Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Thanks!

Ik was eigenlijk op zoek naar een Nederlandse site :) (ik heb de benodigde pay pal account niet)

Maar daar kan ik natuurlijk wel voor zorgen

Ik heb er ooit eentje als demo toegestuurd gekregen, want ze wilden dat ik hun distributeur werd voor Europa.
Ik gebruik hem met plezier (en gepaste voorzichtigheid), maar ik weiger ze te verkopen.
 
  • Like
Reactions: HWS
We zijn wel erg verwend. Vroeger hield je gewoon twee handen aan het stuur en dat was prima. Nu is het al teveel moeite om losjes één hand aan het stuur te houden..:)
Met een handgeschakelde versnellingsbak en zonder stuurbekrachtiging!
Als die autopilot verbeterd is zodat het rukje aan het stuur niet meer nodig is wil ik een robot in de tuin die me in de autostoel tilt.
 
Geen stuurbekrachtiging , geen rembekrachtiger , dubbel clutchen, ontsteking zelf vervroegen aan het stuur, brandstof verrijken bij topsnelheid (en terug bij stoplicht).
Geen riemen, geen airbag, bankjes gewoon los in de kabine.
Geen auto pilot.
Net iets anders dan de Tesla, hier moet ik wel alles zelf doen. Haha.

2013-07-05 11.12.29 (1).jpg
 

Attachments

  • IMG_2152.jpg
    IMG_2152.jpg
    880.3 KB · Views: 89
  • IMG_2153.jpg
    IMG_2153.jpg
    518.3 KB · Views: 91
  • IMG_2154.jpg
    IMG_2154.jpg
    685.5 KB · Views: 92
  • IMG_2155.jpg
    IMG_2155.jpg
    663.3 KB · Views: 93
  • Like
Reactions: MarcelS
Nogal prijzig voor een stukje kunststof: 249 dollar.

Dan is deze oplossing een stuk goedkoper (op 1:58).


Blijft wel zelf opletten natuurlijk.
Vincent weer door de bocht. Wat kan hij toch in zijn eentje een hoop kapot maken voor alle Tesla rijders. En het dan ook weer een ‘hack’ noemen. Terwijl hij toch een aantal echte hackers kent.