Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tolbadge Mango APRR

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien even verduidelijken dat mijn badge enkel voor Frankrijk geldt en mijn ervaring dus enkel in Frankrijk is. Na een periode van inactiviteit rijd ik de eerste keer door een poortje waar je ook met de kaart kan betalen. Als het dan werkt, rij ik door die doorrij-poortjes.
Heb 3 vervangingen gehad van een Frankrijk-Italië badge. Werkt niet in verschillende auto’s. Heb nu kleinere badge voor alleen Frankrijk en Spanje, wekt prima.
de badges voor Italië zijn gewoon slecht….
 
Heb 3 vervangingen gehad van een Frankrijk-Italië badge. Werkt niet in verschillende auto’s. Heb nu kleinere badge voor alleen Frankrijk en Spanje, wekt prima.
de badges voor Italië zijn gewoon slecht….
Mss was het gewoon bad luck. Of het zwarte oog 😀
Drie Italiëbadges in de familie en eentje in bezit van een vriend, de eerste drie nul problemen en de vriend die hem al langer had had verleden jaar geen signaal meer omdat de batterijen leeg waren.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb een tolbadge van de Franse Mango-mobilities by APRR voor de tolwegen in Frankrijk, Spanje Portugal en Italie.
Echter de badge wordt niet herkend in mijn Model 3, Niet rechts naast de spiegel niet net achter het display.
Dit is al de derde badge die niet zou werken. Wat is de beste plaats om deze 4 landen badge te plaatsen, want op de aangegeven plaats rechts naast de spiegel pakt niet.
Wat zijn de ervaringen met deze badge van APRR ?

ALvast dank voor jullie input.
Toevallig dezelfde afgelopen meivakantie voor het eerst gebruikt in mijn Model 3. Rechts naast de binnenspiegel, geen enkel probleem!
 
Net terug uit Italië. Bij Bazel werd ik - voor de eerste keer - omgeleid naar Straatsburg. Daar nog een toltraject, 3,80, en gelukkig was ik nog even alert genoeg niet de badge te gebruiken, anders 3 euro extra. In dit geval was het alleen de creditcard houden voor een kaartlezer, supersnel.
 
Goede ervaringen in Italië met de I/SP/F/P versie (vorig jaar op de in de handleiding aanbevolen locatie). Nog bedankt voor de tip m.b.t. het wrappen, ga ik doen. Dit jaar stond Frankrijk/Spanje/Portugal op de wishlist maar dat kon door omstandigheden helaas nog niet doorgaan. Wellicht dit later dit jaar. Hoe lang gaat die batterij mee (mango-Mobilité)
 
Goede ervaringen in Italië met de I/SP/F/P versie (vorig jaar op de in de handleiding aanbevolen locatie). Nog bedankt voor de tip m.b.t. het wrappen, ga ik doen. Dit jaar stond Frankrijk/Spanje/Portugal op de wishlist maar dat kon door omstandigheden helaas nog niet doorgaan. Wellicht dit later dit jaar. Hoe lang gaat die batterij mee (mango-Mobilité)
Ik heb nog de AREA versie (Nu Mango, kastje autostrade Tech type TLPDM03) sinds juni 2018 in gebruik en vorig jaar werkte ie nog probleemloos in Italie. Thuis altijd bewaard in het speciale zakje dat er bij zit. We gaan zien of ie het in juli/augustus nog doet 😎
 
Goede ervaringen in Italië met de I/SP/F/P versie (vorig jaar op de in de handleiding aanbevolen locatie). Nog bedankt voor de tip m.b.t. het wrappen, ga ik doen. Dit jaar stond Frankrijk/Spanje/Portugal op de wishlist maar dat kon door omstandigheden helaas nog niet doorgaan. Wellicht dit later dit jaar. Hoe lang gaat die batterij mee (mango-Mobilité)
Ik dacht dat de batterij in elk geval 5 jaar mee gaat. Op de achterkant van de bagde staat een verval datum, ik verwacht dat dat ook ongeveer einde levensduur van de batterij is.
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
Ik dacht dat de batterij in elk geval 5 jaar mee gaat. Op de achterkant van de bagde staat een verval datum, ik verwacht dat dat ook ongeveer einde levensduur van de batterij is.

Mijn 'kastje' is inmiddels 7 jaar oud geloof ik. Heb 'm destijds bij de ANWB aangeschaft. Ik bewaar 'm ook braaf in 't bijgeleverde zakje.
Daar kan ik m ook laten testen, ze kunnen niet vertellen hoe vol de accu nog is, wel of ie nog voldoende of niet voldoende vol zit.
Vorig jaar gedaan en doe ik voor alle zekerheid dit jaar ook maar weer.
 
Ik heb mezelf en mijn M3-tje met succes geregistreerd voor cash back in geval van vertraging op tolwegen in Italië ten gevolge van wegwerkzaamheden. Mocht er meer info wenselijk zijn lees ik het wel. Ik zet dit ook in het Italiëdraadje.
 
Ik heb mezelf en mijn M3-tje met succes geregistreerd voor cash back in geval van vertraging op tolwegen in Italië ten gevolge van wegwerkzaamheden. Mocht er meer info wenselijk zijn lees ik het wel. Ik zet dit ook in het Italiëdraadje.
is dat deze?

 
is dat deze?

Nee. De free to x app. Wat het verschil is weet ik niet. Als ik het snel lees heeft die van jou betrekking op vertraging door files en die van mij op vertraging door wegwerkzaamheden. Eens kijken of ik me daar ook voor kan aanmelden.
Update: zo te zien is dat in combinatie met een wegenwachtabonnement
 
Last edited:
Sinds deze week de trotse bezitter van een nieuwe model y. Ook wij hebben die 'oude' area versie van de tolbadge.

Na alles gelezen te hebben, denk ik dat het ook bij de Y gewoon rechts naast de spiegel kan. Er is denk ik geen reden om aan te nemen dat mijn voorruit anders werkt dan die van andere modellen (toch??)

De tip van de ANWB neem ik direct mee, (ff laten checken).
 
Sinds deze week de trotse bezitter van een nieuwe model y. Ook wij hebben die 'oude' area versie van de tolbadge.

Na alles gelezen te hebben, denk ik dat het ook bij de Y gewoon rechts naast de spiegel kan. Er is denk ik geen reden om aan te nemen dat mijn voorruit anders werkt dan die van andere modellen (toch??)

De tip van de ANWB neem ik direct mee, (ff laten checken).
Klopt. Rechts naast de spiegel. Vind je dat lelijk, je kunt hem ook gewoon vast- en hooghouden als je het poortje passeert (2 piepjes!!).
 
  • Informative
Reactions: _Mattie_