Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou direct bij bip & go bestellen - is goedkoper en net zo gemakkelijk. Wel op tijd bestellen want het komt echt uit Frankrijk (anwb heeft wellicht voorraad in Nederland). Wij zijn fan - ook omdat het niet alleen in Frankrijk werkt, maar ook in Italië, Spanje en Portugal. Veel gemakkelijker dan iedere keer een credit Card in de machine duwen of kaartjes bij de hand houden, te ver van het poortje staan, dingen laten vallen, etc.
Ze werken beiden in die landen en ook parkeergarages
 
Volgens Superchargers app, (comment van Juli 15), is er een bistro & hotel bijna gebouwd in Val-de-meuse
Is iemand onlangs geweest: zijn ze open?
Vorige week nog geladen, is nog niets open, enkel een toiletcontainer met toegangscode.
CBA32B4A-620F-4591-B707-7E0459517107.jpeg
 
  • Informative
  • Like
Reactions: job-lek and AustinP
In het hele begin van Val-de-Meuse, stond er een grote bord met aankondiging van een project (eco-hotel of zoiets). Die werd dus uiteraard later verwijdert.
Is er enige nieuwe bord die wat info zou geven ivm opening van dit nieuwe hotel/restaurant?
 
In het hele begin van Val-de-Meuse, stond er een grote bord met aankondiging van een project (eco-hotel of zoiets). Die werd dus uiteraard later verwijdert.
Is er enige nieuwe bord die wat info zou geven ivm opening van dit nieuwe hotel/res

Ah, je bedoelt dit bord. Die is omgewaaid tijdens een storm in feb 2019. Op de heenweg stond het er nog, op de terugweg lag het op zijn kant.
 

Attachments

  • IMG_6964.JPG
    IMG_6964.JPG
    793.4 KB · Views: 30
  • Funny
Reactions: job-lek and AustinP
Ik heb overigens nog een vraag die zijdelings gerelateerd is aan het topic. Wij gaan donderdag voor drie weken naar Frankrijk op vakantie met de S, en laten de MICM3SR+ thuis. Dat is voor het eerst dat we die zo lang stil laten staan. Kan ik die het beste aan de laadpaal thuis laten hangen op een SOC van 80% ofzo?

Dank!
 
Ik heb overigens nog een vraag die zijdelings gerelateerd is aan het topic. Wij gaan donderdag voor drie weken naar Frankrijk op vakantie met de S, en laten de MICM3SR+ thuis. Dat is voor het eerst dat we die zo lang stil laten staan. Kan ik die het beste aan de laadpaal thuis laten hangen op een SOC van 80% ofzo?

Dank!
Ik zet de onze met limiet op 80% aan de laadpaal, dat kost nauwelijks iets. Je kan het ook niet doen, maar waarom je dan op vakantie zorgen maken of er vampire drain is...
 
  • Like
Reactions: zkpq
Kan ik die het beste aan de laadpaal thuis laten hangen op een SOC van 80% ofzo?

Als het kan dan zou ik dat doen. ABC = Always Be Charging.

80% is niet zozeer nodig. 50% is ook goed uiteraard. Als ik thuis altijd kon laden zou ik m'n SoC op 60% zetten.

Daarnaast, je 3 zou 2 weken makkelijk moeten overleven zonder laadpaal trouwens.

Gewoon thuis lekker aan het snoertje en voor zo'n periode zou ik Sentry Mode ook gewoon aanzetten. Zou mij een prettig gevoel geven.
 
  • Like
Reactions: zkpq
Ik heb overigens nog een vraag die zijdelings gerelateerd is aan het topic. Wij gaan donderdag voor drie weken naar Frankrijk op vakantie met de S, en laten de MICM3SR+ thuis. Dat is voor het eerst dat we die zo lang stil laten staan. Kan ik die het beste aan de laadpaal thuis laten hangen op een SOC van 80% ofzo?

Dank!
Waarom zo moeilijk? Gewoon met smart summon achter je aan laten rijden. Handig voor de boodschappen op locatie! 😀
 
  • Like
Reactions: SpaceWagon
Ik heb overigens nog een vraag die zijdelings gerelateerd is aan het topic. Wij gaan donderdag voor drie weken naar Frankrijk op vakantie met de S, en laten de MICM3SR+ thuis. Dat is voor het eerst dat we die zo lang stil laten staan. Kan ik die het beste aan de laadpaal thuis laten hangen op een SOC van 80% ofzo?

Dank!
Ik zou hem opladen tot 80% en dan het laad limiet op 50% zetten met de oplaadkabel erin. Kun je direkt een onderzoekje doen hoeveel drain je hebt en bij 50% gaat ie automatisch laden. Zo heb ik bij mijn X uitgevonden dat ik ongeveer 1 % per dag verlies als er geen andere apps data verzamelen. Met gebruik van andere apps zit ik direkt op 3%.
 
  • Informative
Reactions: zkpq
In het hele begin van Val-de-Meuse, stond er een grote bord met aankondiging van een project (eco-hotel of zoiets). Die werd dus uiteraard later verwijdert.
Is er enige nieuwe bord die wat info zou geven ivm opening van dit nieuwe hotel/restaurant?
Ik heb hier gisteren geladen en gesproken met iemand die daar aan het werk was. Hij gaf aan dat de opening naar verwachting in september (2021) zou plaatsvinden. Er waren gisteren veel mensen aan het werk. Zowel binnen in de gebouwen als buiten op het terrein.
 
  • Informative
Reactions: AustinP