You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat moet de Meent geweest zijn (bij het plein waar station blaak ligt)
Als je daar op een terrasje zit zie je inderdaad de AMG's, M's en Italiaans spul luidruchtig rondjes om het blok rijden.Bekende stek voor je, lijkt het.
Overigens zullen de dochtertjes van die dames wel snel tegen hen gaan zeggen: "Mam, dat is niet cool".
En dan wordt het een trip down memory-lane.
Er is nog een andere reden om dit te doen: je wilt de limieten van het systeem leren kennen. Zo'n acceleratie stresst alle elementen van de auto (op de remmen na ), de hoeveelheid piekstroom die de accu moet leveren en die de motoren moeten opnemen is enorm, en de temperatuursverandering van de elementen in korte tijd ook, en dan heb ik het nog niet over de rekencapaciteiten en tuning van de tractiecontrole.het statement dat EV 's geen golfkarretjes meer zijn is toch al lang gemaakt, Hans. Ik denk gewoon dat er beter energie kan gestoken worden in dingen die er toe doen, een deftige navigatie bijvoorbeeld met way points ...
Doet me soms wat denken aan de megapixel race bij camera bouwers.
maar dat is mijn mening.
ik heb de indruk dat dit argument soms misbruikt wordt, omdat ze er geen kunnen aanschaffen. Het is ook bijna het enige argument dat nog overeind staat en waarover je niet echt kan discuteren, omdat dat een persoonlijke smaak is.Ik heb inderdaad al een paar kennissen gehad die afknappen op het ontbreken van motorgeluid dat ze met de voet kunnen aansturen.
Boys and there toys ;-).
.
de beste oplossing daarvoor is zowel een Tesla als een auto met dikke benzine motor kopenik heb de indruk dat dit argument soms misbruikt wordt, omdat ze er geen kunnen aanschaffen. Het is ook bijna het enige argument dat nog overeind staat en waarover je niet echt kan discuteren, omdat dat een persoonlijke smaak is.
Eigenlijk is dit de kans om uw dislike terug te geven, maar ik doe het niet.de beste oplossing daarvoor is zowel een Tesla als een auto met dikke benzine motor kopen
Ik heb inderdaad al een paar kennissen gehad die afknappen op het ontbreken van motorgeluid dat ze met de voet kunnen aansturen.
Boys and there toys ;-).
.
Nadeel wat ik wel vind is de reclame die tesla maakt per mail, bij de P100D een bereik van 613KM als je dat door reken dan is er een gebruik van 163 wh dat haal ik alleen als ik 80 rij achter een vrachtwagen , windstil en 25 graden buiten. Normaal haal ik iets van 250 wh in de winter dat komt neer op 400KM en in de zomer 500KM niet heel slecht maar zeker niet die 613KM.
Tuurlijk is het gaaf als je in een lambo die motor hoort gaan maar als ik in mijn Tesla zit en dat pendaal indruk en vooruit knal dat brengt ook een smile op mijn gezicht voor dagelijks rijden heerlijk.
Nadeel wat ik wel vind is de reclame die tesla maakt per mail, bij de P100D een bereik van 613KM als je dat door reken dan is er een gebruik van 163 wh dat haal ik alleen als ik 80 rij achter een vrachtwagen , windstil en 25 graden buiten. Normaal haal ik iets van 250 wh in de winter dat komt neer op 400KM en in de zomer 500KM niet heel slecht maar zeker niet die 613KM.
Ik heb twee Audi S6 Avant auto's gehad. Daarmee meer dan 100.000 km gereden. De ene was begrensd op 250 km/u, de andere niet, die kon 287 km/u. Totaal irrelevant.Voordat iets gezegd kan worden over de uitslag van een testmethode, moet eerst duidelijk zijn hoe de test in elkaar zit. De NEDC test past vooral snelheden toe tot 50km/u, met korte tijd een snelheid tot 120km/u. Met dat in het achterhoofd moet de uitslag geïnterpreteerd worden. Het is immers ook niet realistisch dat de gemiddelde snelheid boven de 100km/u ligt. Dat haalt volgens mij niemand.
Ik heb twee Audi S6 Avant auto's gehad. Daarmee meer dan 100.000 km gereden. De ene was begrensd op 250 km/u, de andere niet, die kon 287 km/u. Totaal irrelevant.
De gemiddelde snelheid kwam over het hele leven van de auto's uit op ... 48 km/u.
In de tijd van Audi reed ik 8000 km met de Audi en 15.000 km met de fiets. Nu is dat om allerlei redenen helaas andersom.Dan had jij net zo goed kunnen gaan ligfietsen Wim
En dit is waarom je altijd bij de les moet blijven, zelfs met AP aan (en nee hij gebruikte hier geen AP en het heeft niks met het filmpje te maken).Kan van pas komen dus....
http://jalopnik.com/this-tesla-driver-saved-himself-from-a-crash-using-his-1789138667