Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Jij snapt hem :-D

En zou het lukken ? Want anders ben jij met een mini met roze strepen onderweg....

-----------------------------------------------------

Ivm laadkabelwinkel.nl - krijgen we vanop het forum korting ? Wil wat verlengkabels kopen voor mijn MS.

Ivm de Adapter CEE 32A Male naar CEE 16A Female <= Ben aan het twijfelen die ook te bestellen.
Wie heeft hem al en heb je hem al eens gebruikt ? Kans is volgens mij (heel) klein tenzij je in je bedrijf al een 32A connector hebt.
 
En zou het lukken ? Want anders ben jij met een mini met roze strepen onderweg....
Ach maakt niet uit, in de Tesla ben ik toch al gewend dat er mannen naar me kijken :p

Ivm laadkabelwinkel.nl - krijgen we vanop het forum korting ? Wil wat verlengkabels kopen voor mijn MS.

Ivm de Adapter CEE 32A Male naar CEE 16A Female <= Ben aan het twijfelen die ook te bestellen.
Wie heeft hem al en heb je hem al eens gebruikt ? Kans is volgens mij (heel) klein tenzij je in je bedrijf al een 32A connector hebt.
Korting code TMC10 gebruiken. Ik heb die verloop ook, maar nog niet gebruikt.
 
Ben aan het kijken om voor mijn vrouw een Smart Electric te kopen, iemand ervaring mee? 2de Tesla is boven budget

Ik heb voor mijn vrouw een Kia Soul EV gekocht. Het model is een kwestie van smaak, je vind het leuk of lelijk en zelden er tussen in. Ze rijdt er nu een maand mee en de auto bevalt prima. ( zie aankoop op RTL Autowereld )
 
Ik heb deze zelf gemaakt, en hem gebruikt toen ik bij kasteel ter Leyen was. Werkte prima met de UMC
Het is best handig om een setje adapters te hebben zodat je overal kan laden.
http://www.teslamotorsclub.com/show...-hebben-we-gevraagd-of-we-kunnen-laden/page21



<quote>
Ivm de Adapter CEE 32A Male naar CEE 16A Female <= Ben aan het twijfelen die ook te bestellen.
Wie heeft hem al en heb je hem al eens gebruikt ? Kans is volgens mij (heel) klein tenzij je in je bedrijf al een 32A connector hebt </quote>
 
Ivm de Adapter CEE 32A Male naar CEE 16A Female <= Ben aan het twijfelen die ook te bestellen.
Wie heeft hem al en heb je hem al eens gebruikt ? Kans is volgens mij (heel) klein tenzij je in je bedrijf al een 32A connector hebt.

Ik heb deze en ook al gebruikt. Geladen bij vrienden die een warmtepomp hebben; had 16A rood verwacht, was dus 32A rood. Kwam dus erg van pas i.c.m. de verlengkabel (ook van Laadkabelwinkel).
 
Ik heb deze en ook al gebruikt. Geladen bij vrienden die een warmtepomp hebben; had 16A rood verwacht, was dus 32A rood. Kwam dus erg van pas i.c.m. de verlengkabel (ook van Laadkabelwinkel).

Heb de verlengkabel en verloopstuk dan ook maar besteld - better be safe then sorry...
Al gebruik je hem maar 1x op enkele jaren - dan net ben je blij dat je het verloopstuk en verlengkabel gekocht hebt.

Ook de sukho verlengkabel gekocht. Nu nog een tussenstukje maken voor het Belgische neuter issue - zodat ik daar ook iets voor bijheb.
 
Heb de verlengkabel en verloopstuk dan ook maar besteld - better be safe then sorry...
Al gebruik je hem maar 1x op enkele jaren - dan net ben je blij dat je het verloopstuk en verlengkabel gekocht hebt.

Ook de sukho verlengkabel gekocht. Nu nog een tussenstukje maken voor het Belgische neuter issue - zodat ik daar ook iets voor bijheb.
Als je de verlengkabel bij Laadkabel besteld, hoef je geen tussenstukje voor het neuterissue. Je kunt namelijk de stekker van de Laadkabel uittrekken, omkeren en terug insteken.... Zo is 't probleem opgelost.
 
ik heb een andere keyfob gekocht vond ze wel leuk en volgens mij ook nog redelijk waterproof voor het surfen.
Silicone FobPockets - The Colors - Abstract Ocean

De silicone fobpockets zijn geniaal, maar er zit wel een gat in om de keyfob erin/eruit te doen. Niet waterproof dus!

Ik heb zelf een pouch als hieronder voor Kitesurfen. Daar ging mijn keyfob en mobiel in, tegenwoordig kan de keyfob helemaal thuisblijven vanwege remote start via de app. (Wel even checken of je ter plekke netwerk dekking of wifi hebt... ;-)
pouch.jpg