You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In de HUMO van deze week op tweede blad.
View attachment 40844
Heeft iemand die lezersreactie gelezen op dit artikel, die in de Humo van deze week verschenen is?
Precies van iemand met een serieuze Tesla-fobie, zo te lezen...
Maak dan ook even een fototje van die reactie kunnen we "meegenieten"
De energie die vrijkomt per gestopte trein zou voldoende zijn om een Tesla 600km op te laten rijden.
Maar waarom de remenergie naar stadsbussen sturen, kan de trein dat niet in een condensator opslaan en gebruiken om weer op te trekken?Zeer interessant stuk. Ik heb een tijd geleden hier ook al over nagedacht en het is eigenlijk onzin dat een trein geen regeneratieve remmen heeft. Wat zal een treintraject wel niet opleveren aan stroom als dit gerealiseerd kan worden?
Waarom niet rechtstreeks terugvoeden aan het net via de bovenleiding? Dan heb je helemaal geen dure opslag nodig..Maar waarom de remenergie naar stadsbussen sturen, kan de trein dat niet in een condensator opslaan en gebruiken om weer op te trekken?
Waarom niet rechtstreeks terugvoeden aan het net via de bovenleiding? Dan heb je helemaal geen dure opslag nodig..
Bel jij ze of bel ik?Waarom niet rechtstreeks terugvoeden aan het net via de bovenleiding? Dan heb je helemaal geen dure opslag nodig..
snap ik niet. 30 jaar geleden (in mijn studententijd) gebeurde dat al bij Belgische treinen.
Nu op BNR, nationale autoshow. Iets over superchargers, met woordvoerder Paula Vd Dunne.
Artikel op de website van Elsevier, donderdag (uitgebreider) in het tijdschrift:
Elsevier.nl - De elektrische auto Tesla: wat groen is kan ook sexy zijn