Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Niks om fier op te zijn... dat je leffe drinkt. Mijn haren komen iedere zondag recht als ik sommige mountainbikers hoor zeggen na de rit. Nu heb ik goesting in een goeie trappist, geef mij maar ne leffe:confused:
Ik heb een neef die broeder is bij broeder is bij abdij-maria-toevlucht in... Zundert (NL) en enkele jaren geleden mee aan de wieg stond van een nieuw echt trappistenbier.
Wees gerust, ik ken wél het verschil.

Alé en nu de vraag: "waar en wanneer kunnen we zo'n Zundertje komen proeven?" Ook @S-19910...
 
Ik heb een neef die broeder is bij broeder is bij abdij-maria-toevlucht in... Zundert (NL) en enkele jaren geleden mee aan de wieg stond van een nieuw echt trappistenbier.
Wees gerust, ik ken wél het verschil.

Alé en nu de vraag: "waar en wanneer kunnen we zo'n Zundertje komen proeven?" Ook @S-19910...

je kan ze zonder probleem in Grobbendonk kopen, bij Bierhandel Willems.
Door Ratebeer uitgeroepen tot beste biershop in Europa !
Trappist Zundert 33cl
Bierhandel Willems en Zoon | Grobbendonk, Belgium

Zeg maar wanneer we hem kunnen proeven - mag op de werf zijn ;-)
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Tesla in de pers ?
@JoeNe in de pers !
Screenshot_20171210-221120.png
 
Daarom bleef de P100D de Porsche in de tweede rit tot 150 mph voor, bij de derde rit, met een andere bestuurder, haalde de Porsche de Tesla bij 120 mph in. Ze willen dit resultaat kennelijk zo bij Topgear.

Zo is het gewoon ;) We kunnen niet onbeperkt rijden met 90% accu. Het zou pas vals zijn als voor elk sprintje de Tesla snel opgeladen zou worden.

Voor consistente performance is een ICE beter dan elektra. Dit filmpje geeft een eerlijk beeld.
 
  • Like
Reactions: ebullio