Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Nou ja, niet echt voor de Tesla, maar het heeft er zijdelings mee te maken:
1) De tesla wordt altijd weggekaapt door mijn wederhelft....
2) Het is ook electrisch....

Grace MX2 Urban s-pedelec

Grace_Urban_MXII_Spatborden.jpg
 
Last edited:
Vandaag een flinke update op stoel gebied. Stoelen nieuwe zitting inclusief verlenging bestuurdersstoel, bovenkant rug opgevuld en elektrisch bedienbaar massagesysteem inclusief lendensteun. Aan de achterkant een lederen opberghoes zodat de kids eindelijk hun rotzooi kwijt kunnen en een bevestigingssysteem voor de ipad of andere gadgets. Het mooie van de ipad steun is dat er bij demontage alleen een bolletje overblijft dat ook nog eens netjes is afgewerkt met leer. Door het bolletje kun je de ipad echt alle kanten uit draaien en gemakkelijk stevig vastzetten. Eindelijk hebben vrouw (ik heb last van mijn rug) en kinderen (ik wil een film kijken) ook geen argument meer om de andere auto te nemen bij een lange rit :biggrin:

ipad.jpg
ipad steun.jpg

foto stoel.jpg
foto stoelbediening.jpg
 
Last edited:
Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een mooie FobPocket, Abstract Ocean doet de verzending (ook naar Europa) cadeau voor Black Friday. Enjoy... Online Shop for Tesla Model S Accessories | AbstractOcean.com

Bedankt voor de nuttige tip, heb net een zwarte lederen (in de aanbieding op dit ogenblik) en een rode siliconen Fobpocket besteld. Inderdaad zonder shipping costs op deze Black Friday ! En zo heb ik meteen mijn eerste hebbedingetjes voor "BlackBeast" gekocht.
 
Bedankt voor de nuttige tip, heb net een zwarte lederen (in de aanbieding op dit ogenblik) en een rode siliconen Fobpocket besteld. Inderdaad zonder shipping costs op deze Black Friday ! En zo heb ik meteen mijn eerste hebbedingetjes voor "BlackBeast" gekocht.

Mijn hebbedingetjes van Abstract Ocean zitten al een goeie week in de mail. Ik heb ook het surprise artikel besteld. :rolleyes: Leuk dat ze zoiets doen. Ben benieuwd wat het gaat zijn...