Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: Geo_TM3
Dit is duidelijk onzin, ze was twee weken terug in Italië op vakantie volgens haar eigen Instagram:
Marjolein Hurkmans on Instagram: “#sardinia #sardinie #italy #italy #aperolspritz #familytime #travel #sea”
En dan zou ze snel weer terug naar Haarlem gaan en vervolgens weer terug naar Bretagne?

Daarnaast zie je aan het taalgebruik dat ze bijzonder goed weet wat de theoretische nadelen zijn en hoe je hele domme dingen uit zou kunnen halen en tegelijkertijd weet ze de simpelste trucs om snel te reizen niet? Zelfs niet na de zogenaamde 5e keer laden?

Dit lijkt me een gesubsidieerd stukje onzin van een andere autofabrikant en zeker niet een door een Tesla hatende huismoeder geschreven tekst.
 
Last edited:
Heel erg hoog en zwaar hebben ze de lat voor de test niet gelegd: Kip Compacts van 800 kg die nog smaller zijn dan de auto's zelf (en nauwelijks hoger)

"Tesla Model 3 kan wel met trekhaak, maar die is eigenlijk alleen bedoeld voor fietsen" Nou ja, zo'n caravan als uit deze test moet volgens mij ook prima kunnen :)

Met de Tesla's naar Valkenswaard, anyone?? En dan Andre van Duin vragen voor de 'mijn gras!! mijn gras!!!'-voiceover ;-)
 
Ik stond in deze file op de afgesloten A6, op zo'n 100 meter van het ongeluk. De weg was 1,5 uur geheel afgesloten. Het was geen fijn gezicht. Als ik het goed zag was het een M3 en het leek er op dat hij onder de vrachtwagen door was geschoten, b.v. tot de achterste as (dit zag ik achteraf, toen ik de gehavende M3 zag, die overigens ook door de brandweer was opengemaakt). Heb niets van het slachtoffer gezien, want die was toen al afgevoerd via een traumahelicopter, maar het was duidelijk dat het heel ernstig was.

Een agent vroeg mij nog, als Tesla-rijder, of er geen automatisch remsysteem aanwezig was, waarop ik bevestigend antwoordde. Op AP of niet op AP zou je zeggen dat er tenminste een waarschuwingssignaal moet zijn afgegaan en ook een noodrem. Ik heb geen remsporen gezien. Beangstigend. Ik hoop dat hij (in de media staat 'hij') er weer bovenop komt... :(
 
Last edited:
Niet best, hopelijk komt het goed met de bestuurder. Alle sterkte gewenst.

On another note.... Waarom lees je nooit 'Volkswagen-bestuurder gewond na aanrijding' of 'Skoda-rijder beland in de sloot' of 'Volvo-rijder heeft haakje aan zijn nagel' .. Maar Tesla altijd wel....

Je hebt dus blijkbaar auto's, en Tesla's ... Omdat het er door alle media specifiek bijgezet wordt, neem ik aan dat ze het als ander ras zien?
 
  • Like
Reactions: Dutchie
Dit is duidelijk onzin, ze was twee weken terug in Italië op vakantie volgens haar eigen Instagram:
Marjolein Hurkmans on Instagram: “#sardinia #sardinie #italy #italy #aperolspritz #familytime #travel #sea”
En dan zou ze snel weer terug naar Haarlem gaan en vervolgens weer terug naar Bretagne?

Naast dat dat dat helemaal niet zo raar is, zie je op een andere post op haar insta:
Marjolein Hurkmans on Instagram: “Zoon: ‘wat begrijp jij niet van het concept vakantie?’ #work #telegraaf op avontuur met een @teslamotors naar#bretagne #journalist”

Ze is dus wel degelijk op vakantie, dat dan wel. Verder blijft het een rukstuk ;)
 
Niet best, hopelijk komt het goed met de bestuurder. Alle sterkte gewenst.

On another note.... Waarom lees je nooit 'Volkswagen-bestuurder gewond na aanrijding' of 'Skoda-rijder beland in de sloot' of 'Volvo-rijder heeft haakje aan zijn nagel' .. Maar Tesla altijd wel....

Je hebt dus blijkbaar auto's, en Tesla's ... Omdat het er door alle media specifiek bijgezet wordt, neem ik aan dat ze het als ander ras zien?

Viel mij ook op. Lijkt er wel op of het verhaal zodanig was geschreven opdat er zo veel mogelijk het woord "Tesla" genoemd kan worden.
 
Oef als je ook ziet hoe die tesla eruit ziet. Mag je echt hopen dat de persoon een engeltje op zijn schouders heeft.

upload_2019-7-24_11-53-18.png


Bron:
 
damn. so much voor de ncap testen. maar hoe kan dit nu gebeuren, dan moet ie toch veel te hard gereden hebben
Hoe dit kon gebeuren vroeg ik mij dus ook af. Als je de vrachtwagen ook ziet, dan realiseer je wel dat je extra kwetsbaar bent met zo'n lage auto. Het is mijn ervaring dat vrachtwagens heel goed gezien worden door de radar + camera's. Het was ook niet druk op de weg en er was ook geen tegenlicht volgens mij. Maar volgens mij dus ook geen remsporen. Hoe kan het dat de auto uit zichzelf niet geremd heeft?
(even los van de bestuurder)
 
Hoe dit kon gebeuren vroeg ik mij dus ook af. Als je de vrachtwagen ook ziet, dan realiseer je wel dat je extra kwetsbaar bent met zo'n lage auto. Het is mijn ervaring dat vrachtwagens heel goed gezien worden door de radar + camera's. Het was ook niet druk op de weg en er was ook geen tegenlicht volgens mij. Maar volgens mij dus ook geen remsporen. Hoe kan het dat de auto uit zichzelf niet geremd heeft?
(even los van de bestuurder)
Ik zou het omdraaien, zoals het ook bedoeld is; "Hoe kan het dat de bestuurder niet geremd heeft? En daarnaast zou de Tesla uit zichzelf toch ook moeten remmen?"
Los daarvan hoop ik dat de bestuurder het overleeft en op termijn geen gevolgen ondervindt. Klote!