Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Draadloze oplader via Ali voor Euro 35,15. Was binnen twee binnen en het werkt nog ook ;) Wordt geleverd inclusief twee splitterkabels zodat je geen verlies hebt in het aantal (niet)gebruikte USB-uitgangen.
 

Attachments

  • fullsizeoutput_2476.jpeg
    fullsizeoutput_2476.jpeg
    51.7 KB · Views: 73
  • Like
Reactions: Hayden
Na de aflevering van onze zwarte Model 3 LR AWD op 26 juni reeds geplaatst of gemonteerd:

Tesla All-weather cargo matten voor frunk en trunk
  • luxe velours matten van Just Carpets
  • lakwerk (na correctie/polijsten) voorzien van Gyeon Quartz keramische coating bij Maxime Car Cleaning in Wassenaar
  • lampjes trunk vervangen (kunnen we ook in het donker iets zien)
  • console organizer
  • ventieldopjes met Tesla logo

Besteld en onderweg:
  • rubbers voor in deuren
  • rubber voor naad rond voorste dakpaneel
  • wireless charger
  • 2 inserts voor bekerhouders
  • 18'' Aero velgen met Pirelli winter Sottozero banden (via SeC Den Haag)
Voor ons is de auto nu helemaal af.

Hi Willem,

Ik ben benieuwd naar de ervaringen met de rubbers (deur en dak). Is er merkbaar effect mbt wind/geluid. Heb je ze geplaatst?
 
Ik ga een chrome delete doen met 3m 1080 satin black. Iemand interesse om samen de kosten te splitten. Het is in NL alleen leverbaar in 3m x 1.52m. En daar kun je makkelijk 2 autos of meer van doen. Zal ongeveer 60€ p.p. Zijn.

Verder is de bestelling tot nu toe:
- draadloze lader
- aero cover kit
- tesla logo puddle light
- matte carbon voor midden console/ en dashboard.

Planning:
Spoiler
Automatische trunk en frunk struts

Mvg
 
Ik wil een iPad achterin de M3 bevestigen, maar heb nog geen goede oplossing gevonden.
Heeft er iemand ervaring met het bevestigen van een Vogels TMS 1010 wandbeugel op de achterzijde van een Model 3 stoel? Ik bedoel de beugel die met dubbelzijdig tape normaal op een muur wordt geplakt.
 
Ik heb m’n carbon look spoiler voor €69 van ebay inmiddels binnen. Moet zeggen dat het op het eerste gezicht er zeker niet verkeerd uit ziet! Jammer dat ik eind v/d maand pas kan zien hoe hij staat (auto is nog niet in bezit)... Als iemand in omgeving Capelle a/d IJssel met een Model 3 zich geroepen voelt kunnen we even kijken hoe het staat
 
  • Like
Reactions: Hayden
Ik heb m’n carbon look spoiler voor €69 van ebay inmiddels binnen. Moet zeggen dat het op het eerste gezicht er zeker niet verkeerd uit ziet! Jammer dat ik eind v/d maand pas kan zien hoe hij staat (auto is nog niet in bezit)... Als iemand in omgeving Capelle a/d IJssel met een Model 3 zich geroepen voelt kunnen we even kijken hoe het staat
Heb je iets van foto's of een link?
 
Ik heb m’n carbon look spoiler voor €69 van ebay inmiddels binnen. Moet zeggen dat het op het eerste gezicht er zeker niet verkeerd uit ziet! Jammer dat ik eind v/d maand pas kan zien hoe hij staat (auto is nog niet in bezit)... Als iemand in omgeving Capelle a/d IJssel met een Model 3 zich geroepen voelt kunnen we even kijken hoe het staat

Ik heb denk ik dezelfde er Vrijdag opgeplakt. Werkt echt voor geen meter. Past eigenlijk precies niet helemaal waardoor je hem moet buigen en dan is de tape te zwak. Na een flinke regenbui snacht waren de punten alweer los gegaan. Ding er maar weer afgetrokken. Die duurdere passen veel beter.
 
Ik heb denk ik dezelfde er Vrijdag opgeplakt. Werkt echt voor geen meter. Past eigenlijk precies niet helemaal waardoor je hem moet buigen en dan is de tape te zwak. Na een flinke regenbui snacht waren de punten alweer los gegaan. Ding er maar weer afgetrokken. Die duurdere passen veel beter.
Echt? Hmm... ook niet met betere tape? (want die slechte tape was me wel opgevallen)