Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren de GetJeda v2 draadloze pad erin gezet (kan ook landscape laden, handig..... en ruimte voor losse kabel).
- Werkt prima..... is echt paar minuten werk en hij past perfect (kwaliteit is echt goed, niet te dik en stock identieke look)
- Gelijk ook een Anker usb power hub erin gezet...... dat is meer werk (je moet de voeding ergens vandaan halen), vastgeplakt onder het laadklepje (vrijwel onzichtbaar).
- Op de anker zitten dan de getjeda en de andere losse laadkabels
- Heb nu een powerhub en een gewone hub (zit dan de muziek stick in) en een USB slot voor alleen de sentry USB stick.
 
Gisteren de GetJeda v2 draadloze pad erin gezet (kan ook landscape laden, handig..... en ruimte voor losse kabel).
- Werkt prima..... is echt paar minuten werk en hij past perfect (kwaliteit is echt goed, niet te dik en stock identieke look)
- Gelijk ook een Anker usb power hub erin gezet...... dat is meer werk (je moet de voeding ergens vandaan halen), vastgeplakt onder het laadklepje (vrijwel onzichtbaar).
- Op de anker zitten dan de getjeda en de andere losse laadkabels
- Heb nu een powerhub en een gewone hub (zit dan de muziek stick in) en een USB slot voor alleen de sentry USB stick.
Ik heb het combineerde met de zendure x6
 
Gisteren de ombouw van de kofferbak gedaan met de Elektric powerlift, een ombouw set die ik bij Tesland zonder inbouw besteld heb.
Heerlijk weer zo'n kofferbak die keurig met een knopje op de kofferbak, met een voetsensor, op het bedieningspaneel of via de app open en ook zeer fatsoenlijk weer dicht gaat.
Als je een beetje handig bent ook heel goed zelf uit te voeren, vooral dan gewoon leuk om te doen.
Inclusief de voetsensor een dag werk.
Voldoen info dmv onder andere filmpjes beschikbaar.
Ziet er allemaal zeer strak uit.
De set is verkrijgbaar bij Tesland voor 810 incl btw en bij Teslaoffer voor 649 USD maar hier kan zomaar nog btw en import heffing bijkomen waardoor je hem beter gewoon bij Tesland kan bestellen.
Ook voor 2 collega's besteld waarvan nog 1 in te bouwen, echt een aanrader.
 
Eergisteren mijn krik ontvangen. Kan de auto nu opkrikken met of zonder de speciaal gemaakte pads. Zoek alleen nog een goede momentsleutel waar je verschillende "bit "-groottes op kan zetten. Iemand een idee.

Goed krikkie toch voor die prijs? Kan ook lekker laag en geen rare jackpads nodig ;)

Een momentsleutel gebruik zelf nooit, vast is vast voor een wielbout.
 
Gisteren de GetJeda v2 draadloze pad erin gezet (kan ook landscape laden, handig..... en ruimte voor losse kabel).
- Werkt prima..... is echt paar minuten werk en hij past perfect (kwaliteit is echt goed, niet te dik en stock identieke look)
- Gelijk ook een Anker usb power hub erin gezet...... dat is meer werk (je moet de voeding ergens vandaan halen), vastgeplakt onder het laadklepje (vrijwel onzichtbaar).
- Op de anker zitten dan de getjeda en de andere losse laadkabels
- Heb nu een powerhub en een gewone hub (zit dan de muziek stick in) en een USB slot voor alleen de sentry USB stick.

Gebruik je een iPhone? Wil je dan eens laten weten of hij snel laadt? Ik heb ook de anker icm een wireless charger die ik op Ali had gekocht maar de laadsnelheid valt heel erg tegen, niet wat ik zou verwachten als je vergelijkt met bijv m’n Qi nachtkastje lader van Ikea...

Misschien was die Ali-aankoop jammer en moet ik ook de Jeda halen.

Waarom ben je niet voor de originele van Tesla gegaan trouwens?
 
Gebruik je een iPhone? Wil je dan eens laten weten of hij snel laadt? Ik heb ook de anker icm een wireless charger die ik op Ali had gekocht maar de laadsnelheid valt heel erg tegen, niet wat ik zou verwachten als je vergelijkt met bijv m’n Qi nachtkastje lader van Ikea...

Misschien was die Ali-aankoop jammer en moet ik ook de Jeda halen.

Waarom ben je niet voor de originele van Tesla gegaan trouwens?
Even off-topic. Een iPhone? Ouderwets ding en bovendien een service-organisatie die je wilt oplichten. Zit een schroefje los of de Genius Bar schroeft expres het schroefje los en komt dan terug met de analyse dat de iPhone of iPad kapot is en niet meer te repareren is. Tracht dan vervolgens een tweedehands gerepareerd toestel als nieuw te verkopen. Is mij overkomen in 2016. Ik twijfelde en maakte zelf de iPhone open. Analyseerde en draaide het schroefje aan. Gelijktijdig een nieuw batterijtje erin en mijn iPhone heeft vervolgens nog 3 jaar zonder problemen gewerkt. Hij ligt nu in de la, omdat ik gelijktijdig met de aanschaf van de M3 een Huawei Mate 20 pro heb aangeschaft. De iPhone hou ik als evt tijdelijke back-up. Maar verwacht niet dat ik 'm ooit nog nodig heb.