Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
upload_2018-12-26_16-45-10.png


Jack pads om de onderkant heel te houden ( kun je ook zelf maken van ijshockey pucks ), 2 tons krikje, reserveband.
Idd die gaan allemaal altijd mee! Ruimte genoeg in de M3.
PS dit GA ik 100% zeker kopen ! Al te ver voor de muziek uit lopen hoeft nou ook weer niet!
 
Last edited:
Model 3 heeft toch al een dashcam? Welliswaar een BETA functie, maar het zit er wel in volgens de Engelse handleiding:

About Dashcam

Note: Dashcam is a BETA feature.

In addition to supporting Autopilot features, the narrow forward-facing camera can record and store video footage on a USB flash drive. This can be convenient in situations where you want a video recording of a particular incident, such as a collision. You can pause, resume, or save video recording directly from your vehicle’s touchscreen.

Note: You are responsible for complying with all local laws, regulations, and property restrictions regarding video recordings when using dashcam. Dashcam is external only and does not record audio.

Note: Dashcam may not be available in certain market regions or in vehicles built before approximately August 1, 2017.

Note: Dashcam only works when Model 3 is powered on (see Starting and Powering Off on page 44). Dashcam does not record video when your vehicle is powered off.

Using Dashcam

Dashcam requires a dedicated flash drive with FAT32 formatting (NTFS and exFAT are not currently supported). Before you can use the flash drive for dashcam, you must manually add a base-level folder in the flash drive called “TeslaCam” (without quotation marks). This folder is required for Model 3 to know where to store the video files; dashcam does not work without it.
 
  • Informative
Reactions: S-19910 and Maarten
Die zuignap drager zal veel sneller zijn idd maar vraag me wel af of het glazen dak daarop berekent is. Vooral bij wat grotere afstanden. Er zijn niet voor niks stalen bevestigings punten gemaakt. Wellicht verstandig dit even te vragen bij Tesla.
Dat ga ik zeker doen. De leverancier van de zuignap dakdragers geeft iig specifiek aan dat het prima werkt op een Tesla en dat vele er ook al 1 gebruiken op een Tesla. Ook Elon zelf heeft dat bevestigd.
rackroof.JPG

Of dit ook voor de M3 gaat weet ik niet maar is natuurlijk wel uit te zoeken.
Op youtube rijden ze er iig wel al mee rond op een M3.
 
  • Informative
Reactions: Basvdpoel
De dakdragers van Tesla zelf lijken mij een erg ‘gezochte’ oplossing. Ik denk niet dat ik daar erg vrolijk van word. Daarnaast lijkt de prijs ook van $ 450,00 opgetrokken te zijn naar $ 600,00. In NL zal er een €-teken voor gezet worden. Dan heb je nog niet de fietsdragers zelf.
Ik denk dat ik ga kiezen voor de oplossing van Seasucker. Mooie auto verdient ook een mooie oplossing!
 
Het heeft een tijdje in beslag genomen, maar ik heb een speciaal item kunnen bemachtigen wat van onze model 3 een echte eyecatcher gaat maken.

No pics yet, because it didn't happen yet;)
keep-calm-lets-wait-and-see.jpg

Ben benieuwd! Vooralsnog is het kwa aanpassen best standaard. Tinten, aftermarket wielen, verlagen. Eventueel xpel en/of wrap. Ikzelf kijk uit naar bodykits maar keuze is tot nu toe zeer beperkt.