Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom geloof je de AFM niet? Daar staat een compleet overzicht van de volmacht verstrekkers aan Victor. Victor Insurance Europe B.V. | Register financiële dienstverleners | AFM Professionals

Daar staat oa de Anwb niet bij toch. Die lijst is toch ook een potdichte motivatie?

De AFM lijst vermeldt overigens

“Datum laatste update: 11 januari 2020”

Dus de lijst is recent bijgewerkt.

Ik heb nergens geschreven dat de ANWB iets te maken heeft met Insuremytesla? Ik heb de ANWB alleen genoemd als een voorbeeld van het systeem van gevolmachtigden.
Ik heb de informatie over de volmachten van Insuremytesla van hun site. Ik heb de URL genoemd. Maar hieronder dan toch de tekst van de site van Insuremytesla.

'Victor Insurance Europe B.V. (Victor Insurance Nederland) is een toonaangevende volmachtverzekeraar. Wij treden op namens vele nationale verzekeraars, zoals Nationale Nederlanden of Reaal, maar ook buitenlandse partijen, als Lloyd’s of London. Victor Insurance Nederland is een volle dochteronderneming van Marsh & McLennan Companies; wereldleider op het gebied van verzekerings- en risicomanagement.

Als volmachtverzekeraar zijn wij in staat om snel producten te ontwikkelen en flexibel te reageren. Wij kunnen verzekeringen opnieuw uitvinden of op maat maken voor specifieke doelgroepen, zoals het product dat wij u aanbieden via insuremytesla.nl.'
 
Ik heb nergens geschreven dat de ANWB iets te maken heeft met Insuremytesla? Ik heb de ANWB alleen genoemd als een voorbeeld van het systeem van gevolmachtigden.
Ik heb de informatie over de volmachten van Insuremytesla van hun site. Ik heb de URL genoemd. Maar hieronder dan toch de tekst van de site van Insuremytesla.

'Victor Insurance Europe B.V. (Victor Insurance Nederland) is een toonaangevende volmachtverzekeraar. Wij treden op namens vele nationale verzekeraars, zoals Nationale Nederlanden of Reaal, maar ook buitenlandse partijen, als Lloyd’s of London. Victor Insurance Nederland is een volle dochteronderneming van Marsh & McLennan Companies; wereldleider op het gebied van verzekerings- en risicomanagement.

Als volmachtverzekeraar zijn wij in staat om snel producten te ontwikkelen en flexibel te reageren. Wij kunnen verzekeringen opnieuw uitvinden of op maat maken voor specifieke doelgroepen, zoals het product dat wij u aanbieden via insuremytesla.nl.'

Die tekst zag ik wel, maar ik vind de officiële en complete site van 10 januari 2020 van de AFM toch betrouwbaarder dan jouw aangehaalde siteje.
 
  • Disagree
Reactions: Wim S.
'Mijn siteje' is de officiële site van Insuremytesla.
Dat de AFM betrouwbaar is mag zo zijn, maar de informatie op Insuremytesla is niet minder juist.
Conclusie:Jouw disagree is onterecht. Maar weghalen dan?

Het register van de AFM is recent ge-update
en bedoeld om (de correctheid van) informatie te reviewen,net als het handelsregister van de kvk bedoeld is om (de correctheid van) bedrijfsinformatie na te gaan.

Als het daar niet in staat, zou ik niet uitgaan van de informatie op de site van het bedrijf zelf en het AFM register negeren en zeggen dat de info wel juist is (ondanks dat de officiële registers anders uitwijzen).

Hopelijk vind je dit overigens een motivering, want de opmerking dat ik niet motiveer snap ik niet. Anyway, ieder zijn mening.
 
  • Disagree
Reactions: Wim S.
Het register van de AFM is recent ge-update
en bedoeld om (de correctheid van) informatie te reviewen,net als het handelsregister van de kvk bedoeld is om (de correctheid van) bedrijfsinformatie na te gaan.

Als het daar niet in staat, zou ik niet uitgaan van de informatie op de site van het bedrijf zelf en het AFM register negeren en zeggen dat de info wel juist is (ondanks dat de officiële registers anders uitwijzen).

