Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rij nu nog een 550i en het comfort van de bmw is op top niveau. Zowel de stoelen als de demping van de auto. Hierin heeft tesla nog een weg te gaan mijn inziens. Maar gezien alle andere voordelen stap ik toch over :)
Ik denk dat ik namens iedereen hier kan spreken, dat de punten waarop andere merken beter scoren echt in het niet staan van elektrisch rijden. Tesla staat nu hoog bovenaan wat dat betreft en de stappen die tesla op de door jou genoemde weg zet zijn zeer beperkt. Maar er zijn geen alternatieven. Als je straks in jouw Tesla rijdt, denk je echt waarom heb ik pas zo laat deze stap gezet. En je realiseert je hoe dan ook dat de andere merken er faliekant naast zitten dat ze pas zo laat met EV's komen
 
Tesla's Autopilot 8.1 over drie weken | Autonieuws - AutoWeek.nl
Onlangs meldde Tesla dat alle auto’s vanaf nu worden uitgerust met extra Autopilot-hardware. Die camera’s en sensoren werken echter niet zonder de bijbehorende software. Over drie weken begint de uitrol daarvan, belooft CEO Elon Musk op Twitter.

Mooi dat ze de titel hebben aangepast, waar Twitter wel niet goed voor is :)

Op de website van Tesla staat overigens al vanaf het begin dat men verwacht in december de nieuwe software vrij te geven. Dat moet ook wel, anders hebben ze juridisch een probleem.
 
View attachment 203795 Deze heb ik geloof ik nog niet langs zien komen hier. Ietsje gedateerd, maar leuk om te lezen. Blad GTO dat ik bij de bandenboer in de wachtruimte doorbladerde. Foto's rechtstreeks via de IPhone, dus ik hoop niet al te groot...:rolleyes:
 

Attachments

  • IMG_2298.JPG
    IMG_2298.JPG
    607.9 KB · Views: 47
  • IMG_2299.JPG
    IMG_2299.JPG
    345.7 KB · Views: 44
  • Like
Reactions: CO2CLEAN