Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kreeg gisteren een envelopje binnen met ventieldopjes voor onze (waarschijnlijk) nog te bouwen Model 3.

Verder heb ik contact gehad met Herbert van Tesland. Hij heeft waarschijnlijk vanaf eind februari de conversie kit om de 18 aero wheels om te bouwen naar een mooier setje lichtmetaal. Kan je de aero covers gebruiken voor efficiency op langere ritten en heb je een goed ogend setje wielen voor dagelijks gebruik.

Conversie kit? Wat ik toen nu toe gezien heb is dat je die wieldoppen er gewoon af kan trekken en dan heb je gewoon licht metaal.
 
Verder heb ik contact gehad met Herbert van Tesland. Hij heeft waarschijnlijk vanaf eind februari de conversie kit om de 18 aero wheels om te bouwen naar een mooier setje lichtmetaal. Kan je de aero covers gebruiken voor efficiency op langere ritten en heb je een goed ogend setje wielen voor dagelijks gebruik.
@Herbie65, kan je dit bevestigen? Zijn dit dezelfde sets als die Tesla zelf levert of after market sets?
 
@Herbie65, kan je dit bevestigen? Zijn dit dezelfde sets als die Tesla zelf levert of after market sets?

Klopt worden aftermarket setjes.
Logokleur is te kiezen. Evt Carbon is een optie
De originele kan ik wel leveren, maar worden erg duur. Deze zou ik moeten inkopen bij Tesla in de USA en dan nog met shipping invoer BTW etc.
De originel centercaps in NL kosten los al €90,-
Maar als er meer interesse is voor de originele, dan wil ik dat gaan onderzoeken.
 

Attachments

  • 3B93E0B5-CC4C-49B4-B555-900F34A20FCB.jpeg
    3B93E0B5-CC4C-49B4-B555-900F34A20FCB.jpeg
    455.2 KB · Views: 136
Wie heeft ervaring met blackvue dr900s dashcam?
Wij hebben de 750 versie in de S, maar die werkt voor ons nog steeds niet naar behoren. Kan meestal niet in de app komen, vanwege slechte WiFi, terwijl ik met de telefoon ernaast zit en neemt in parkeerstand meer dan de helft van de tijd niet op. Heb de originele 128 gb kaartje erin.

Is de 900 wel beter geworden of moet ik naar alternatieven gaan zoeken?
 
Wie heeft ervaring met blackvue dr900s dashcam?
Wij hebben de 750 versie in de S, maar die werkt voor ons nog steeds niet naar behoren. Kan meestal niet in de app komen, vanwege slechte WiFi, terwijl ik met de telefoon ernaast zit en neemt in parkeerstand meer dan de helft van de tijd niet op. Heb de originele 128 gb kaartje erin.

Is de 900 wel beter geworden of moet ik naar alternatieven gaan zoeken?
De DR900s is dezelfde camera qua electronica. Alleen de lens is anders.
Als de camera niet goed is, zou ik terug gaan naar de leverancier om het op te lossen. De meeste problemen ontstaan echter door een defecte kaart.
 
De DR900s is dezelfde camera qua electronica. Alleen de lens is anders.
Als de camera niet goed is, zou ik terug gaan naar de leverancier om het op te lossen. De meeste problemen ontstaan echter door een defecte kaart.

Camera heb ik bij jou gekocht en laten monteren. . Ik had al je voicemail ingesproken over een camera voor de 3. Ik bel je voor een afspraak.
 
  • Funny
Reactions: S-19910
Dacht ik al. Waar komen de meeste BlackVue’s vandaan? Uiteraard ga ik dat oplossen, zoals het hoort.
Camera’s voor M3 kan ik nog niet veel over zeggen.

Ik hoop ook dat het kaartje het probleem is. Ik heb nu een deukje in de kap voor, maar geen bewijs. Camera had niets gefilmd, instellingen stonden op gevoeligst.

