Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
eindelijk binnen .... ruim 6 maanden nadat de auto is geleverd is eindelijk de referal er....
binnen.jpeg
 
  • Like
Reactions: MarcelS
m

maar heb liever een zwarte, dus als iemand wil ruilen?

Je kan hem al monteren, naar alle vermoeden is het enkel het coverplaatje dat verschilt.
Voor de tussentijd eventueel de bescherm folie laten hangen?
Als je dan achteraf die andere ontvangt hoef je enkel het decorpaneeltje te vervangen en heb je weer een complete om te verkopen of ruilen... . ;)
 
  • Like
Reactions: Geendiesel
Dat ziet er goed uit! Ik heb er 21 liggen en kan daar de MS ruim van rijden! Sterker nog, sinds ze er liggen (paar maandjes) wekken ze meer op dan auto en huis verbruikt:)
Maar als ik zie hoeveel jij er hebt:eek:... Heb je ook een Semi rondrijden???

Ik heb er onlangs 26 laten installeren en de "gratis" zonnestroom blijft maar binnen komen. Krijg sindsdien alleen maar geld van Greenchoice ipv zij van mij:p
Wachten is op de MS die dat allemaal kan gaan "verwerken".
IMG_5417.PNG
 
Dat ziet er goed uit! Ik heb er 21 liggen en kan daar de MS ruim van rijden! Sterker nog, sinds ze er liggen (paar maandjes) wekken ze meer op dan auto en huis verbruikt:)
Maar als ik zie hoeveel jij er hebt:eek:... Heb je ook een Semi rondrijden???

Ik heb 1 aansluiting maar daarop zit mijn woning, mijn bedrijf en dus de Tesla, met het aantal panelen wat ik heb zal ik om en nabij op 0 uitkomen.