Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl

Harde klap geweest en boom geeft niet mee. Treurig dat dit zo afloopt. Comments die her en der staan zijn net zo treurig.

... en Mark Spiegel zou Mark Spiegel niet zijn als hij deze tragedie niet probeert uit te buiten voor zijn persoonlijke financiële gewin door de suggestie te wekken dat die ongeluk door ophangingsproblemen veroorzaakt zou zijn.

Ik wens eigenlijk niemand iets echt slechts, maar bij hem maak ik graag een verschil. Ik hoop dat hij binnenkort zijn margin call krijgt en volledig aan de grond gaat.
 
  • Love
Reactions: FairFrank
... en Mark Spiegel zou Mark Spiegel niet zijn als hij deze tragedie niet probeert uit te buiten voor zijn persoonlijke financiële gewin door de suggestie te wekken dat die ongeluk door ophangingsproblemen veroorzaakt zou zijn.

Ik wens eigenlijk niemand iets echt slechts, maar bij hem maak ik graag een verschil. Ik hoop dat hij binnenkort zijn margin call krijgt en volledig aan de grond gaat.
Heb ik toch iets goed gedaan...
94CBCBBD-B0F0-4D4D-8836-F467FAE112CB.jpeg
 
... en Mark Spiegel zou Mark Spiegel niet zijn als hij deze tragedie niet probeert uit te buiten voor zijn persoonlijke financiële gewin door de suggestie te wekken dat die ongeluk door ophangingsproblemen veroorzaakt zou zijn.

Ik wens eigenlijk niemand iets echt slechts, maar bij hem maak ik graag een verschil. Ik hoop dat hij binnenkort zijn margin call krijgt en volledig aan de grond gaat.
Die Mark Spiegel heeft de afgelopen dagen een hoop geld verloren vrees ik. Wat een naar misselijk mannetje. Ik ben het met je eens, hij krijgt zijn karma nog wel. En hard ;)
 
  • Informative
Reactions: Sagitta013
https://www.telegraaf.nl/financieel/2370968/belgen-op-vinkentouw-voor-tesla-fabriek
Mogelijk gaat Tesla in een "leegstaande Opel-fabriek bij de Antwerpse haven zitten."
Ondanks dat eerder Nederland of Duitsland aannemelijker leek klinkt dit toch op zijn minst het overwegen waard.


"It’s safer than a Volvo, greener than a Prius, sportier than a BMW, more practical than a Honda, and possibly even more prestigious than a Jaguar*. The Tesla Model 3 is in a league of its own, and its sales demonstrate that.*"

"*Full credit to Paul Fosse for eloquently noting to me that his Model 3 is practical like a Honda Accord, sporty like a Porsche, prestigious like a Jaguar, green like a Prius, safe like a Volvo. Okay, full credit goes to Tesla for creating the car, but Paul definitely deserves some credit for the insightful and poignant summary as well."
 
Last edited:
komt uit de Telegraaf. Heeft die krant geen reputatie ? :p


Maar goed, ik ben ervan overtuigd dat de kans dat Tesla naar België komt, nul is.

De geschiedenis van OpelAntwerpen is ook bij Tesla héél goed gekend.
Ik wil graag nog eens verwijzen naar deze oude post : Tesla in de pers (NL/BE)

Tel daar nog bij de houding van onze Belgische regering tegenover een werkgever die meer dan 90jaar voor werkgelegenheid, welvaart en welstand heeft gezorgd.
Ik kan uit eerste hand bevestigen : om in België te ondernemen moet je masochist zijn.
 
  • Informative
Reactions: nico180
Batterij Tesla laat dief in de steek
De diefstal van een dure, elektrische auto in de buurt van het Belgische Gent is mislukt omdat de batterij van het voertuig tijdens de vlucht voortijdig leeg liep. De dief moest de in Sint-Martens-Latem gestolen Tesla ruim vijftig kilometer verderop, in Wemmel nabij Brussel, daarom noodgedwongen achterlaten.

Het voertuig was niet volledig opgeladen en de actieradius bleek beperkt. De Tesla werd onbeschadigd door de politie teruggevonden. Maar van de dief, of dieven, geen spoor.

De auto werd buitgemaakt nadat een raam van een villa in Sint-Martens-Latem door de inbreker(s) was ingeslagen. Binnen lagen de autosleutels waarmee het een fluitje van een cent werd om met de Tesla weg te rijden. Maar de pret duurde niet langer dan ongeveer vijftig kilometer. Toen hield de batterij ermee op.

De politie onderzoekt de zaak.


Batterij Tesla laat dief in de steek