Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Dus op 26 september rapporteren ze het nieuws van 3 augustus?

Of is het een ander onderzoek? What Car zegt dat de Model 3 betrouwbaar is en het eigenlijk de S en X waren die Tesla een slechte naam bezorgen, The Sun stelt dat Which zegt dat het de Model 3 mee in de bevraging heeft genomen.

Face it, er waren en zijn simpelweg veel problemen met de zeer innovatieve Tesla’s.
Ja? Ja, mijn Model 3 staat nu bij de SeC, maar da's onder garantie en zowat het grootste probleem dat ik met beide Tesla's heb meegemaakt. Rest is nogal smooth sailing geweest. Banden wisselen, en voorste draagarmen van mijn X, maar het ding heeft al 142000km.
 
Dus op 26 september rapporteren ze het nieuws van 3 augustus?

Of is het een ander onderzoek? What Car zegt dat de Model 3 betrouwbaar is en het eigenlijk de S en X waren die Tesla een slechte naam bezorgen, The Sun stelt dat Which zegt dat het de Model 3 mee in de bevraging heeft genomen.


Ja? Ja, mijn Model 3 staat nu bij de SeC, maar da's onder garantie en zowat het grootste probleem dat ik met beide Tesla's heb meegemaakt. Rest is nogal smooth sailing geweest. Banden wisselen, en voorste draagarmen van mijn X, maar het ding heeft al 142000km.

Ik heb tot nu toe ook weinig problemen met de mijne. Maar persoonlijke ervaringen kunnen sterk afwijken van het gemiddelde. De problemen die ik heb, neem ik voor lief want de Model 3 is verder een geweldige auto. En andere merken moeten toch echt met iets heel goeds op de proppen gaan komen om mij over te doen stappen van Tesla bij de volgende auto.
 
Sommigen hebben gewoon teveel tijd...
(Wie de schoen past, trekke hem aan.)

46F13501-CB40-4BC2-9DF0-9330E0ED5DCC.gif
 
  • Like
  • Funny
Reactions: nervus and PaulusdB
,,Je zou toch denken dat je in zo’n auto alle voorzieningen hebt om handsfree te bellen’’

DPG Media Privacy Gate
Wat ik ergens anders al zei: het segment van de Tesla koper is voornamelijk bij de oudere goede verdieners, die niet noodzakelijk meer met hun telefoon kunnen en doen dan bellen, een spelletje spelen, Facebook en hun mail lezen. Bluetooth koppelingen met de auto maken is iets dat ook voor vele andere bestuurders van luxewagens vaak te gecompliceerd lijkt.