Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Men is terughoudend wat de bediening betref, maar de usb aansluiting biedt mogelijkheden. Als je daar een muis op aansluit bedien je daarmee nu ook al het scherm.

Ik vindt het wel grappig,.. tijdens het bezoek van een supercharger, een soort “lanparty” op zetten, mijn voorkeur zou de joystick zijn.;)
 

Attachments

  • BC5B15E9-5E8F-4E25-BD20-F851EB1CF385.jpeg
    BC5B15E9-5E8F-4E25-BD20-F851EB1CF385.jpeg
    496.2 KB · Views: 59
Ik vindt het wel grappig,.. tijdens het bezoek van een supercharger, een soort “lanparty” op zetten, mijn voorkeur zou de joystick zijn.;)

Hehe, zelfs Knight Rider had er zo eentje om te spelen tijdens lange ritten... .

Vraag me niet in welke aflevering het was, het zat er zeker in... .

Zelfs foto van terug gevonden...

d4101_m.jpg


Xavier
 
Hehe, zelfs Knight Rider had er zo eentje om te spelen tijdens lange ritten... .

Vraag me niet in welke aflevering het was, het zat er zeker in... .

Zelfs foto van terug gevonden...

View attachment 322521

Xavier
Klopt! Die aflevering herinner ik me nog. Michael speelde Pac Man als ik me goed herinner.
Overigens: die foto is niet van een originele K.I.T.T.
 
  • Funny
Reactions: Dwarde
Klopt! Die aflevering herinner ik me nog. Michael speelde Pac Man als ik me goed herinner.
Overigens: die foto is niet van een originele K.I.T.T.

Goed gezien Gaston! Het is van een conversie van een 1990 - 1992 model ipv de 'originele' uit 1984. Ik had het meteen gezien aan de handgreep van de deur alsook het bedienbordje van de centrale vergrendeling op de deur. ( Is krak hetzelfde als van mijn 1991 Firebird ).
Maar, ik was 200% zeker van mijn zaak, vandaar dat ik de foto toch plaatste, mijn feit is bewezen in jouw 'vondst'.
Foontrader heeft natuurlijk ook gelijk... .
 
  • Like
Reactions: Gaston

Ja ja, Groennogwat weer. Huiswerk is lastig.

1) Voor versie 9.0 is geen nieuwe hardware nodig. Deze update krijgt iedereen die HW2 heeft en de AP optie gewoon "Over The Air". Die nieuwe hardware komt op zijn vroegst volgend jaar en zal de basis zijn van echt FSD wat weer wat verder weg is (maar er aan zit te komen).

2) Er zijn geen vier maar acht camera's en ook nog een radar.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: CO2CLEAN and Hbrink
Ja ja, Groennogwat weer. Huiswerk is lastig.

1) Voor versie 9.0 is geen nieuwe hardware nodig. Deze update krijgt iedereen die HW2 heeft en de AP optie gewoon "Over The Air". Die nieuwe hardware komt op zijn vroegst volgend jaar en zal de basis zijn van echt FSD wat weer wat verder weg is (maar er aan zit te komen).

2) Er zijn geen vier maar acht camera's en ook nog een radar.

Ik vond het ook een misleidend verhaal en ben het met je eerste opmerking van harte eens.

Qua camera's kan het zijn dat hij (of zij) doelde op EAP. Die gebruikt zover ik weet maximaal vier camera's.
 
Ik vond het ook een misleidend verhaal en ben het met je eerste opmerking van harte eens.

Qua camera's kan het zijn dat hij (of zij) doelde op EAP. Die gebruikt zover ik weet maximaal vier camera's.

Dat laatste is destijds wel gezegd maar ik sluit niet uit dat met het oog op de veiligheid men deze toch mee laat doen. Zeker bij zelfstandig inhalen op de snelweg (en weer terug invoegen) heb je alle "ogen" nodig als je het optimaal wil doen.
Het is nu ook al zo dat beelden van alle camera's worden gebruikt voor de data-gathering. Ik zie verder geen voordeel om maar vier camera's te gebruiken. Maar dat is mijn gissing want op de website heeft men het nog over 4 resp. 8.

FSD biedt straks veel meer functionaliteit die je met EAP niet hebt. En dan komt de nieuwe hardware (gewoon oude eruit en nieuwe erin klikken) en uiteraard software in beeld. Mooi.

Voor Groen#
Schermafbeelding 2018-08-03 om 23.45.41.png
 
Last edited:
Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl

Iemand van hier?

Sterkte voor de inzittenden. Nu maar hopen dat moeder en ongeboren kind zonder letsel er van af komen.
Gezien de schade is het een behoorlijke klap geweest.
Oei, da’s een nasty klap geweest. Hopelijk gaat het goed met de inzittenden.
Wat wel weer typisch “komkommer journistiek” is, is de kop van het artikel. Ik zie nooit bij soortgelijke ongevallen staan dat het een VW, Mercedes, Subaki is (of hoe die dingen van Koreaans rijstpapier ook mogen heten). Totaal irrelevant om Tesla dan in de kop te benoemen, maar goed, het klikt wel lekker. “Bestuurder knalt tegen boom, inzittenden gewond” was ook prima.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: widodh and Dwarde