You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hebben jullie de remklauwen ook grijs gemaakt?
Met andere worden; Daar kwam ik weer goed vanafMinder kans op velgschade. Had ze voor ook maar daar liepen ze aan. Heb gelukkig een kennis kunnen adviseren dezelfde setup te nemen. Kon mijn bandjes dus doorverkopen.
Nee originele kleur gelaten meerprijs 0 euro ;-)Hebben jullie de remklauwen ook grijs gemaakt?
Ik kan me niet voorstellen hoe niet-standaard (aftermarket/BMW) of opgeknapte (poedercoating/gespoten) velgen afwijkingen aan de remschijven kunnen veroorzaken. Zo bijzonder zijn de Tesla velgen en wielophanging niet.Kijk uit met het poedercoaten/ spuiten van de velgen. Deze schijnen zeer belangrijk te zijn ivm het afvoeren van de eventueel ontstane warmte tijden het remmen. Kromme schijven en niet standaard velgen zijn waarschijnlijk een slechte garantie combinatie.
Als alle banden op dezelfde druk staan; dan kan je de sensoren eens calibreren.... enfin, bij een classic toch.Ik heb sinds vanmorgen dat er aangegeven wordt dat er drie banden een te lage spanning hebben. Heb ze opgepompt naar 3 bar, maar melding blijft.
Reset etc helpt niets. Wat kan ik nog meer doen. Zijn aftermarket 20" velgen en banden dus SeC zal wel niets kunnen betekenen??
Reset van de sensoren heb ik gedaan. Geen effect.
Rijdt er morgen wel even langs. Kan ik gelijk V8.0 oppikken.Bij Tesla kunnen ze met een apparaatje constateren of een sensor kapot is.
Door hem eenvoudig bij de banden te houden kunnen ze nagaan welke het is/zijn.
Dus ze moeten je in ieder geval wel even verder kunnen helpen.
Toevallig vroeg ik vorige week ongeveer hetzelfde aan de mensen van SeC A'dam. Ik krijg terugkerend de melding van een storing in het TMPS. (Contact Tesla Service...) Tesla Roadside Assistance keek mee op een moment dat de melding optrad en kon inderdaad zien dat het TPMS slechts drie sensors zag i.p.v. vier. Dus waarschijnlijk sensortje in één van de wielen defect. Omdat de auto er volgende week toch moet zijn, vroeg ik aan SeC A'dam of zij hier iets aan kunnen doen. Zij bevestigden dat het vervangen van een defect sensortje gewoon door hen uitgevoerd wordt, ook bij aftermarket velgen en niet door hen geleverd sensortje. Netjes!Ik heb sinds vanmorgen dat er aangegeven wordt dat er drie banden een te lage spanning hebben. Heb ze opgepompt naar 3 bar, maar melding blijft.
Reset etc helpt niets. Wat kan ik nog meer doen. Zijn aftermarket 20" velgen en banden dus SeC zal wel niets kunnen betekenen??
Elke zichzelf respecterende bandenspecialist heeft ook zo'n apparaatje. Mijn lokale specialist in ieder geval wel. Daarmee kwam ik er achter dat nog slechts twee van de vier sensors het signaal 'Battery OK' opleveren. Dat worden dus twee nieuwe sensortjes bij de bandenwissel in de lente.Bij Tesla kunnen ze met een apparaatje constateren of een sensor kapot is.
Door hem eenvoudig bij de banden te houden kunnen ze nagaan welke het is/zijn.
Dus ze moeten je in ieder geval wel even verder kunnen helpen.
Ik krijg wel goede waarden binnen van de bandenspanning. Allemaal 2.9 bar, alleen bij 3 banden dan de melding dat dit. Ier voldoende is. De vierde (met dus dezelfde waarde) is volgens de weergave geen probleem. De spanning veranderde ook wel toen ik de banden opgepompt heb. Dus volgens mij doen de sensoren het wel.Elke zichzelf respecterende bandenspecialist heeft ook zo'n apparaatje. Mijn lokale specialist in ieder geval wel. Daarmee kwam ik er achter dat nog slechts twee van de vier sensors het signaal 'Battery OK' opleveren. Dat worden dus twee nieuwe sensortjes bij de bandenwissel in de lente.
Elke zichzelf respecterende bandenspecialist heeft ook zo'n apparaatje. Mijn lokale specialist in ieder geval wel. Daarmee kwam ik er achter dat nog slechts twee van de vier sensors het signaal 'Battery OK' opleveren. Dat worden dus twee nieuwe sensortjes bij de bandenwissel in de lente.