You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is dit niet een oud onderzoek? Handig dat The Sun er nog eens mee komt, we waren het bijna vergeten.
Ja? Ja, mijn Model 3 staat nu bij de SeC, maar da's onder garantie en zowat het grootste probleem dat ik met beide Tesla's heb meegemaakt. Rest is nogal smooth sailing geweest. Banden wisselen, en voorste draagarmen van mijn X, maar het ding heeft al 142000km.Face it, er waren en zijn simpelweg veel problemen met de zeer innovatieve Tesla’s.
Dus op 26 september rapporteren ze het nieuws van 3 augustus?
Of is het een ander onderzoek? What Car zegt dat de Model 3 betrouwbaar is en het eigenlijk de S en X waren die Tesla een slechte naam bezorgen, The Sun stelt dat Which zegt dat het de Model 3 mee in de bevraging heeft genomen.
Ja? Ja, mijn Model 3 staat nu bij de SeC, maar da's onder garantie en zowat het grootste probleem dat ik met beide Tesla's heb meegemaakt. Rest is nogal smooth sailing geweest. Banden wisselen, en voorste draagarmen van mijn X, maar het ding heeft al 142000km.
En dus telt het niet als een probleem?Ja, mijn Model 3 staat nu bij de SeC, maar da's onder garantie ....
Het probleem is natuurlijk dat tevreden mensen doorgaans niet bij zo een club spontaan een enquete gaan invullen.
En de reacties onder dat artikel, wat een polarisatie.Wat een andere toon slaat nu.nl ineens aan: 'Concurrentie krijgt schop onder de kont'
Ja, maar dát is dan weer niks nieuws onder de zonEn de reacties onder dat artikel, wat een polarisatie.
Die 'dezoeteinval' reaguurder is wel hoogstvermakelijk. Het heeft me toch weer een uurtje gekost vanochtend om door zijn eindeloze herhalingen heen te scrollen.En de reacties onder dat artikel, wat een polarisatie.
Inderdaad, met respect voor hutspot124 zijn reacties.Die 'dezoeteinval' reaguurder is wel hoogstvermakelijk. Het heeft me toch weer een uurtje gekost vanochtend om door zijn eindeloze herhalingen heen te scrollen.
Wat een andere toon slaat nu.nl ineens aan: 'Concurrentie krijgt schop onder de kont'
Sommigen hebben gewoon teveel tijd...
(Wie de schoen past, trekke hem aan.)
Wat ik ergens anders al zei: het segment van de Tesla koper is voornamelijk bij de oudere goede verdieners, die niet noodzakelijk meer met hun telefoon kunnen en doen dan bellen, een spelletje spelen, Facebook en hun mail lezen. Bluetooth koppelingen met de auto maken is iets dat ook voor vele andere bestuurders van luxewagens vaak te gecompliceerd lijkt.,,Je zou toch denken dat je in zo’n auto alle voorzieningen hebt om handsfree te bellen’’
DPG Media Privacy Gate