Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tripverslag Flachau, Oostenrijk

This site may earn commission on affiliate links.
We volgen je met interesse Dylan!
Lekker gesnowboard?
Benieuw hoe je terugeeis verloopt.
Ik heb ook het idee dat je beter kan proberen om bij iedere SC zo leeg mogelijk aan te komen en alleen te laden wat je nodig hebt voor het bereiken van de volgende. Een halfvolle accu laden bij een SC gaat veel langzamer.
Ik heb hotel bad rappenau trouwens al geboekt! Met de drie kleintjes breken we de reis in tweeën. Kunnen we met rangecharge weer verder naar Jettingen...
 
Vertrokken om 19:10 vanuit Flachau:
e3eqyze8.jpg


Aankomst in jettingen scheppach:
aturapag.jpg


Eerste stuk 120-140 gereden maar moest toch de laatste 100km iets rustiger aan doen, en de laatste 50km zelfs langzamer dan 100km/u. Afstand was dan ook wel 320km.
 
We volgen je met interesse Dylan!
Lekker gesnowboard?
Benieuw hoe je terugeeis verloopt.
Ik heb ook het idee dat je beter kan proberen om bij iedere SC zo leeg mogelijk aan te komen en alleen te laden wat je nodig hebt voor het bereiken van de volgende. Een halfvolle accu laden bij een SC gaat veel langzamer.
Ik heb hotel bad rappenau trouwens al geboekt! Met de drie kleintjes breken we de reis in tweeën. Kunnen we met rangecharge weer verder naar Jettingen...

Sneeuw was eigenlijk prima! Bij de terugweg doe ik inderdaad wat leger aankomen bij de SC, maar op de heenreis durfde ik het nog niet zo goed aan. Het stuk bad rappenau naar jettingen heb je geen range charge nodig, das maar 200km en heb ik op de heenreis gewoon vol stroom afgelegd met snelheden rond de 180km/u :)
 
Vertrokken om 1:25 uit bad rappenau:
edatuna5.jpg


Aangekomen om 3:45 in wilnsdorf:
ybe5aty3.jpg


We hadden een typical range van 342 en een reis van 244km voor de boeg, maar viel echt tegen. Halverwege kregen we regen en het bereik liep hard terug. Toen het bereik op 0 stond en we nog 10km moesten met regen en bergachtig landschap scheet ik eht even 7 kleuren... Ben maar 70 gaan rijden op de autobahn :)
 
Vertrokken om 1:25 uit bad rappenau:
edatuna5.jpg


Aangekomen om 3:45 in wilnsdorf:
ybe5aty3.jpg


We hadden een typical range van 342 en een reis van 244km voor de boeg, maar viel echt tegen. Halverwege kregen we regen en het bereik liep hard terug. Toen het bereik op 0 stond en we nog 10km moesten met regen en bergachtig landschap scheet ik eht even 7 kleuren... Ben maar 70 gaan rijden op de autobahn :)

Ho, jij durft wel zeg!
 
Vertrokken om 1:25 uit bad rappenau:
edatuna5.jpg


Aangekomen om 3:45 in wilnsdorf:
ybe5aty3.jpg


We hadden een typical range van 342 en een reis van 244km voor de boeg, maar viel echt tegen. Halverwege kregen we regen en het bereik liep hard terug. Toen het bereik op 0 stond en we nog 10km moesten met regen en bergachtig landschap scheet ik eht even 7 kleuren... Ben maar 70 gaan rijden op de autobahn :)

Hoe snel heb je dan gereden toen je er nog alle vertrouwen in had?