Hopelijk vind je dit overigens een motivering, want de opmerking dat ik niet motiveer snap ik niet. Anyway, ieder zijn mening.
In plaats van te bekvechten, zou het jullie sieren als je dieper uitzoekt (AFM vragen?) hoe het komt dat er blijkbaar tegenstrijdige informatie staat op de website en de lijst van AFM. Dat is toch minimaal vreemd.
NB. Ik heb e.e.a. Niet in detail nagelezen.
 
  • Like
Reactions: Bas.
In plaats van te bekvechten, zou het jullie sieren als je dieper uitzoekt (AFM vragen?) hoe het komt dat er blijkbaar tegenstrijdige informatie staat op de website en de lijst van AFM. Dat is toch minimaal vreemd.
NB. Ik heb e.e.a. Niet in detail nagelezen.
@Fredblack heeft er kennelijk steeds plezier in om mij een disagree te geven. Daarna gaat er ie van alles bijslepen om recht te praten wat krom is.
Het enige dat ik schrijf is dat Insuremtesla een gevolmachtigde is van Nationale Nederlanden en Reaal. Deze informatie is 100% juist.
Ik schrijf er, ter illustratie, bij dat ook de ANWB een gevolmachtigde is.
Fredblack legt dat uit als zou de ANWB ook een gevolmachtigde zou zijn van Reaal en Nationale Nederlanden. Dat schrijf ik ook helemaal niet. Hij haalt er zelfs de AFM bij aan te tonen dat de ANWB geen gevolmachtigde is van Reaal en Nationale Nederlanden.
Ik erger me kapot aan dit misselijkmakende en schijnheilige gedoe van @Fredblack.
Dit zal wel weer nieuwe disagrees opleveren, maar goed, die krijgt ie nu van mij ook.
 
  • Like
Reactions: Bas. and TM3LR
@Fredblack heeft er kennelijk steeds plezier in om mij een disagree te geven. Daarna gaat er ie van alles bijslepen om recht te praten wat krom is.
Het enige dat ik schrijf is dat Insuremtesla een gevolmachtigde is van Nationale Nederlanden en Reaal. Deze informatie is 100% juist.
Ik schrijf er, ter illustratie, bij dat ook de ANWB een gevolmachtigde is.
Fredblack legt dat uit als zou de ANWB ook een gevolmachtigde zou zijn van Reaal en Nationale Nederlanden. Dat schrijf ik ook helemaal niet. Hij haalt er zelfs de AFM bij aan te tonen dat de ANWB geen gevolmachtigde is van Reaal en Nationale Nederlanden.
Ik erger me kapot aan dit misselijkmakende en schijnheilige gedoe van @Fredblack.
Dit zal wel weer nieuwe disagrees opleveren, maar goed, die krijgt ie nu van mij ook.

Dit specifiek "tegen" jou bedoeld Wim:
De toegevoegde waarde van een disagree heb ik nooit begrepen. Een knopje dat ik nooit gebruik.
Ik bedank iemand voor een informatieve post. Mocht ik een andere mening hebben dan schrijf ik dat of hou het voor mezelf.
 
Dit specifiek "tegen" jou bedoeld Wim:
De toegevoegde waarde van een disagree heb ik nooit begrepen. Een knopje dat ik nooit gebruik.
Ik bedank iemand voor een informatieve post. Mocht ik een andere mening hebben dan schrijf ik dat of hou het voor mezelf.
Het is kennelijk specifiek tegen mij bedoeld. Ik heb letterlijk al tientallen disagrees gehad van dit forumlid. Het ergerlijke eraan is dat ik die disagrees ook krijg als mijn informatie eenduidig correct is. @Fredblack wringt zich vervolgens in allerlei bochten om recht te praten wat krom is.
Met een unfaire behandeling kan ik moeilijk mee uit de voeten. Ik zou me daar niet over moeten opwinden, maar dat doe ik helaas wel.
 
Misschien ligt de kiem van e.e.a. in november 2018...o_O
Even voorstellen...
Dat is inderdaad mogelijk het geval. Dat het link is vaak te Superchargen daar zien we nu allemaal de gevolgen van. Een beperking van de laadsnelheid en soms overbelaste Superchargers door locals.
Nadat ik van alle kanten werd aangevallen over mijn posts die dit thema behandelden, ben ik er mee gestopt. De beperking van de laadsnelheid is niet gestopt.
 
