Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voorsteltopic

This site may earn commission on affiliate links.
Kan me nog herinneren dat John zich voor het eerst voorstelde aan ons op 6 juli 2013 bij de Tesla Shop in Eindhoven waar wij toen waren voor een proefrit, terwijl John zijn Zoe aan het opladen was. Ik vroeg hem of hij ook op het TMC forum zat. Hij antwoordde dat hij wel een account had, maar niet echt actief postte. :)

image.jpg


Als je goed kijkt, zie je hem hier in de spiegeling van de auto staan, naast zijn Zoe:

image.jpg
 
Kan me nog herinneren dat John zich voor het eerst voorstelde aan ons op 6 juli 2013 bij de Tesla Shop in Eindhoven waar wij toen waren voor een proefrit, terwijl John zijn Zoe aan het opladen was. Ik vroeg hem of hij ook op het TMC forum zat. Hij antwoordde dat hij wel een account had, maar niet echt actief postte. :)

Those were the days...

:wink::biggrin:
 
Even voorstellen.
Beste mensen. Al enkele maanden lees ik mee op dit forum . Mijn naam is Klaas Boelema.
Ik ben sinds 5 augustus 2015 de gelukkige eigenaar van een rode S 85 D.
Mijn leeftijd is 61 jaar. Ik ben gelukkig getrouwd en heb 1 volwassen dochter en 4 volwassen zoon die ook allemaal enthousiast zijn over electrisch vervoer en Tesla.
Samen hebben we 17 jaar in Australie gewoond en nog enige tijd in de USA. Onze 5 kinderen zijn in Australie geboren. Met z'n zevenen wonen we nu al weer 15 jaar in Emmen.
Hier ben ik eigenaar van een kleine apparatenfabriek (Vlentec)waar we prachtige machines maken -wereldwijd- voor de pijplijnindustrie,
Ik ben mijn leven lang al een auto en motor fanaat en heb veel interessante voertuigen mogen berijden. De laatste waren een Mitsubishi Outlander PHEV en een Ducati Multistrada.
Enkele maanden geleden is een zoon van ons getrouwd en hadden we de beschikking over een prachtige witte trouw-Tesla. Wat een feest!.
Onze rode S 85 D wordt hoofdzakelijk opgeladen met zonnepanelen op het bedrijfsdak.
Ongelofelijk wat een auto!
Dit is echt auto hoofdstuk 2.

S 85 D | 2015 | 19"| Red Multicoat | Pano roof| Black next gen seats | Auto pilot
 
Het voorstel topic gevonden :smile:

Heb een paar posts gedaan maar had me nog niet netjes voorgesteld; Hans hier, samenwonend, pappa van 3 kids en van het weekend na lang wikken en wegen m'n speeltje besteld :biggrin: Heb uiteindelijk besloten voor een P90D te gaan in een Midnight grey versie met 21" grey velgen en alle opties erin, op de ludricous na.. die is echt te gek hehe.

Nu wachten tot maart... meh.
 
Goed idee om je even voor te stellen Hans. Sorry, heb ik zelf nog niet gedaan. Wel een poging gedaan maar toch maar niet. Dus dan bij deze: Arthur, medische achtergrond maar nu ondernemer in de Haarlemermeer en ver daar buiten (Lowland International - TOTAL SHIP RIG MANAGEMENT). Ik had op Youtube een filmpje gezien over de Model X. Dus in een wat naieve bui even langs Telsa Den Haag. Geen model X te bekennen. "nee, meneer dat duurt nog zeker een jaar". Dan maar een ritje in een MS. Zwaar onder de indruk. Uiteindelijk dan toch een model X gereserveerd en tot die tijd een short-lease van een model S via MisterGreen. 1 jaar oud, huidige rijder krijgt zijn nieuwe MS voor het eind van het jaar en staat dan zijn MS aan mij af....tot model X er is.... Het lijkt er op dat ik eind volgende week mijn MS in Tilburg kan ophalen. Ondertussen aan het inlezen en op bezoek geweest bij een forumlid in de buurt; was top. Oplaadpunt is thuis geinstalleerd. Ik ben er klaar voor....