en de duitse reaguursels onder het filmpje, onbetaalbaarIk tel 12 wachtenden...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en de duitse reaguursels onder het filmpje, onbetaalbaarIk tel 12 wachtenden...
Ik tel 12 wachtenden...
Klopt. Het is niet optimaal zo. Erg statischNu zie je onderweg naar een SuC alleen hoeveel laadpalen bezet/ beschikbaar zijn.
Zou het niet handig zijn dat er ook een indicatie komt van hoeveel auto’s onderweg zijn naar een SuC (SuC in hun route opgenomen) en bijv. Komende uur de SuC aandoen? Voor een beter beeld van een te verwachten wachtrij.
Sommige bestuurders kunnen dan besluiten de SuC over te slaan.
Tesla zou dit zelf via navi moeten managen. MET een vermelding op je navigatie wat en waarom. Ook moet je de SoC kunnen instellen die gewenst is bij aankomst bij SuC.Klopt. Het is niet optimaal zo. Erg statisch
Ja. Is volgens mij al een oude wens. Zou het er ooit van komen?Tesla zou dit zelf via navi moeten managen. MET een vermelding op je navigatie wat en waarom. Ook moet je de SoC kunnen instellen die gewenst is bij aankomst bij SuC.
Ja. Is volgens mij al een oude wens. Zou het er ooit van komen?
Zoals ik zei op een zaterdagavond: het hele terrein om de supercharger stond helemaal vol met vrachtwagens. Van het uitzicht zie je ‘s nachts ook niets...
Ik heb ook een MS75. Uit 2018. Is die van jou al zo oud dan?Dit jaar toch maar met een plofmotor naar Wintersport gegaan (925 km in 7,5 uur). De reden om niet met de MS 75D te gaan was overigens niet de verwachtte drukte bij de SUC, hoewel dit wel een kleine rol heeft meegespeeld. Ik was nu ruim 4 uur eerder op de plaats van bestemming dan vorig jaar en dat is toch wel prettig. Vooral van Emsburen naar Kassel was het vorig jaar met de billen knijpen en 100km/u rijden over de autobahn. Daar komt bij dat ik "helaas" een 75D heb en die is door het beschermen van de accu een stuk langzamer gaan laden, 55-60kw per uur. Je moet al snel 1,5 uur laden tegenwoordig. Als ik dus dit jaar met de Tesla was gegaan dan was ik zeker 5 uren extra reistijd kwijt geweest (4x laden a 90 minuten). Als ze de laadsnelheid nog verder gaan verlagen ben je bijna net zo lang aan het laden als aan het rijden....Ik hoop voor alle andere Tesla rijder dat ze de laadsnelheid niet gaan knijpen.
Ik wordt op Twitter en Facebook continue getagged in deze berichten, ook via WhatsApp krijg ik vragen.Ik word helemaal simpel van al die mensen die denken dat ik een ramp heb meegemaakt. Heb gewoon relaxt kunnen laden. Ontzettend jammer weer deze verkeerde voorstelling van zaken. Alles roept elkaar na. De Tubantia spreekt over uren wachten, terwijl ik niemand heb gehoord die meer dan een half uur heeft gewacht... Het verbaast mij ook dat iedereen er zo'n lol om heeft. Is het afgunst, onwetendheid of gewoon domheid?
Hij is van September 2018. Ik zag op een Vlog van Bjorn Nyland dat dit type na ongeveer 2500KW laden aan de SUC langzamer gaat snelladen. Dit komt volgens hem mede doordat de batterij van de 75 tot een hoger percentage wordt opgeladen dan de 100. Hieronder een link naar de Vlog.Ik heb ook een MS75. Uit 2018. Is die van jou al zo oud dan?
Ja. Het is weinig genuanceerd allemaal. Die Plasterk spoort niet. Het kabinet waarin hij zitting had stimuleerde EV via de bijtelling. Zijn PvdA heeft vakkundig in een jaar tijd de bejaardenhuizen de nek omgedraaid. En nu is hij bezorgd over bejaarden die in de kou komen te zitten vanwege al die Tesla's. Het kan verkeren.Ik wordt op Twitter en Facebook continue getagged in deze berichten, ook via WhatsApp krijg ik vragen.
De reacties zijn weer om te huilen. Ik denk dat het afgunst is? De rijke mensen in hun dure Tesla die moeten wachten? Ik heb geen idee anders.
Mensen lijken ook aan te willen nemen dat het vanaf nu altijd zo blijft: Met de huidige infra moeten we miljoenen EV’s laten rijden zonder een paal extra te plaatsen. Want dat is nu de status en zo blijft het.
Daarnaast moeten we miljarden investeren in het netwerk omdat wij als Tesla rijders willen laden
Thnx. Kan ik zien hoever ik ben?Hij is van September 2018. Ik zag op een Vlog van Bjorn Nyland dat dit type na ongeveer 2500KW laden aan de SUC langzamer gaat snelladen. Dit komt volgens hem mede doordat de batterij van de 75 tot een hoger percentage wordt opgeladen dan de 100. Hieronder een link naar de Vlog.