Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Kan er mij iemand zeggen als bij een QI lader voor de model 3 ook nog een usb kabel kan geïnstalleerd worden? Mijn gsm kan draadloos laden, die van het vrouwtje niet.
Indien dit lukt koop ik een QI laadpad + 1 usb kabel, als het niet kan koop ik gewoon 2 laadkabels.
Misschien weet 1 van de 2 beste vrienden @Heavy Rain of @Herbie65 dit?
Zover k weet heeft alleen die van Jeda dat.
 
Kan er mij iemand zeggen als bij een QI lader voor de model 3 ook nog een usb kabel kan geïnstalleerd worden? Mijn gsm kan draadloos laden, die van het vrouwtje niet.
Indien dit lukt koop ik een QI laadpad + 1 usb kabel, als het niet kan koop ik gewoon 2 laadkabels.
Misschien weet 1 van de 2 beste vrienden @Heavy Rain of @Herbie65 dit?
Gewoon een kabeltje via de 12V aansluiting?
 
Kan er mij iemand zeggen als bij een QI lader voor de model 3 ook nog een usb kabel kan geïnstalleerd worden? Mijn gsm kan draadloos laden, die van het vrouwtje niet.
Indien dit lukt koop ik een QI laadpad + 1 usb kabel, als het niet kan koop ik gewoon 2 laadkabels.
Misschien weet 1 van de 2 beste vrienden @Heavy Rain of @Herbie65 dit?
Wij hebben ook een nieuwe versie. Deze kan dat ook een extra USB kabel en ook landscape.
 
  • Informative
Reactions: Sir Sceptalot
Kan er mij iemand zeggen als bij een QI lader voor de model 3 ook nog een usb kabel kan geïnstalleerd worden? Mijn gsm kan draadloos laden, die van het vrouwtje niet.
Indien dit lukt koop ik een QI laadpad + 1 usb kabel, als het niet kan koop ik gewoon 2 laadkabels.
Misschien weet 1 van de 2 beste vrienden @Heavy Rain of @Herbie65 dit?
Bij de meeste China-QI-laders zit ook een splitter, waarmee je ook via een kabeltje kunt laden. Of je sluit maar 1 van de 2 USB-kabels van de lader aan, zodat 1 van de 2 USB-poorten overblijft voor een kabeltje.
 
Wij hebben ook een nieuwe versie. Deze kan dat ook een extra USB kabel en ook landscape.
Die staat nog niet online neem ik aan? Ik vind een "dubbele draadloze lader", maar die is niet op stock. Landscape laden interesseert me weinig, ik heb dus eigenlijk de voorkeur voor een laadpad met verdeler zodat de toestellen op hun plaats blijven liggen.

Voor alle duidelijkheid: ik zou graag links mijn telefoon leggen om draadloos te laden, aan de rechterkant zo'n 90° usb-c kabel om die van het vrouwtje in te pluggen. Natuurlijk heb ik ook een USB stick zitten voor Sentry mode / dashcam, dus heb ik ook een splitter nodig.

Lukt dat?
 
Kan er mij iemand zeggen als bij een QI lader voor de model 3 ook nog een usb kabel kan geïnstalleerd worden? Mijn gsm kan draadloos laden, die van het vrouwtje niet.
Indien dit lukt koop ik een QI laadpad + 1 usb kabel, als het niet kan koop ik gewoon 2 laadkabels.
Misschien weet 1 van de 2 beste vrienden @Heavy Rain of @Herbie65 dit?
Begin volgend jaar krijgt onze leverancier het CE-, FCC- en QI-certificaat voor zijn 3de generatie lader, en het zal 2 extra USB-poorten bevatten en het zal horizontaal opladen mogelijk maken, wat het belangrijkste is, test toont aan dat het 20 tot 30 procent sneller laadt dan de Jeda-versie. Ik zal u op de hoogte houden!
Ook de USB-hub zal begin volgend jaar door ons beschikbaar zijn.
 
Van de week 5 veertjes ontvangen voor de Frunk Easy Close mod.
EasyCloseveer.jpg

Boven: originele veer
Onder: china crap :p

Ik heb er mezelf en 2 collega's mee geholpen. Installatie is met een punttangetje één minuut werk.

Ik heb dus nog 2 veertjes over. Voor € 1,- stuur ik er 1 op, portokosten betaal ik van die € 1,-

Iemand interesse?
 
Van de week 5 veertjes ontvangen voor de Frunk Easy Close mod.
View attachment 484673
Boven: originele veer
Onder: china crap :p

Ik heb er mezelf en 2 collega's mee geholpen. Installatie is met een punttangetje één minuut werk.

Ik heb dus nog 2 veertjes over. Voor € 1,- stuur ik er 1 op, portokosten betaal ik van die € 1,-

Iemand interesse?

Hallo FrugalFrank,

Ik wil wel graag een veertje van je overnemen.

Flip
 
Last edited by a moderator:
Van de week 5 veertjes ontvangen voor de Frunk Easy Close mod.
View attachment 484673
Boven: originele veer
Onder: china crap :p

Ik heb er mezelf en 2 collega's mee geholpen. Installatie is met een punttangetje één minuut werk.

Ik heb dus nog 2 veertjes over. Voor € 1,- stuur ik er 1 op, portokosten betaal ik van die € 1,-

Iemand interesse?

Gebruik je die met de originele struts? Heb dezelfde veren maar met originele struts komt de frunk maar iets open.

Volgens mij alleen zinvol met "auto open" struts?
 
Gebruik je die met de originele struts? Heb dezelfde veren maar met originele struts komt de frunk maar iets open.

Volgens mij alleen zinvol met "auto open" struts?

Het sluiten is met 1 vinger te doen dus het is sowieso zinvol. Ik gebruik zelf sterkere struts dus mijn frunk gaat automatisch open en nu makkelijk dicht.

N.B. De 2 veertjes zijn ondertussen vergeven dus mijn 'voorraad' is op!
 
Waar heb je deze gekocht? En welke trunk en frunk struts raad je aan? Hoor graag!
Veertjes: US $2.89 |5 Pcs 304 Rvs Dual Haak Kleine Trekveer Hardware Accessoires Draad Dia 0.8mm Outer Dia 10mm lengte 25 50mm-in Veren van Woninginrichting op AliExpress en dan de 45mm.

Struts: https://www.amazon.com/gp/product/B00WW87PX8/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1
Mijn frunk struts heb ik afgelopen januari al besteld. Toen was het echt ff zoeken en een gok.
Op dit moment zou ik ze niet meer in de USA bestellen. Ze zijn lokaal of via Ali ook makkelijk te vinden.
 
Veertjes: US $2.89 |5 Pcs 304 Rvs Dual Haak Kleine Trekveer Hardware Accessoires Draad Dia 0.8mm Outer Dia 10mm lengte 25 50mm-in Veren van Woninginrichting op AliExpress en dan de 45mm.

Struts: https://www.amazon.com/gp/product/B00WW87PX8/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1
Mijn frunk struts heb ik afgelopen januari al besteld. Toen was het echt ff zoeken en een gok.
Op dit moment zou ik ze niet meer in de USA bestellen. Ze zijn lokaal of via Ali ook makkelijk te vinden.
Dank! Ja op Ali zie ik alle struts maar welke moet je kiezen...?