Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model Y RWD review

This site may earn commission on affiliate links.
Aah! Dit is opzich een goede tip en ga ik even proberen.
Wellicht zonder lijmklem maar gewoon even opvouwen tussen boeken ofzo.

Thanks! Zal morgen laten weten of het is verbeterd
Heb hem nu zo, en laat hem even de nacht rusten.
 

Attachments

  • 401D5F34-86FA-482E-8A0A-BB51E2CDFBBA.jpeg
    401D5F34-86FA-482E-8A0A-BB51E2CDFBBA.jpeg
    396.4 KB · Views: 244
  • Like
Reactions: Solex
Auto gisteren opgehaald rijdt heel goed!
Ik krijg wel een foutcode als ik mijn hotspot probeer te verbinden (zie foto) met mijn vriendin haar iphone lukt dit wel iemand een idee wat dit kan zijn?
 

Attachments

  • C3F4C51A-AC18-4D65-B74E-3D44EB652B19.jpeg
    C3F4C51A-AC18-4D65-B74E-3D44EB652B19.jpeg
    620.2 KB · Views: 181
  • E24D9A3B-38A5-4928-861C-FF9DA1372DF4.jpeg
    E24D9A3B-38A5-4928-861C-FF9DA1372DF4.jpeg
    536.4 KB · Views: 181
Auto gisteren opgehaald rijdt heel goed!
Ik krijg wel een foutcode als ik mijn hotspot probeer te verbinden (zie foto) met mijn vriendin haar iphone lukt dit wel iemand een idee wat dit kan zijn?
Die fout had ik gister ook toen ik de auto opgehaald had. Maar ondanks die fout melding was de auto wel verbonden het de hotspot van mijn telefoon (android). Weet niet of dat bij jouw misschien ook het geval is? Ik had wel probleem met de bluetooth verbinding. Maar dat was na een reset van de auto weer goed.
 
  • Like
Reactions: Zayous
Schermafbeelding 2022-12-31 om 20.31.05.png


Zo, eerste laadsessie bijna afgerond. Maar eens helemaal vol om de accu te kalibreren.
Idd. 418 km, maar met mijn rijstijl (1 rit van 141 km van Tilburg naar Apeldoorn incl. de 7 km die op de teller stonden) zou ik toch ruim 450 km eruit kunnen persen.

Verder erg tevreden. De Chinezen weten een kwalitatief veel betere auto neer te zetten dan mijn twee vorige Fremont auto's. Ik heb werkelijk helemaal niets kunnen vinden waar ik iets van zou kunnen zeggen.
Laat die kilometers maar komen. (over 9 weken, Italië, wintersport :) )
 
Over die hoedenplank; heeft iemand al uitgedokterd hoe ze werkt? Ik blijf er maar mee worstelen 😅. Online filmpjes lijken een ander type te tonen. Bij mijn eerste “gebruik” schoof de plank helemaal evenwijdig met en tegen de achterbank aan. Ik vond dit wel een logische plek, maar heb het nadien niet meer kunnen herhalen 🤷‍♂️
 
  • Like
Reactions: SlomeDuikelaar
Over die hoedenplank; heeft iemand al uitgedokterd hoe ze werkt? Ik blijf er maar mee worstelen 😅. Online filmpjes lijken een ander type te tonen. Bij mijn eerste “gebruik” schoof de plank helemaal evenwijdig met en tegen de achterbank aan. Ik vond dit wel een logische plek, maar heb het nadien niet meer kunnen herhalen 🤷‍♂️
Het deel aan de kant van de achterbank naar boven trekken (vingers tussen achterbank en plank steken en dan naar boven trekken), hangt vast met magneetjes. Als die los zijn, kan je de hoedenplank naar achter horizontaal verwijderen, als de achterbank plat ligt, gaat het ook naar voren.
Terugplaatsen moet ook door horizontaal inschuiven.
Verder zijn er geen verborgen features denk ik.
 
  • Like
Reactions: RobsEV
Bij het wegrijden uit Tilburg vertelde een Tesla medewerkster dat “Alle auto’s die afgelopen 2 weken geleverd zijn, de nieuwste camera’s hebben. De update voor “parkeersensoren” via Tesla Vision komt ergens in januari.”

Laten we hopen dat dit juist is! Tijdens het terugrijden (in het donker) leek het inderdaad een verbetering tov mijn M3LR 2021, maar dit kan ook komen doordat het mij verteld werd.
De lenzen zelf leken niet anders eruit te zien
 
Bij het wegrijden uit Tilburg vertelde een Tesla medewerkster dat “Alle auto’s die afgelopen 2 weken geleverd zijn, de nieuwste camera’s hebben. De update voor “parkeersensoren” via Tesla Vision komt ergens in januari.”

Laten we hopen dat dit juist is! Tijdens het terugrijden (in het donker) leek het inderdaad een verbetering tov mijn M3LR 2021, maar dit kan ook komen doordat het mij verteld werd.
De lenzen zelf leken niet anders eruit te zien
I call BS maar we gaan t zien! 😄
 
  • Funny
Reactions: PeacefulEmu
Bij het wegrijden uit Tilburg vertelde een Tesla medewerkster dat “Alle auto’s die afgelopen 2 weken geleverd zijn, de nieuwste camera’s hebben. De update voor “parkeersensoren” via Tesla Vision komt ergens in januari.”

Laten we hopen dat dit juist is! Tijdens het terugrijden (in het donker) leek het inderdaad een verbetering tov mijn M3LR 2021, maar dit kan ook komen doordat het mij verteld werd.
De lenzen zelf leken niet anders eruit te zien
Kunnen de foto's van de lenzen worden gedeeld?