enorm asociaal of hij/zij is zo dom als het achterste van een varken en weet niet wat dit is...