Ik ben nog maar 1 keer aan een volle SuC geëindigd, en ik had nog genoeg over om door te rijden tot de volgende. Zonde van het omrijden om die eerste te halen. Was ook mijn eigen fout want ik was met de Model 3 en deze SuC had nog niet alle stalls omgebouwd naar CCS.Sorry @wooter , maar omdat jij het kennelijk niet heb meegemaakt wil niet zeggen dat het probleem niet bestaat
Aan de volgende SuC stond ik alleen. Niemand te zien. Het was overigens niet echt de volgende, want ik had er ook nog eentje overgeslagen.
Dat bedoel ik dus. Het is net december en er zijn hier nieuwe leden al aan het plannen met welke benzine of diesel ze op vakantie gaan, omdat ze bang hebben ergens een uur te moeten laden. En neem maar van me aan dat een koffie en plaspauze makkelijk ook 20 minuten duurt, en dan heb je met een Model 3 stevig wat bijgeladen zodat je 2-3 andere superchargers kan negeren op weg naar je bestemming.Ik zou graag met mijn EV op vakantie gaan en dat gaat ook vast gebeuren maar niet tijdens de voorjaars ski exodus.
Een eenvoudige truuk: kijk een half uurtje voor je geplande supercharger hoe druk het op het ding is. Kans is dat als dat ding vol staat, de SuC wanneer je arriveert leeg zal zijn.
Maar goed, hoe meer er hier mekaar bang maken dat ze niet kunnen laden, hoe meer kans dat ik op een lege SuC uit kom .