Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 363913

Jack pads om de onderkant heel te houden ( kun je ook zelf maken van ijshockey pucks ), 2 tons krikje, reserveband.
Idd die gaan allemaal altijd mee! Ruimte genoeg in de M3.
PS dit GA ik 100% zeker kopen ! Al te ver voor de muziek uit lopen hoeft nou ook weer niet!
Dit..
upload_2019-1-15_15-16-42.png

...zou begrijp ik binnenkort ook in NL via dat Tesland.com/nl/ te koop moeten zijn. Benieuwd want ik ijshockey nl niet..
 
Zijn er eigenlijk al degelijke Europese webshops zodat je niet tegen douanekosten aanloopt?
Heb mijn bestelling uit de USA al binnen.

Besteld :
* Console wrap
* Screen protector
* Lampjes

Verzendkosten : 10,-
Invoerrechten : 0,-
Btw : 27,-

Btw moeten we in de webshops hier ook betalen dus een prima ervaring zo!

Op vrijdag besteld en de vrijdag een week later was het pakket al binnen!
 
Heb mijn bestelling uit de USA al binnen.

Besteld :
* Console wrap
* Screen protector
* Lampjes

Verzendkosten : 10,-
Invoerrechten : 0,-
Btw : 27,-

Btw moeten we in de webshops hier ook betalen dus een prima ervaring zo!

Op vrijdag besteld en de vrijdag een week later was het pakket al binnen!

Abstract ocean? Ik ga die 3 ook halen, alsook Maxpider matten.
 
Heb mijn bestelling uit de USA al binnen.

Besteld :
* Console wrap
* Screen protector
* Lampjes

Verzendkosten : 10,-
Invoerrechten : 0,-
Btw : 27,-

Btw moeten we in de webshops hier ook betalen dus een prima ervaring zo!

Op vrijdag besteld en de vrijdag een week later was het pakket al binnen!

de console wrap in mat zwart heb ik ook binnen van Abstract Ocean.
om het eerste zicht ben ik er niet echt tevreden van en weet ik nog niet op deze er wel op gaat komen.
 
Voor degenen die de centerconsole wrap overwegen, Tesland gaat deze ook leveren.
Wij hebben al wat prototypes gemaakt, maar willen ze eerst “live” passend maken voor een perfecte passing. Uiteraard leveren wij deze (en onze andere accessoires ook met professionele installatie) Zeker het wrappen van interieurdelen is secuur werk. Tesla Model 3 Accessoires online bestellen! - Tesland
 
de console wrap in mat zwart heb ik ook binnen van Abstract Ocean.
om het eerste zicht ben ik er niet echt tevreden van en weet ik nog niet op deze er wel op gaat komen.
Dag frank, kun je voor mij de lay-out scannen. Of ruim bemeten maten doorgeven: Misschien was je het vergeten maar ik heb in 2017 speciaal voor forumgenoten een enorme lap 4d Carbon folie van 3M gekocht, stuur ik je de daaruit gesneden buitenmaat gratis toe en mag je proberen of dat wat is. Als we dan hier een verslagje terug zien..
 
Dag frank, kun je voor mij de lay-out scannen. Of ruim bemeten maten doorgeven: Misschien was je het vergeten maar ik heb in 2017 speciaal voor forumgenoten een enorme lap 4d Carbon folie van 3M gekocht, stuur ik je de daaruit gesneden buitenmaat gratis toe en mag je proberen of dat wat is. Als we dan hier een verslagje terug zien..

Vind je het niet interessant om dat straks zelf te doen met je nieuwe M3?
 
Vind je het niet interessant om dat straks zelf te doen met je nieuwe M3?
de mijne wordt een midrange met SAS trekhaak en hardware 3.0 en 10* zo snelle MCU. Hoop ik, maar geduld is dan wel nodig. Ondertussen hebben degenen die nu 79 euro of zo betalen voor een stukje met kostprijs een tientje er dan weinig meer aan. Ik hou mijn lapje wel achter natuurlijk en hoop van jullie montageadviezen te krijgen. @Xfrank heeft genoeg gedaan voor t forum (incl stickers) en mag daarom gratis als ie wil. De rest betaalt (als t te doen is) straks na de test kostprijs plus inpakken verzenden zolang de voorraad strekt en max 1 per lid. Ik maak daarop uitzonderingen voor mensen die me goed geholpen hebben.
 
  • Like
Reactions: Zuid5.nl and Xfrank