Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Afbeelding 1280.jpg

“Wanneer we met zo’n elektrische SUV komen kan ik niet zeggen, omdat we op dit moment puur bekijken wat zo’n auto voor ons kan betekenen.”

Daimler-baas: “Elektrische SUV interessant voor Mercedesâ€￾|Mercedes-benz| Telegraaf.nl
 
View attachment 88430
“Wanneer we met zo’n elektrische SUV komen kan ik niet zeggen, omdat we op dit moment puur bekijken wat zo’n auto voor ons kan betekenen.”

Daimler-baas: “Elektrische SUV interessant voor Mercedesâ€￾|Mercedes-benz| Telegraaf.nl

Of in iets andere woorden: "We kunnen het (nog) niet". En, ook hier hebben we het over op zijn vroegst 2019 wanneer er (mogelijk) een waardige tegenhanger voor de (2012) Tesla kan komen.

- - - Updated - - -

Zonder woorden. Zo staat het er nu voor.
 
Of in iets andere woorden: "We kunnen het (nog) niet". En, ook hier hebben we het over op zijn vroegst 2019 wanneer er (mogelijk) een waardige tegenhanger voor de (2012) Tesla kan komen.

- - - Updated - - -

Zonder woorden. Zo staat het er nu voor.

De P85D reed volgens Drag times de BMW een aantal keren volledig aan gort doch in z'n laatst race werd het batterij pakket te warm en kwam een Error melding op het grote scherm.
De 8i haalde de T in die laatste race wel in maar moest wel meteen gaan tanken plus had een lege batterij.

Nu we de nog snellere T hebben zijn er in de wereld nog maar 10 snellere.

Alle hebben twee zitplaatsen, tot 10 keer de prijs van de P85D, van twee is de prijs onbekend.
Die twee lijken dan ook nog eens op een tweezitter bouwpakket maw geen productie wagen zoals de T.
Zie Connect TT for Tesla.
 
De chinezen in actie met een namaak Tesla... het scherm vooraan vind ik desalniettemin wel cool :smile:

http://www.auto55.be/nieuws/25403-youxia-x-is-chinese-namaak-tesla

Beetje dubbel gevoel: natuurlijk is het een overduidelijke Teslakloon, maar 'k vind 'm toch niet mis... Het scherm: ook de interface werd overgenomen, maar het ziet er een stuk opgeruimder en minder druk uit. Beetje de cleane versie van ons OS. En schermpjes op de bumpers? Hoe bedenken ze het :).
 
De chinezen in actie met een namaak Tesla... het scherm vooraan vind ik desalniettemin wel cool :smile:

http://www.auto55.be/nieuws/25403-youxia-x-is-chinese-namaak-tesla

The Youxia X is the brainchild of the 28-year old (!!!) Knight Rider fan and CEO Huang Xiuyuan,
who claims he first saw the X in a dream he had back in 2014.

The Youxia X is a new Electric Super Sedan from China | CarNewsChina.com - China Auto News

Deze auto kan alleen in China worden verkocht. Export is kansloos.
Chinezen met geld zullen echter altijd het origineel vanwege de status willen kopen, daarom doen de Duitse merken goede zaken in China.
Wel grappig dat Tesla nu al zoveel status heeft dat ze gekopieerd worden. Elon zal waarschijnlijk zeggen dat hij het als een eer beschouwd.
 
Het is dan ook geen artikel.. maar een column - stukje tekst waarin iemand zijn mening geeft.. zonder enige kennis van zaken, beetje tekst achter elkaar zetten..
flauwekul teksten - niveau telegraaf... blijf me er over verbazen dat ook weldenkende, redelijke intelligente mensen dit soort "bladen" ook echt leest..

Zo !

maar er staan toch wel wat nonsens in...
 
Ik kan me de frustratie van 't artikel wel enigszins voorstellen. De belastingvoordelen voor hybrides die in de praktijk helemaal niet zo zuinig zijn zijn de spuigaten uitgelopen. Al die outlanders die 0% bijtelling hebben is toch een groot fiasco? Ik ben het (natuurlijk) niet eens met z'n toekomst perspectief maar dat de overheid fouten heeft gemaakt bij het stimuleren van duurzamer vervoer lijkt me duidelijk.
 
Ik ken ook iemand die zo een Volvo V60 plug-in hybride heeft geleast. 0% bijtelling maar hij laadt hem nooit op. De boekhouder zeurt er wel eens over maar hij heeft er gewoon lak aan. Gewoon volgooien met benzine iedere keer. Ik neem aan dat hij niet de enige is die dat doet.