Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Op de parkeerplaats van Marina Boatic in Trogir (net vóór Split) hangen twee destination chargers. Helaas hangen deze achter de slagboom, waardoor je gelijk 1 dag parkeren mag aftikken. Bij een hotel in Split (ben de naam vergeten) was ook een destination charger, maar ik weet niet of die vrij toegankelijk is. Wij hadden aan de destination charger van Trogir namelijk voldoende, aangezien we daar toch acht dagen moesten parkeren.
Thx, wegaan naar Marina Kastela, al eerder geweest. Lange verlengkabel (3p) mee, en 15 meter over het gras laden aan een walconnector. LAV Meridian heeft een destinatio charger, en radsion blue ook dacht ik, deze zitten buiten Split aan de rechterkant, daar komen we niet.
 
Morgen weektripje naar Praag, Bratislava, Wenen, Zagreb en Split. De hond gaat mee, dus ook zijn voeding welke ingevroren is. Een mooie koelbox gekocht met vriesfunctie. Koelt tot 5 graden op de 12v aansluiting maar op 220 -10 vriezen. Via een relatie een accupack gekocht met omvormer, 1250 watt continu,. 1500 piek. Met een klein zonnepaneel. Kunnen er 4 op, maar nu gewon ff voor de lol ééntje erbij genomen. Gisteren even geprobeerd om met een Nespresso apparaat koffie te zetten via de omvormer in het accupack, en dat werkte prima!
View attachment 230673View attachment 230671View attachment 230670
Tjonge. Moet wel een heel bijzondere hond zijn. Heeft hij speciale voeding nodig?
 
Tjonge. Moet wel een heel bijzondere hond zijn. Heeft hij speciale voeding nodig?
Het is de hond welke in mujn avatar tegen de SuC staat te zeiken.. Heeft een apart verhaal, in 2014 heb ik in Frankrijk met de Tesla een avontuur beleeft.. Maar hij is inderdaad speciaal voor ons, en heeft veel allergieën dus speciaal dieet, alleen maar rauw voedsel, maar mag heel veel niet. Om even on-topic te blijven, dit hebben ik gekocht voor mij Tesla, een mascotte:
mike_tes.png
 
Waarom gekozen voor wrap en niet plastidip om het chrome zwart te maken?
Uit ervaring....plastidip laat bij verwijderen resten na die je nauwelijks tot niet weg krijgt. Heb mijn MC Red toentertijd laten doen. Bij verwijderen bleven er op onbereikbare plaatsen overal spikkels achter; met name bij het chrome op de spiegels en dat irriteert tijdens het rijden.