THOB
Member
Ik zou het ook prettiger vinden als de actieradius wordt aangepast naar normaal snelweg gebruik en dat is naar mijn idee bij 120km/per uur.
als ik namelijk ritjes door de stad doe is mijn actieradius niet belangrijk, maar die is wel belangrijk bij de snelweg ritten.
een simpelere test dan dit is er niet en is zelfs door iedereen uit te voeren als praktijk test. of gezamenlijk uit te voeren met meerdere auto's tegelijk tijdens de zelfde omstandigheden.
Toen ik 2,5 jaar terug een i3 had was het verbruik in de stad echt geweldig, maar als ik de snelweg op ging moest ik niet boven de 100km/u uit komen want dan was de accu zo leeg
als ik namelijk ritjes door de stad doe is mijn actieradius niet belangrijk, maar die is wel belangrijk bij de snelweg ritten.
een simpelere test dan dit is er niet en is zelfs door iedereen uit te voeren als praktijk test. of gezamenlijk uit te voeren met meerdere auto's tegelijk tijdens de zelfde omstandigheden.
Toen ik 2,5 jaar terug een i3 had was het verbruik in de stad echt geweldig, maar als ik de snelweg op ging moest ik niet boven de 100km/u uit komen want dan was de accu zo leeg