D
DM231191
Guest
Ik heb ook wel eens 257 gezien, heel kort.Hippolstein rules.. zojuist heel even 259 kW gezien (dacht dat 250 kW echt Max was)
View attachment 906028
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook wel eens 257 gezien, heel kort.Hippolstein rules.. zojuist heel even 259 kW gezien (dacht dat 250 kW echt Max was)
View attachment 906028
Wij leggen de laadpleinen aan in opdracht van Tesla. Op 2 pleinen na Schiedam en Rosmalen zijn door ons aangelegd.Fijn dat er zo snel bij gebouwd wordt.
Wel een vraagje je zegt "we" ben je werkzaam bij Tesla of betrokken bij deze bouw projecten?
KiefersFelden ?Vorige week met vrienden in Oostenrijk geweest. In Niederndorf net over de grens met Duitsland was er ook een SUC in de maak. staat voorlopig nog wel niet op de kaart. maar voor toekomstige wintersport vakanties een ideale laatste stopplaats met veel voorzieningen. Volgende week zijn we zelf onderweg en misschien eens van dichtbij gaan bekijken.
Estampuis, daar zaten we op te wachten. Of zou probleemlocatie Kortrijk verdwijnen?Ik zag dat er op de kaart in België weer een paar verwachte locaties zijn bijgekomen. Misschien ook voor Nederland?
Bezoek een Store | Tesla
Gebruik de interactieve kaart 'Vind ons' om onderweg Tesla oplaadstations, Service Centers, Galleries en Stores te zoeken.www.tesla.com
ooo, dat zijn leuke opdrachten.Wij leggen de laadpleinen aan in opdracht van Tesla. Op 2 pleinen na Schiedam en Rosmalen zijn door ons aangelegd.
Hoi, was afgelopen zondag aan laden bij Ulm, daar hebben ze speciaal dubbele plekken....(in lengte achter elkaar)ooo, dat zijn leuke opdrachten.
Waarom ik de vraag eigenlijk stelde, waarom Tesla (of de architecten) geen rekening houden met rijders met een aanhanger. Waarom plaatsen ze niet 1 of 2 stals, zodat je er makkelijk met een aanhanger bij kunt en andere stals niet blokkeert.
Ik neem aan dat jullie gewoon een tekening aangeleverd krijgen en geen invloed daar op uit kunnen oefenen.
Heb geen Twitter, anders stuurde ik een verzoek bericht naar Elon
Apeldoorn zuid heeft aan de andere kant van de laadplekken ruimte om in de lengterichting te gaan staan. Het is vrij achteraan de parkeerplaats dus meestal ruimte zat om te parkeren met aanhanger/caravan en toch te kunnen laden.ooo, dat zijn leuke opdrachten.
Waarom ik de vraag eigenlijk stelde, waarom Tesla (of de architecten) geen rekening houden met rijders met een aanhanger. Waarom plaatsen ze niet 1 of 2 stals, zodat je er makkelijk met een aanhanger bij kunt en andere stals niet blokkeert.
Ik neem aan dat jullie gewoon een tekening aangeleverd krijgen en geen invloed daar op uit kunnen oefenen.
Heb geen Twitter, anders stuurde ik een verzoek bericht naar Elon
Zo doen wij 't ook tijdens de vakanties (met Holtkamper erachter).Of aanhanger parkeren, afkoppelen, naar een supercharger stall rijden, laden, terug de aanhanger koppelen en verder rijden.
Stall sharing to the Max!De oplossing voor "MaarJullieHebbenDeLaadpoortAanDeVerkeerdeKant!"
Ford dual-charge-port solution could connect multiple EVs in series
The charging solution would allow vehicles to take in power through one charge port and send it to another vehicle through a second port.www.greencarreports.com
Overigens heb ik wel eens eerder bedacht dat dit een goede oplossing kan zijn.De oplossing voor "MaarJullieHebbenDeLaadpoortAanDeVerkeerdeKant!"
Ford dual-charge-port solution could connect multiple EVs in series
The charging solution would allow vehicles to take in power through one charge port and send it to another vehicle through a second port.www.greencarreports.com
Maar het slot is van een ander.Doet mij eerder denken aan je fiets met je fietsslot aan een andere fiets vast maken.
Maw: dat werkt niet.
Is al weer tijdje geleden geopend.Aangename upgrade in Geiselwind, DE:
View attachment 908629
Dat was voorheen 6x120kW en stond regelmatig vol.