Xfrank
Well-Known Member
MAG MEN NIET...."Tesla bouwt haar eigen laadstations" komt men niet.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MAG MEN NIET...."Tesla bouwt haar eigen laadstations" komt men niet.
Hélemaal correct !
Het ziet er zelfs naar uit dat je met de i-Pace gaat sukkelen... .
Wordt hoogtijd dat al die killers de baan op kunnen en net als met een Tesla zorgeloos naar het buitenland kunnen
Nee hoor. Tesla is elektrisch rijden zoals het moet en ook nu al kan. Dat moeten de lezers weten. En ook dat het steeds betaalbaarder wordt.Eigenlijk klopt het wel met alle andere merken, ik heb verschillende I3's op de sukkel gezien aan de SuCs.
Tesla is gewoon buiten categorie. je heb elektrisch rijden, maar er is ook Tesla rijden.
Misschien moeten we zelf stoppen met te zeggen dat we elektrisch rijden, Neen meneer, we rijden niet elektrisch, we rijden Tesla
Nee hoor. Tesla is elektrisch rijden zoals het moet en ook nu al kan. Dat moeten de lezers weten. En ook dat het steeds betaalbaarder wordt.
En toch...zitten we misschien wel een beetje in onze eigen bubbel. Denk eraan dat de ANWB ook geen Tesla’s wil verzekeren omdat de aanschafwaarde voor hen veel te hoog is. Voor de ANWB (en ik denk eerlijk gezegd ook voor de meeste leden van de ANWB) is Tesla toch echt een buitencategorie.Nee hoor. Tesla is elektrisch rijden zoals het moet en ook nu al kan. Dat moeten de lezers weten. En ook dat het steeds betaalbaarder wordt.
Dat zou kunnen ware het niet dat de model S by far de best verkochte EV is in Nederland. En die dan niet noemen in een bijdrage over EV's....? Wie zit er nou in een bubbel?En toch...zitten we misschien wel een beetje in onze eigen bubbel. Denk eraan dat de ANWB ook geen Tesla’s wil verzekeren omdat de aanschafwaarde voor hen veel te hoog is. Voor de ANWB (en ik denk eerlijk gezegd ook voor de meeste leden van de ANWB) is Tesla toch echt een buitencategorie.
Voor veel mensen voelt onze verontwaardiging over het ontbreken van Tesla denk ik net zo als dat een groep Ferrari-fans verongelijkt zou gaan doen omdat telkens bij een test van sportieve auto’s de ferrari ongenoemd blijft
Begrijp me goed, wat mij betreft mag er snel een uitgebreid en positief artikel komen over Tesla en ik hoop en verwacht dat dat met de Model 3 ook echt gaat veranderen.
Maar nu is het nog echt anders: in dit weekend zitten wij met het gezin in een huisje op een mooi park in Nelderland. Tot nog toe is het in 2 dagen al 30 keer voorgekomen dat mensen langs ons huisje lopen en roepen: ohhhh...een echte Tesla! Om er vervolgens een selfie mee te maken....
Voor ons een moment om even uit de bubbel te komen en te realiseren dat ons inmiddels ‘gewone’ vervoermiddel voor de meeste mensen toch nog een exotische verschijning is.
Laten we de journalisten van de ANWB nog even het voordeel van de twijfel geven....
Je hebt wel een punt, E.En toch...zitten we misschien wel een beetje in onze eigen bubbel. Denk eraan dat de ANWB ook geen Tesla’s wil verzekeren omdat de aanschafwaarde voor hen veel te hoog is. Voor de ANWB (en ik denk eerlijk gezegd ook voor de meeste leden van de ANWB) is Tesla toch echt een buitencategorie.
Voor veel mensen voelt onze verontwaardiging over het ontbreken van Tesla denk ik net zo als dat een groep Ferrari-fans verongelijkt zou gaan doen omdat telkens bij een test van sportieve auto’s de ferrari ongenoemd blijft
Begrijp me goed, wat mij betreft mag er snel een uitgebreid en positief artikel komen over Tesla en ik hoop en verwacht dat dat met de Model 3 ook echt gaat veranderen.
Maar nu is het nog echt anders: in dit weekend zitten wij met het gezin in een huisje op een mooi park in Nelderland. Tot nog toe is het in 2 dagen al 30 keer voorgekomen dat mensen langs ons huisje lopen en roepen: ohhhh...een echte Tesla! Om er vervolgens een selfie mee te maken....
Voor ons een moment om even uit de bubbel te komen en te realiseren dat ons inmiddels ‘gewone’ vervoermiddel voor de meeste mensen toch nog een exotische verschijning is.
Laten we de journalisten van de ANWB nog even het voordeel van de twijfel geven....
Mee eens. Zelfs in een nieuwe Leaf, I-Pace of Ioniq zou ik niet zomaar beslissen om op vakantie te gaan naar het buitenland. Misschien in mijn eentje, als leuke uitdaging, maar niet met gezin en tent.Je kan er hihi haha om doen maar voor alles wat elektrisch en geen Tesla is, is het wel degelijk waar.
En toch...zitten we misschien wel een beetje in onze eigen bubbel. Denk eraan dat de ANWB ook geen Tesla’s wil verzekeren omdat de aanschafwaarde voor hen veel te hoog is. Voor de ANWB (en ik denk eerlijk gezegd ook voor de meeste leden van de ANWB) is Tesla toch echt een buitencategorie.