Ik had op de website de 900 gezien bij accessoires voor de 3, maar bij installatie stond niets over de 3, je moet ook eerst eentje “ontmantelen” denk ik. Hopelijk niet de mijne ;)
 
Stuur je kaart even op, dan ruil ik hem om!
Ik had gezegd dat ik ze niet meer onmiddellijk kon vinden nadat ik ze vervangen had door een andere Classe 10 kaart van een ander merk, maar het probleem van "Cheque sd kaart" is gebleven.
Daarom had ik de vraag gesteld om me een nieuwe originele kaart te factureren en deze op te sturen.
thanks
 
  • Like
Reactions: Herbie65
Wat bij mij dan werkt is om de data even uit te zetten op de telefoon, daarna werkt de WIFI verbinding wel. Dit kan natuurlijk ook aan mijn inmiddels oude telefoon liggen...

Helaas werkt het niet bij mij, heb echt van alles geprobeerd. Ene keer kom ik erin, de andere keren helemaal niet. Het is ook willekeurig wanneer ik wel of geen toegang krijg. Heb overigens een iPhone 8, maar ook op de iPhone 7 is het probleem hetzelfde. Alles is ook geüpdatet, voor zover ik laatste keer dat ik ingelogd was kon zien.
Maandag maak ik een afspraak bij Herb, hij weet er meer van dan ik.
 
  • Like
Reactions: Herbie65
Wie heeft ervaring met blackvue dr900s dashcam?
Wij hebben de 750 versie in de S, maar die werkt voor ons nog steeds niet naar behoren. Kan meestal niet in de app komen, vanwege slechte WiFi, terwijl ik met de telefoon ernaast zit en neemt in parkeerstand meer dan de helft van de tijd niet op. Heb de originele 128 gb kaartje erin.

Is de 900 wel beter geworden of moet ik naar alternatieven gaan zoeken?
Ik heb de 900 en ben er bijzonder tevreden mee. Enige nadeel is dat mijn computer de hoge resolutie niet aankan. Ik gebruik daarvoor de laptop..die een stuk nieuwe is ;). App en Wifi werken goed. De 900 had ik besteld bij Coolblue met een 16Gb kaart en elders een Samsung EVO plus SD card 128GB. Het inbouwen heeft me wel een paar uur gekost. Met name de camera op de achteruit kost veel moeite om netjes weg te werken.

De app werkt prima en de wifi met telefoon ook. jl. een firmware update gehad en afgezien van de openingsreclame, blijft alles goed werken. Wel wil ik nog steeds de camera een keer met de Synology koppelen maar tot op heden geen tijd voor genomen:rolleyes:.
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
De DR900s is dezelfde camera qua electronica. Alleen de lens is anders.
Als de camera niet goed is, zou ik terug gaan naar de leverancier om het op te lossen. De meeste problemen ontstaan echter door een defecte kaart.
Eens met het feit dat je terug moet met de camera!

Qua electronica is/ zijn er wel verschil(len) tussen de camera's, dat was voor mij ook de reden om voor de 900 te gaan:
Premium Dashcam Showdown: BlackVue DR900S vs DR750S

In het kort:
- Beeldhoek lens (hardware geen elektronica)
- Videoresolutie en aantal megapixels (elektronica)
- FPS en videocompressie ( software aka firmware)
Op gebied van WIFI afwijkingen op :
750: Wireless B, G en N
900: Wireless AC en N
 
Last edited:
Wie is er van plan om een keyfob aan te schaffen voor de 3? Enkel aftermarket beschikbaar voor grofweg 150 euro bij Tesla
Eens met het feit dat je terug moet met de camera!

Qua electronica zijn er wel een aantal verschillen tussen de camera's, dat was voor mij ook de reden om voor de 900 te gaan:
Premium Dashcam Showdown: BlackVue DR900S vs DR750S

Herb heeft de kaart vanmorgen vervangen en ik kon weer inloggen. Hou het in de gaten de komende tijd.
 
  • Like
Reactions: Maurice1