  • Like
Reactions: Dim70 and Bas.
upload_2020-1-13_16-9-52.png

Tim en Tom...
In aanvulling op alle info hier, met name het mooie overzichtje van @Wim S. dat dan weer een Model S betreft van een zekere ouderdom en prijs etc. etc. ... zie hierboven, hebben wij nu na 11 maanden ook afscheid genomen net als Tim en Tom van Allsecur / Allianz Direct. In ons geval vrijwillig.

Centraal Beheer gekozen
Met een Model 3 ( € 60,4k aanschafwaarde ) was een verzekering via de CB-website supersnel geregeld, veel opties ook. Wij komen dan bijvoorbeeld met echt alles aangevinkt ( kan het nederlandser... ) inc. de rechtsbijstandsverzekering op net € 93,- / mnd uit, op basis van oa. 7 schadevrije jaren en wellicht dat landelijk wonen ook uitmaakt. NoClaimer beschermer eraf zou bijv. weer ruim € 16 voordeliger zij én LoJack is NIET verplicht tot € 75k aanschafwaarde ( zie p.85 CB Polis Voorw. Autoverz. ). Ook geen kilometrage beperking / opgave, wellicht omdat we particulier rijden.
Alles nog even tel. nagelopen, ze zijn gewoon tel. bereikbaar :rolleyes: , en tijdens het gesprek kon ik alle bescheiden zoals Groene Kaart al downloaden.

PS. Verder ben ik enigszins pro-CB want ik heb er ook nog wat andere zaken lopen!
 
  • Informative
Reactions: CJA Hulskamp
View attachment 499596
Tim en Tom...
In aanvulling op alle info hier, met name het mooie overzichtje van @Wim S. dat dan weer een Model S betreft van een zekere ouderdom en prijs etc. etc. ... zie hierboven, hebben wij nu na 11 maanden ook afscheid genomen net als Tim en Tom van Allsecur / Allianz Direct. In ons geval vrijwillig.

Centraal Beheer gekozen
Met een Model 3 ( € 60,4k aanschafwaarde ) was een verzekering via de CB-website supersnel geregeld, veel opties ook. Wij komen dan bijvoorbeeld met echt alles aangevinkt ( kan het nederlandser... ) inc. de rechtsbijstandsverzekering op net € 93,- / mnd uit, op basis van oa. 7 schadevrije jaren en wellicht dat landelijk wonen ook uitmaakt. NoClaimer beschermer eraf zou bijv. weer ruim € 16 voordeliger zij én LoJack is NIET verplicht tot € 75k aanschafwaarde ( zie p.85 CB Polis Voorw. Autoverz. ). Ook geen kilometrage beperking / opgave, wellicht omdat we particulier rijden.
Alles nog even tel. nagelopen, ze zijn gewoon tel. bereikbaar :rolleyes: , en tijdens het gesprek kon ik alle bescheiden zoals Groene Kaart al downloaden.

PS. Verder ben ik enigszins pro-CB want ik heb er ook nog wat andere zaken lopen!
Ik kreeg door Centraal Beheer een premie aangeboden voor AR van 97,50 per maand, 1.170 euro per jaar met 300 ER maar met verplichte VBV/SCM of CCV/SCM met jamming detectie.
Inbouw van dit alarm door Klasse-alarm klasse 1 en 4 voor 899 incl. btw en 18,25 per maand meldkamer.
Gek dat dit voor jullie niet van kracht is. Maakte voor mij CB een nogo.
CB zal sowieso niet happy zijn met mij. Mijn opstalverzekering, zelfde dekking, kon elders 65% voordeliger.
Zo is het verstandig om de zoveel tijd eens door je verzekeringen te grasduinen.
 
Ik kreeg door Centraal Beheer een premie aangeboden voor AR van 97,50 per maand, 1.170 euro per jaar met 300 ER maar met verplichte VBV/SCM of CCV/SCM met jamming detectie.
Inbouw van dit alarm door Klasse-alarm klasse 1 en 4 voor 899 incl. btw en 18,25 per maand meldkamer.
...Gek dat dit voor jullie niet van kracht is. Maakte voor mij CB een nogo....
CB zal sowieso niet happy zijn met mij. Mijn opstalverzekering, zelfde dekking, kon elders 65% voordeliger.
Zo is het verstandig om de zoveel tijd eens door je verzekeringen te grasduinen.

