Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
Zo heb ik vandaag een paar keer de indruk gehad dat hij ineens heel zwaar stuurt bij zeer lage snelheid (bijv inparkeren). Alsof de stuurbekrachtiging ineens even helemaal weg is. Maar ook weer niet elke keer. Toch even in de gaten houden.

Staat niet in de releasenotes volgens mij, voor ik hier gelijk op mijn fl...euh...donder krijg.

Nou, bereid je maar vast voor!

Is al uitgebreid toegelicht.

Sorry, had niet goed gelezen en het lukt me niet deze post te deleten. Ik heb trouwens die ervaring niet.
 
Ik zie foto's met pakeersensorindicators schuin voor van de auto (bijna zijkant). Ik zie die niet, ga nu wel rakelijks links langs een dikke paal. Heb ik dan oudere sensor hardware?

ed6fd45d93af1031edc5e199b75113fc.jpg
 
Ik denk van wel want hij heeft het gisteren een paar keer gedaan. Vanochtend pas voor het eerst dat ik naar kantoor ging dat hij aan was.

In de releasenotes staat specifiek alleen dat slim slim probeert je woon-werk gedrag aan te leren. Woon- en werklocaties dienen dan ook ingesteld te zijn. Niks over het gebruiken van de agenda items.

Heb je nog steeds het idee dat het wel zo is?
 
Gisteren update eindelijk binnen :biggrin:
Interessante cyclus. De Tesla begon met de koplampen te knipperen en liet ze even aan staan alvorens de update te starten.
Omdat de koplampen bij de overburen naar binnen schijnen waren ze heel gelukkig met het geknipper :crying:
Hilarisch als je dan uitlegt dat de wagen zichzelf automatisch update en wij niets gedaan hadden.