Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
19-03-08 11-19-22 9441.jpg Vorige week bij Tesland alloygator velgbeschermers laten plaatsen. Kleur past mooi bij de aero wielen (en ik zie de eerste beschadiging aan mijn rechtervoorvelg niet meer, het eerste stoeprandje is al geraakt, tjee wat doet zo'n eerste beschadiging pijn aan de ogen).
Daarnaast dashcam laten installeren en een betere led-verlichting in de kofferbak laten plaatsen.
 
Dag Allemaal,

Ik ben sinds een weekje trotse eigenaar van een M3 met 19" velgen. Ik zou de zwarte afdekkapjes op de velgen graag willen vervangen voor chromen center caps, ik moet dan ook chromen caps hebben voor de boutjes. Weet iemand waar ik deze kan bestellen en wat de kosten zijn?

Heb tot nu toe de pedalen vervangen voor performance versie (aliexpress). Ziet er geweldig uit en vervangen gaan enorm snel.

Twijfel nog over de center console wrap, ik zie nu vooral vingervlekken. Maar autist cleanfreak als ik ben, vind ik het ook niet erg om ze schoon te maken .

Wil wel graag mijn achterramen laten tinten. Twijfel nog over welk percentage lichtdoorlatendheid. Wat vinden jullie?
 

Attachments

  • 9FEE7613-D3EC-4B60-A4C4-805644A754D9.jpeg
    9FEE7613-D3EC-4B60-A4C4-805644A754D9.jpeg
    712.9 KB · Views: 167
Laten ze met oplevering de plastic beschermlaag op het scherm zitten?
De screenprotector die ik heb gekocht heeft alleen aan de achterkant een folie die je er tijdens de installatie afhaalt. Installatie is erg eenvoudig, maar het is wel een enorme uitdaging om geen stof of haartjes onder de protector te krijgen. Ik ben wel erg tevreden met het matte scherm. Scheelt een boel reflecties en vieze vingers zie je nauwelijks (minder vaak nodig om schoon te maken).
 
De screenprotector die ik heb gekocht heeft alleen aan de achterkant een folie die je er tijdens de installatie afhaalt. Installatie is erg eenvoudig, maar het is wel een enorme uitdaging om geen stof of haartjes onder de protector te krijgen. Ik ben wel erg tevreden met het matte scherm. Scheelt een boel reflecties en vieze vingers zie je nauwelijks (minder vaak nodig om schoon te maken).
Vraag ging eigenlijk over de oplevering van de auto, of ze de beschermlaag op het scherm laten zitten? Dan laat ik die zitten totdat ik een protector heb