Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Het wordt inderdaad wel een soort kermis.
De achterlichten van nieuwe Renault's lijkt ook op reclame verlichting.
ren.png
 
  • Like
Reactions: S-19910

Roep ik al een tijd; de bezwaren tegen 'zware' batterij auto's en Tesla's in het bijzonder zijn vaak zwaar overdreven.
Wat telt is de efficiency van de regeneratie, en extra massa helpt daar juist bij.
Het enige waar extra gewicht echt nadelig is is bij de rolweerstand, maar die is op hogere snelheden maar een klein deel van de totale kracht waarvoor energie geleverd moet worden.
 
een stuk irritanter zijn al die Mercedessen die geen richting aangeven.
Daar komt wellicht verandering in na het grondig onderzoek van de Model X: Onderzoekers Mercedes-Benz verwoesten stiekem gehuurde Tesla - Economie - Voor nieuws, achtergronden en columns "Tesla AP stimuleert richting aangeven"

Wat ik daar nog over wil zeggen dat Sixt een hele grote klant is van hun en de korting van Mercedes ook zal koesteren ipv partij te kiezen voor hun Tesla mX leveranciertje...
 
Daar komt wellicht verandering in na het grondig onderzoek van de Model X: Onderzoekers Mercedes-Benz verwoesten stiekem gehuurde Tesla - Economie - Voor nieuws, achtergronden en columns "Tesla AP stimuleert richting aangeven"

Wat ik daar nog over wil zeggen dat Sixt een hele grote klant is van hun en de korting van Mercedes ook zal koesteren ipv partij te kiezen voor hun Tesla mX leveranciertje...

Je X of S verhuren via Sixt is in feite een voorloper van de deeleconomie waar we aan zullen moeten, als je de deskundigen (Lord E incluis) moet geloven.
Ik word er niet direct enthousiast van
 
sukkels zijn het... nog gewoon naar Florida gaan op vakantie als je behoort tot America's most wanted.
Oliver Schmidt jailed for seven years for Volkswagen emissions scam
Schmidt, who had returned to Germany, was arrested in Florida in January after attempting to return home from a vacation following the filing of an FBI complaint.

He is the highest-ranking VW employee to be convicted in the scheme in the US and the chances that the US authorities will prosecute more senior VW executives are slim as most are in Germany, which is unlikely to extradite its citizens to stand trial in the US.
 
  • Like
Reactions: FVO
The big revolution comes with the cars becoming updatable and upgradable. When we have the operational system in the car, you will receive an update to your system every year or so.
Today, we don’t talk to customers [directly]. But we think differently [than] Tesla. We think we can do it together with our dealers and share the data to provide even better service.”

Eén keer per jaar een update? En lekker doorgaan met dealers?
Dit heet de wet van de remmende voorsprong.