Zit hem lijkt me gewoon in de 93k catalogus-aanschafwaarde die je Model S ooit kostte. Zie p.85 van hun voorwaarden.. Onze Model 3 was 60.400, dus ruim onder 75.000! Tel werd dit ook meteen zo door CB bevestigd.
upload_2020-1-13_19-53-37.png


upload_2020-1-13_19-53-37.png
 

Attachments

  • p85_Centraal Beheer - Polisvoorwaarden-autoverzekering.pdf
    34.3 KB · Views: 115
Zit hem lijkt me gewoon in de 93k catalogus-aanschafwaarde die je Model S ooit kostte. Zie p.85 van hun voorwaarden.. Onze Model 3 was 60.400, dus ruim onder 75.000! Tel werd dit ook meteen zo door CB bevestigd.
View attachment 499662

View attachment 499662
Dat is duidelijk. Ik heb CB nog gevraagd of een Lojack voldoende was. Het antwoord was nee, het moest en zou het VBV/SCM of CCV/SCM systeem met jamming detectie moeten zijn.
CB heeft de afgelopen jaren veel verzekeringen verslechterd qua dekking tegen steeds hogere premies.
Met de auto en de woning nu elders onderdak.
 
View attachment 499596
Tim en Tom...
In aanvulling op alle info hier, met name het mooie overzichtje van @Wim S. dat dan weer een Model S betreft van een zekere ouderdom en prijs etc. etc. ... zie hierboven, hebben wij nu na 11 maanden ook afscheid genomen net als Tim en Tom van Allsecur / Allianz Direct. In ons geval vrijwillig.

Centraal Beheer gekozen
Met een Model 3 ( € 60,4k aanschafwaarde ) was een verzekering via de CB-website supersnel geregeld, veel opties ook. Wij komen dan bijvoorbeeld met echt alles aangevinkt ( kan het nederlandser... ) inc. de rechtsbijstandsverzekering op net € 93,- / mnd uit, op basis van oa. 7 schadevrije jaren en wellicht dat landelijk wonen ook uitmaakt. NoClaimer beschermer eraf zou bijv. weer ruim € 16 voordeliger zij én LoJack is NIET verplicht tot € 75k aanschafwaarde ( zie p.85 CB Polis Voorw. Autoverz. ). Ook geen kilometrage beperking / opgave, wellicht omdat we particulier rijden.
Alles nog even tel. nagelopen, ze zijn gewoon tel. bereikbaar :rolleyes: , en tijdens het gesprek kon ik alle bescheiden zoals Groene Kaart al downloaden.

PS. Verder ben ik enigszins pro-CB want ik heb er ook nog wat andere zaken lopen!

Zo te zien is de dagwaarde regeling wel beperkt voor autos boven de €50.000 :
” We betalen de dagwaarde van de auto + 10%.- De dagwaarde wordt vastgesteld door onze expert”.
 
Blijft bijzonder. Vandaag offerte van de ANWB in de mail gehad (geen polis nog). Er worden 4 extra bepalingen genoemd, maar niet nummer 109 "uitsluiting jonge bestuurders". Misschien kreeg jij die omdat jij een P hebt?
Lucky you.

Dit weekend kwam mijn dochter terug van een lange vakantie. Heb nog geen tijd gehad haar uitleg te geven over hoe de 3 werkt. Gisteren is ze met de 3 naar haar werk (Mediapark) gereden en gelukkig zonder problemen of schade terug gekomen. Beviel haar prima ondanks mijn zorgen of ze alles wel kon vinden... Vandaag weer met de Fiat en dan moet ze laden om weer thuis te kunnen komen. Alle laadpalen al voor 8u bezet waaronder een aantal hybrides. Gelukkig kon ze wel in de buurt parkeren en met behulp van de facilitaire dienst kon ze de kabel van een auto die al vol was laten ontkoppelen zodat zij kan laden. Komt ze toch nog weer thuis vanavond:).
 
  • Informative
Reactions: DutchTM3