Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vriend bestelde Tesla met referral, wanneer zou deze in mijn mytesla verschijnen?

This site may earn commission on affiliate links.
Vriend bestelde Zaterdag in service Center via verkoper. Verkoper beweerde dat hij mijn code op naam wel kon vinden. Ikzelf stuurde deze een kwartiertje later ook naar de vriend door. Ik zie echter geen spoor van deze referral in Mytesla.

Hoelang duurt dit normaal gezien? Hoop dat de verkoper geen andere code gebruikt heeft...
 
Vriend bestelde Zaterdag in service Center via verkoper. Verkoper beweerde dat hij mijn code op naam wel kon vinden. Ikzelf stuurde deze een kwartiertje later ook naar de vriend door. Ik zie echter geen spoor van deze referral in Mytesla.

Hoelang duurt dit normaal gezien? Hoop dat de verkoper geen andere code gebruikt heeft...
soms vrijwel onmiddellijk of toch minstens de dag nadien.
eerst staat hij in de lijst van "besteld". met naam en datum erbij. na levering komt hij in de lijst van "geleverd", en is hij definitief.
Ook in de APP is het te zien onder het schatkistje. hier zijn de namen niet te zien maar is het aangegeven met balkjes.
fel groen indien reeds geleverd, licht groen is nog te leveren.
Screenshot_20171022-114152.png
 
  • Informative
Reactions: basvk
soms vrijwel onmiddellijk of toch minstens de dag nadien.
eerst staat hij in de lijst van "besteld". met naam en datum erbij. na levering komt hij in de lijst van "geleverd", en is hij definitief.
Ook in de APP is het te zien onder het schatkistje. hier zijn de namen niet te zien maar is het aangegeven met balkjes.
fel groen indien reeds geleverd, licht groen is nog te leveren.

Als je op die groene balk drukt zie je ook de namen en de statussen van de verschillende referrals.
 
  • Informative
Reactions: Xfrank