Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

VIN Decoder

This site may earn commission on affiliate links.
Het zou plezant zijn moest de app van je ms al kunnen werken vanaf ze de wagen hebben geproduceerd. Zo zou je kunnen volgen hoe ie van de fabriek naar hier verscheept wordt...mja, wishfull thinking

Op voorwaarde dat de batterij samen met de wagen zou verscheept worden maar dat is niet het geval; toch niet in dezelfde container. Ik had al een paar dagen voor de uitlevering "contact" met de wagen toen hij nog moest geprepped worden. Maar ik moest wel beloven niet te spelen met de toeters en bellen. :rolleyes:
 
Op voorwaarde dat de batterij samen met de wagen zou verscheept worden maar dat is niet het geval; toch niet in dezelfde container. Ik had al een paar dagen voor de uitlevering "contact" met de wagen toen hij nog moest geprepped worden. Maar ik moest wel beloven niet te spelen met de toeters en bellen. :rolleyes:
Huh? Heb jij een andere app dan ik? De toeter heb ik wel maar de bellen??:crying:
 
90 Kwh besteld ( 90D) en vin nr. is 5YJSA7E22FF102807 .
Dus een E , wat zou die V betekenen dan ?

Ik denk dat de V gebruikt wordt voor 90 kWh batterijen met Inconel contactoren en de elektronische zekering. Gezien die binnen in de batterij zitten moeten ze kunnen differantiëren en ik vermoed dat een E een gewone 90 kWh batterij is een een V die nodig voor de ludicrous mode.