Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Helemaal eens. Tesla is een heerlijke auto ... maar tegelijk een onbetrouwbaar bedrijf in software en hardware beloftes. Ik kan daar niet goed tegen.
Ja, het blijft ondoorzichtig. Ik blijf regelmatig vragen naar de AP2.0 en MCU1 upgrade. In 2017 ook smak geld voor FSD betaald. Het mag nu wel een keer. M.n. de manier waarop Tesla op dit punt met klanten omgaat en communiceert maakt dat ik ze er graag aan blijf herinneren. Je kan niet €6400 in ontvangst nemen en als de technische mogelijkheden er uiteindelijk zijn niet alsnog de belofte nakomen.
 
Last edited:
  • Disagree
Reactions: Vincent PE
Helemaal eens. Tesla is een heerlijke auto ... maar tegelijk een onbetrouwbaar bedrijf.
Door omstandigheden 2 keer FSD betaald (via Ideal en mijn administrateur nog een keer middels een bankstorting, dont ask:confused:*sugar* happens). Inmiddels een ruime maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Gelukkig inmiddels wel mail-contact met iemand, maar vooralsnog krijg ik diverse flup-redenen (is niet binnen, kan niet, bankrekening bestaat niet enz)... Ik merk dat dit soort amateuristisch gedrag mij echt irriteert. Printscreens van de overschrijvingen zijn zogezegd niet voldoende. Het zal wel goedkomen maar er gaat wel een hoop tijd en gedoe overheen zucht
 
Je krijgt geen extra visualisaties...
Ik heb zelf een model S van december 2017 (MCU1) en nu dus HW3, maar er lijkt niets veranderd....

Same here. Vanmiddag mijn auto weer opgehaald. Ik zag geen aanvullende elementen (kon ook geen keuze in menu vinden).
Maar, na 5 minuten kalibreren op de ring Rotterdam vond ik wel dat alles auto's 'om mij heen' veel beter gepositioneerd werden rondom de auto. Ik had toch wel het idee alsof HW3 daadwerkelijk scherper kan zien. Binnenkort maar eens weer een langere (test) rit naar het noorden plannen.
 
  • Informative
Reactions: Dim70
Vandaag mij s75 van 2018 mcu1 hw3 gekregen. Wel flinke zit duurde ruim 4 uur in Groningen. Inderdaad eerst tijdje calibreren maar daarna functioneert het weer zoals t hoort. Zelf ook geen verandering kunnen bemerken nog. Visueel niks nieuws vanwege de mcu1. Hopelijk gaan we de komende maanden wel stappen in de software zien als dat in Europa tenminste wordt toegestaan !