Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
de mijne wordt een midrange met SAS trekhaak en hardware 3.0 en 10* zo snelle MCU. Hoop ik, maar geduld is dan wel nodig. Ondertussen hebben degenen die nu 79 euro of zo betalen voor een stukje met kostprijs een tientje er dan weinig meer aan. Ik hou mijn lapje wel achter natuurlijk en hoop van jullie montageadviezen te krijgen. @Xfrank heeft genoeg gedaan voor t forum (incl stickers) en mag daarom gratis als ie wil. De rest betaalt (als t te doen is) straks na de test kostprijs plus inpakken verzenden zolang de voorraad strekt en max 1 per lid. Ik maak daarop uitzonderingen voor mensen die me goed geholpen hebben.

Oke duidelijk. Nou ik hoop dat Frank op je aanbod in gaat :)
 
Dag frank, kun je voor mij de lay-out scannen. Of ruim bemeten maten doorgeven: Misschien was je het vergeten maar ik heb in 2017 speciaal voor forumgenoten een enorme lap 4d Carbon folie van 3M gekocht, stuur ik je de daaruit gesneden buitenmaat gratis toe en mag je proberen of dat wat is. Als we dan hier een verslagje terug zien..
Hier een uitvoerige instructie voor het aanbrengen van de wrap zonder template :

Ben alleen niet zo'n fan van het gebruik van een gasbrander in je auto ....
 
Kunnen we die man niet op de boot zetten dat die alle M3s even doet? :)

nee, kunnen ze dat bij tesla niet aanpassen? niemand wil dat blinkend spul:rolleyes:
ondertussen is het patroon getekend;)
middenconsole.jpg
 
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Je had ook die van Kenriko (een bekende naam op het Amerikaanse gedeelte) kunnen gebruiken.
Zijn template staat al een hele tijd op Github. Hij verkoopt op amazon, helaas niet naar Nederland, maar daar lijkt verandering in te komen op korte termijn.

Het leuke van hem is, dat hij ook templates heeft van de knoppen op de deuren en ook die van de deurhendels.
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
de mijne wordt een midrange met SAS trekhaak en hardware 3.0 en 10* zo snelle MCU. Hoop ik, maar geduld is dan wel nodig. Ondertussen hebben degenen die nu 79 euro of zo betalen voor een stukje met kostprijs een tientje er dan weinig meer aan. Ik hou mijn lapje wel achter natuurlijk en hoop van jullie montageadviezen te krijgen. @Xfrank heeft genoeg gedaan voor t forum (incl stickers) en mag daarom gratis als ie wil. De rest betaalt (als t te doen is) straks na de test kostprijs plus inpakken verzenden zolang de voorraad strekt en max 1 per lid. Ik maak daarop uitzonderingen voor mensen die me goed geholpen hebben.

Sas trekhaak? Ik zou echt graag een trekhaak willen voor een fietsenrek, gewone trekhaak mag natuurlijk niet ;)
 
@Mad P***y SAS Smart Air Support ofwel luchtvering
had een komma achter gemoeten... wil graag luchtvering en trekhaak (en dan RWD maar dat zal wel niet mogelijk worden)


O vandaar, ik dacht dat het een bepaalde merk trekhaak was, kon het niet vinden op internet, wel voor de S gevonden. Ik weet dat Elon heeft gezegd dat de model 3 een trekhaak optie zal krijgen, maar hoe en wat is niet bekend. Sas heeft de performance voor zover ik weet ook niet en is ook niet als optie te krijgen. Maar wat precies in de auto zit krijgen wij pas bij de aflevering te horen.
 
Heb Tesla NL gevraagd naar beschikbaarheid accesoires daar Model 3 nog ontbreekt in de webshop. Vandaag mail gehad dat accesoires vanaf eind februari bij de Sec's besteld kunnen worden. Geldt ook voor winterbanden.
Haha die vraag heb ik ook uitstaan. Ik hoop eigenlijk dat ik de zomerbanden voor all weather kan omruilen. Heb ik ook nog gevraagd per mail. Ik denk dat ik het antwoord wel weet...
 
Ik kreeg gisteren een envelopje binnen met ventieldopjes voor onze (waarschijnlijk) nog te bouwen Model 3.

Verder heb ik contact gehad met Herbert van Tesland. Hij heeft waarschijnlijk vanaf eind februari de conversie kit om de 18 aero wheels om te bouwen naar een mooier setje lichtmetaal. Kan je de aero covers gebruiken voor efficiency op langere ritten en heb je een goed ogend setje wielen voor dagelijks gebruik.
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred