You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je in Italië bij een laadpaal van Enel staat, open je (met je mobiel) de app. Je zoekt naar de locatie waar je staat en daarmee kun je toegang krijgen tot het laden. Dan pas kun je de kabel aan de paal aansluiten. Zorg dus vooraf dat je app goed werkt en dat deze is gekoppeld aan je creditcard. Succes.Doet bij jullie in de app de "my profile" page het? Mijn account doet het wel op de website maar niet in de app...en ben benieuwd of het dan wel werkt in Italië?
Als je in Italië bij een laadpaal van Enel staat, open je (met je mobiel) de app. Je zoekt naar de locatie waar je staat en daarmee kun je toegang krijgen tot het laden. Dan pas kun je de kabel aan de paal aansluiten. Zorg dus vooraf dat je app goed werkt en dat deze is gekoppeld aan je creditcard. Succes.
Dan kom je verder dan ik. Ik heb wel een account, maar kan nergens de info invoeren die voor de app nodig lijkt te zijn: Codice fiscale, creditcard gegevens... Wie helpt me op weg?Doet bij jullie in de app de "my profile" page het? Mijn account doet het wel op de website maar niet in de app...en ben benieuwd of het dan wel werkt in Italië?
Kun je een linkje plaatsen naar de pagina waar je je gegevens kunt invoeren? Ik kom er niet door (misschien moet ik mijn bestaande account, een jaar of twee geleden aangemaakt om de nooit ontvangen Enel kaart aan te vragen, maar verwijderen en opnieuw beginnen...)Als je in Italië bij een laadpaal van Enel staat, open je (met je mobiel) de app. Je zoekt naar de locatie waar je staat en daarmee kun je toegang krijgen tot het laden. Dan pas kun je de kabel aan de paal aansluiten. Zorg dus vooraf dat je app goed werkt en dat deze is gekoppeld aan je creditcard. Succes.
Zelfde probleem hoor. In de app krijg ik een error bij het openen van My Profile (ook na herinstalleren van de app) en op de site kom ik niet voorbij de eerste pagina van de registratie omdat hij alleen Italiaanse gemeenten en plaatsnamen e.d. lijkt te accepteren. Ik heb ze vanuit de app een mail gestuurd.Dan kom je verder dan ik. Ik heb wel een account, maar kan nergens de info invoeren die voor de app nodig lijkt te zijn: Codice fiscale, creditcard gegevens... Wie helpt me op weg?
Net geboekt in 'Roseto Degli Abruzzi, 64026, Italië'. Schrikbarend weinig laadpalen in die regio... (op 40 minuten rijden zit een supercharger, dus dat is een optie).
Dat was idd de oplossing. Met een oud account dat niet als 'Overseas' was geregistreerd kon ik de benodigde aanpassingen niet meer maken. Account verwijderd, en in de app een nieuwe aangemaakt, als een zonnetje(misschien moet ik mijn bestaande account, een jaar of twee geleden aangemaakt om de nooit ontvangen Enel kaart aan te vragen, maar verwijderen en opnieuw beginnen...)
We blijven een dag of 5. Ik heb dus wel wat lokale palen nodig voor dagtrips.Leuk en goed hotel om te stoppen! Advies pak 2 nachtjes rijd een stuk rustiger en de omgeving is super
Ps waar kon ik hotels aanmelden die zorgen dat je Krachtstroom krijgt etc en waar je heel heel goed kan eten
Hou heb je je account verwijderd Kees? Bij mij lukt het nog niet, ook als ik een compleet nieuw account aanmaak krijg ik uiteindelijk (zelfs bij het Overseas kiezen) een vage error melding waarin nog iets over een code fiscale te lezen valt.Dat was idd de oplossing. Met een oud account dat niet als 'Overseas' was geregistreerd kon ik de benodigde aanpassingen niet meer maken. Account verwijderd, en in de app een nieuwe aangemaakt, als een zonnetje
Maar hoe verwijder je een bestaand account?ja, account verwijderd
Op de website inloggen (E-mobility | Enel Energia) en naar je persoonlijke gegevens. In de It versie rechtsboven 'il tuo profilo' en dan 'Elimina profilo'. SuccesMaar hoe verwijder je een bestaand account?
Gelukt! Profiel verwijderd op de site, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nieuw account aangemaakt, geactiveerd via de link in de mail die je krijgt, inloggen op de app (time-out error), nog eens inloggen op de app (time-out error)....uren later voor de tiende keer inloggen op de app (time-out error), de app dus nog maar een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd... en ja hoor, ik ben er nu door!Op de website inloggen (E-mobility | Enel Energia) en naar je persoonlijke gegevens. In de It versie rechtsboven 'il tuo profilo' en dan 'Elimina profilo'. Succes