Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag retrofit voor titanium plaat (balk) en 32A lader....
grappig dat je ze dus op afstand een beetje in de gaten kunt houden:
IMG_1314.jpg

zo te zien is het gelukt met het laden :)
Verder nog een stekker aangeschaft voor de UMC. Ik weet niet of ik hem tijdens mijn vakantie nodig ga hebben; maar ik wil het gewoon niet meemaken dat ik misgrijp.
 
Vandaag retrofit voor titanium plaat (balk) en 32A lader....
grappig dat je ze dus op afstand een beetje in de gaten kunt houden:
View attachment 52914
zo te zien is het gelukt met het laden :)
Verder nog een stekker aangeschaft voor de UMC. Ik weet niet of ik hem tijdens mijn vakantie nodig ga hebben; maar ik wil het gewoon niet meemaken dat ik misgrijp.

Mijn Tesla is geleverd begin Juni en kan nog steeds max laden op 26A. Kan ik gewoon Tesla opbellen om dat aan te passen om op 32A te laden? En zijn daar nog kosten aan verbonden?
 
Ik heb nu de rode neopreen met Tesla logo en ben hier zeer tevreden mee.
Is deze latex versie beter of fijner ?

Latex/siliconen voelt echt veel beter dan neopreen en ziet er beter uit.
Niet een zakje waar de FOB in zit maar meer een strak omhulsel die beschermt en prettig aanvoelt.

Beetje het verschil tussen een (strakke) vrouw in een wetsuit of strak rubber...:wink:
 
Latex/siliconen voelt echt veel beter dan neopreen en ziet er beter uit.
Niet een zakje waar de FOB in zit maar meer een strak omhulsel die beschermt en prettig aanvoelt.

Beetje het verschil tussen een (strakke) vrouw in een wetsuit of strak rubber...:wink:

Ok, dan ga ik dan toch maar een rode bestellen.
En meteen die magneet carkit. Ik heb nu de brodit en die zit voor de ventilator en houdt de frisse wind tegen
 
Ok, dan ga ik dan toch maar een rode bestellen.
En meteen die magneet carkit. Ik heb nu de brodit en die zit voor de ventilator en houdt de frisse wind tegen

Ik heb gisteren de siliconen hoesjes binnengekregen met de magnetische houder.
Ziet er degelijk uit, nu alleen nog een goede plaats vinden om te plakken.
Er zitten ook extra plakstrips bij zodat je ook je IPhone zes straks kan gebruiken.
 
Via laudorshop.nl deze universele chroom dorpelbeschermers besteld - passen perfect !

A.JPG


- - - Updated - - -

De matte schermfolie van Abstract Ocean past perfect en neemt een heleboel reflectie en vette vingers weg. Heel blij mee !
B.JPG
C.JPG
 
Wie heeft er die magnetische phonehouder al gebruikt?
Als ik hem rechts naast het stuur plak dan zit hij achter het stuur.
Aan de andere kant van het center console is weer te ver weg...

Wat als je hem links van het stuur plaatst dan? Daar zit in ieder geval voldoende ruimte. In mijn huidige auto heb ik mijn telefoon ook links, en dat bevalt me nog altijd zeer goed. Ik wil dat in de Tesla eigenlijk ook wel weer als mogelijk....
 
Wat als je hem links van het stuur plaatst dan? Daar zit in ieder geval voldoende ruimte. In mijn huidige auto heb ik mijn telefoon ook links, en dat bevalt me nog altijd zeer goed. Ik wil dat in de Tesla eigenlijk ook wel weer als mogelijk....

Na lang nadenken heb ik hem rechts naast het center console gezet.
Bij links naast het stuur moet m'n usb kabel over het stuur heen.
En rechts naast het stuur kan de bijrijder ook nog kijken (vakantieritten) als je je gsm als nav gebruikt.