Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verbeterpunten/wensen voor de Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Komen al die wensen uiteindelijk bij Tesla of gebeurt dat niet?

Wat ik in ieder geval zou willen is snelheidscontrole in de navigatie. Ik heb geen autopilot en ben gewend dat ik een waarschuwing krijg als ik te hard rijd. Ik krijg nu iets teveel bekeuringen op wegen met lagere snelheden...
 
Op de kaart mis ik een schaalaanduiding of scale bar. Met name bij het bepalen van je route op onbekend terrein en het inschatten van de lengte van files is dit onmisbaar.
Opmerkelijk is dat de webversie van Google maps dit wel heeft.

09-06-2017 12-04-13.jpg
 
  • Like
Reactions: Tampert and Nowyony
Een betere dodehoekmelding/alarm zou welkom zijn.

Aan de navigatie zijn er een waslijst aan verbeterpunten, via's of tussenstops, de eerder gemelde schaalverdeling, het kiezen van het soort route dat je wil (kort, snel, toeristisch of een combi van de 3 ;)), eventueel dezelfde kleurcode van de fileschaal in het kleine navigatiescherm. Waze integratie (met melding van flitsers).

Dat het centraal scherm niet telkens aanfloept als je de achterste portieren opendoen om bv je tas in de auto te leggen. Idem voor de spiegels...

Regensluiten zou ook makkelijk te implementeren moeten zijn. Voor als je vergeten bent om een raam of je panodak te sluiten en het begint te regenen...(kan ook via de app maar soms zit je gewoon op een plek waar je geen zicht hebt op het weer)

Passagiersstoel met geheugen...ook makkelijk te integreren denk ik. Verschillende chauffeursprofielen houdt ook in dat je wel eens van kant zou kunnen wisselen.

Constantere temperatuur in de auto...heb de indruk dat de delta's wat te ruim afgesteld staan.

Moesten deze hier al eens gepasseerd zijn, dan heb ik ze gemist maar beschouw ze dan maar als een opfrisser...
 
  • Like
Reactions: Tampert