Voor veel mensen voelt onze verontwaardiging over het ontbreken van Tesla denk ik net zo als dat een groep Ferrari-fans verongelijkt zou gaan doen omdat telkens bij een test van sportieve auto’s de ferrari ongenoemd blijft
Begrijp me goed, wat mij betreft mag er snel een uitgebreid en positief artikel komen over Tesla en ik hoop en verwacht dat dat met de Model 3 ook echt gaat veranderen.
Maar nu is het nog echt anders: in dit weekend zitten wij met het gezin in een huisje op een mooi park in Nelderland. Tot nog toe is het in 2 dagen al 30 keer voorgekomen dat mensen langs ons huisje lopen en roepen: ohhhh...een echte Tesla! Om er vervolgens een selfie mee te maken....
Voor ons een moment om even uit de bubbel te komen en te realiseren dat ons inmiddels ‘gewone’ vervoermiddel voor de meeste mensen toch nog een exotische verschijning is.
Laten we de journalisten van de ANWB nog even het voordeel van de twijfel geven....
Daar was mijn opmerking ook echt voor bedoeld, de meeste andere journalisten heeben een ander doel of andere doelgroep. En daar is vaak niet het issue dat ze Tesla ‘negeren’ maar eerder dat ze onware en negatieve berichten verspreiden. En daar kunnen we niet genoeg tegenover blijven zetten.Niet zozeer wat alle journalisten betreft, maar inderdaad wel die van de ANWB.
Tja, en nu ik dat lees denk ik ook: is het niet ANWB die zo inzet op private lease...dat is toch ook tco denken...Total Cost of Ownership is nog een ver-van-mijn-bed show de komende jaren.
Ook mee eens, zeker omdat het in dit artikel ook gaat over de (on)mogelijkheden van een nieuwe techniek. En...omdat er naast mijzelf hier waarschijnlijk meer mensen zijn die ANWB lid zijn en daarmee al is het maar in 1 zin ook vertegenwoordigd zouden worden...Daar heb je volkomen gelijk in. Ik verwacht dan ook niet dat de Kampioen met een uitgebreid artikel over de Model S komt - dat sluit niet aan bij de doelgroep. Maar volstrekte ignorance is een ander verhaal. Ik had minsten bij dat stukje een zinnetje verwacht in de karnt van: "Tesla laat zien hoe het wel kan, met accu's van voldoende omvang en snelladers om de 200 km langs de Europese snelwegen. Helaas, gezien het prijskaartje is dit voorlopig nog maar voor weinigen weggelegd. " Of desnoods alleen maar "..Met uitzondering van de peperdure, alleen zakelijk interessante Tesla's.."
Daar heb je volkomen gelijk in. Ik verwacht dan ook niet dat de Kampioen met een uitgebreid artikel over de Model S komt - dat sluit niet aan bij de doelgroep. Maar volstrekte ignorance is een ander verhaal. Ik had minsten bij dat stukje een zinnetje verwacht in de karnt van: "Tesla laat zien hoe het wel kan, met accu's van voldoende omvang en snelladers om de 200 km langs de Europese snelwegen. Helaas, gezien het prijskaartje is dit voorlopig nog maar voor weinigen weggelegd. " Of desnoods alleen maar "..Met uitzondering van de peperdure, alleen zakelijk interessante Tesla's.."
Daar heb je volkomen gelijk in. Ik verwacht dan ook niet dat de Kampioen met een uitgebreid artikel over de Model S komt - dat sluit niet aan bij de doelgroep. Maar volstrekte ignorance is een ander verhaal. Ik had minsten bij dat stukje een zinnetje verwacht in de karnt van: "Tesla laat zien hoe het wel kan, met accu's van voldoende omvang en snelladers om de 200 km langs de Europese snelwegen. Helaas, gezien het prijskaartje is dit voorlopig nog maar voor weinigen weggelegd. " Of desnoods alleen maar "..Met uitzondering van de peperdure, alleen zakelijk interessante Tesla's.."
Je kan er hihi haha om doen maar voor alles wat elektrisch en geen Tesla is, is het wel degelijk waar.
Q3 cash flow positief draaien, zal nog wel lukken.Er zit maar 1 ding op voor Musk: laten zien dat Q2 al een stuk beter is dan Q1, en Q3 inderdaad positief draaien..
Welnee. Naysayers en shorters zijn altijd op zoek naar iets. En als ze niets kunnen vinden, gaan ze gewoon zelf iets verzinnen. Kijk naar het recente fabeltje over instortende reserveringen. Complete onzin, met maar 1 doel: Tesla laten verdwijnen. Bang als ze zijn voor de gevolgen voor hun business. Er staan miljarden op het spel, dus reken maar dat er flink wat budget is om de media naar de hand te zetten. Daar zijn op Youtube en elders op het internet heel wat voorbeelden van te zien.Er zit maar 1 ding op voor Musk: laten zien dat Q2 al een stuk beter is dan Q1, en Q3 inderdaad positief draaien.
Alleen dan zal dat gedraai en alles negatief interpreteren in de media eens ophouden.
Inderdaad, vergeet niet dat je een EV rijd van rondom de 100k. Technisch gezien klopt het ANWB artikel dus niet, maar ergens snap ik het wel.Zou ik niet aanraden... .
We worden nu al bekeken als elitair, laat staan dat je het nog eens zelf gaat zeggen.
Neen, het is gewoonweg hoogtijd dat de andere merken aan de slag gaan met snelladen zodat ze ook grotere afstanden binnen aanvaardbare tijd kunnen overbruggen.
De elektrische stadswagens en boodschappenwagens die zijn er al, we willen dringend Model 3's en gelijksoortige op de baan... .