Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik begrijp echter niet hoe iemand op 3100 kan uitkomen, als ik onder de 2000 zit.

Jij zit niet onder de 2000, jij hebt de assurantie belasting niet meegenomen maar dan nog inderdaad riant onder de 3100

(1894 + 50 + 200)*1.21 => 2594 /12 = 216/m

Het blijft toch altijd irritant dat je zelf die assurantie belasting vaak moet toevoegen. Zeker omdat je het nooit kunt terug vragen!

Is jouw verzekering trouwens zakelijk of consument? Veel verzekeraars vereisen een zakelijke verzekering indien de auto op een ZZP'er balans staat of op een bedrijf staat geregistreerd.

Bijvoorbeeld, Centraal Beheer en Rabobank hebben zeer nette premies voor consumenten. Indien je de zakelijke variant nodig hebt wegens bovenstaande acceptatie criteria die beiden hanteren mag je in 1x diep in de buidel tasten.


Wat een verschil. Ik kom bij AAB op 157 euro met 19 schadevrije jaren

Ik zit momenteel bij ABN. Ik dacht 160 EUR/m met 3% eigen risico op diefstal en 13 SVJ.
 
Pas geleden werd het al voorgesteld om een lijstje op te stellen. Dit om wellicht ergens collectief een verzekering te kunnen nemen. Wie laat nou b.v. 30 Tesla rijders qua omzet mislopen? Daar moet toch een goede deal uit te halen zijn.

Om het lijstje maar ergens te beginnen hier mijn gegevens

TMC verzekering

Mocht je niet je username willen invoeren geef dan pseudoniem op waar in je op een later moment in ieder geval voor jezelf bent te identificeren.
 
Pas geleden werd het al voorgesteld om een lijstje op te stellen. Dit om wellicht ergens collectief een verzekering te kunnen nemen. Wie laat nou b.v. 30 Tesla rijders qua omzet mislopen? Daar moet toch een goede deal uit te halen zijn.

Om het lijstje maar ergens te beginnen hier mijn gegevens

TMC verzekering

Mocht je niet je username willen invoeren geef dan pseudoniem op waar in je op een later moment in ieder geval voor jezelf bent te identificeren.
Premie hoeft niet vermeld te worden? Of wil je slechts een lijstje met Teslarijders waarmee je de boer op kunt langs verzekeraars?
 
Heb hem ook ingevuld. Even los van het feit dat het lijstje niet perse bedoeld is om te gaan vergelijken is hij daar natuurlijk wel prima geschikt voor. Wellicht een idee om nog een kolom toe te voegen met alarm vereiste? Catalogus waarde kan ook nog wel interessant zijn.
 
Als je ouder bent krijg je kennelijk een lagere premie.
ABN AMRO komt bij mij op de site op 88,20 euro per maand voor All Risk dekking met 18 schadevrije jaren.
Helaas niet online af te sluiten. Zou vandaag terug worden gebeld, niet gebeurd.
Inmiddels teruggebeld. De 88,20 euro van de website, helaas dat klopt niet.
ABN komt nu met een jaartarief van 1.380 euro incl. ass. bel. en inzittendenverzekering.
Maar ... met 2,5% eigen risico door het ontbreken van een SCM alarminstallatie.
ABN brengt de verzekering onder bij Turien.

Dan toch maar bij Allianz blijven voor 1.440 euro.
 
Pas geleden werd het al voorgesteld om een lijstje op te stellen. Dit om wellicht ergens collectief een verzekering te kunnen nemen. Wie laat nou b.v. 30 Tesla rijders qua omzet mislopen? Daar moet toch een goede deal uit te halen zijn.

Om het lijstje maar ergens te beginnen hier mijn gegevens

TMC verzekering

Mocht je niet je username willen invoeren geef dan pseudoniem op waar in je op een later moment in ieder geval voor jezelf bent te identificeren.
Ingevuld.
Ik ben nu verzekerd bij Allianz. Het huidige maandbedrag is € 109,05. Zojuist een nieuw voorstel van Allianz voor komend jaar: € 146,03.
Oeps.:(
Nu weer rond aan het bellen voor een verzekering (jaarlijks terugkomend ritueel zo onderhand).
Sta dus open voor een "group-buy"
 
Ingevuld.
Ik ben nu verzekerd bij Allianz. Het huidige maandbedrag is € 109,05. Zojuist een nieuw voorstel van Allianz voor komend jaar: € 146,03.
Oeps.:(
Nu weer rond aan het bellen voor een verzekering (jaarlijks terugkomend ritueel zo onderhand).
Sta dus open voor een "group-buy"

Ik kreeg net offerte van Allianz:
Cataloguswaarde exclusief btw € 100.083

- WA € 43,45
- Casco € 161,22
- Ongevallen inzittenden € 0,98
- Rechtsbijstand € 2,40
Premie voor pakketkorting € 208,05
Pakketkorting 0 % € 0,00
Premie na pakketkorting € 208,05
Assurantiebelasting € 43,48
Totaalpremie € 251,53

verplicht extra eigen risico van € 1.365,00 bij casco
Daarnaast moet het systeem zijn aangevuld met een [vul in: voertuigvolgsysteem of voertuigvolgsysteem met jamming-detectie]

19 zuivere schadevrije jaren.
Waar halen jullie die lage premies toch vandaan?
 
Ik kreeg net offerte van Allianz:
Cataloguswaarde exclusief btw € 100.083

- WA € 43,45
- Casco € 161,22
- Ongevallen inzittenden € 0,98
- Rechtsbijstand € 2,40
Premie voor pakketkorting € 208,05
Pakketkorting 0 % € 0,00
Premie na pakketkorting € 208,05
Assurantiebelasting € 43,48
Totaalpremie € 251,53

verplicht extra eigen risico van € 1.365,00 bij casco
Daarnaast moet het systeem zijn aangevuld met een [vul in: voertuigvolgsysteem of voertuigvolgsysteem met jamming-detectie]

19 zuivere schadevrije jaren.
Waar halen jullie die lage premies toch vandaan?


Ben je als bedrijf verzekerd? Dan is het duurder tenzij je aangeef dat alleen jij de bestuurder bent. Althans dat is voor centraal beheer het geval. Zo zullen er vast nog een paar kleine letter voorwaarden zijn.